Witam mam pytanko Cisnienie doladowania w nie czipowanym motorze 1.8t jakie powino byc u mnie jest 06/07 bara na wskazniku jakie powino byc normalne
[ Dodano: |3 Maj 2010|, 2010 21:32 ]
motor 180KM
Witam mam pytanko Cisnienie doladowania w nie czipowanym motorze 1.8t jakie powino byc u mnie jest 06/07 bara na wskazniku jakie powino byc normalne
[ Dodano: |3 Maj 2010|, 2010 21:32 ]
motor 180KM
Takie powinno być w 180, w 225 ok 0.9Bar w serii
Znowu TT znowu Cabriolet
czyli jak mam takie doladowanie to wszystko o.k.
[ Dodano: |3 Maj 2010|, 2010 21:39 ]
w przyszlym tygodniu jade na chipa jakie powino byc po programie ?
Moja 180 jest podkręcona na 215, a turbo ładuje 1,4 bara. To jest chyba max jaki można wycisnąć na seryjnych "gratach"...
Fear nothing. Risk everything.
amberdiva,
U mnie przy 1.2Bar auto dysponuje ponad 230hp i 360nm ale na nie seryjnych gratach, 1.4bar jest tylko w picku a przy odcince jest zaledwie 0.8Bar i nie polecal bym takich nastawów na seryjnych podzespołach, jestem ciekawy jaką masz temp w dolocie na malym IC ale przypuszczam ze jest tam piekło
max_auto, Myślę że 1.0-1.1 jest bezpieczne i powinno wyjść ok 200hp
Znowu TT znowu Cabriolet
ZUCZEK zdradź mi tajemnicę gdzie i jak mogę sprawdzić temperaturę w małym IC, a będziemy mieli wszystko czarno na białym. Sama jestem ciekawa...
Fear nothing. Risk everything.
vag i kanał 004 z tego co pamiętam...i można monitorować temp na bieżąco