No to pytanie za 100 punktow... W ETCE te przewod sa oznaczone jako 4x3. Co to u diabla znaczy? Wewnetrzna 3mm, zewnetrzna 4mm? Czy w takim razie wezyk SAMCO 4mm bedzie OK?Zamieszczone przez gibons
Marcin
No to pytanie za 100 punktow... W ETCE te przewod sa oznaczone jako 4x3. Co to u diabla znaczy? Wewnetrzna 3mm, zewnetrzna 4mm? Czy w takim razie wezyk SAMCO 4mm bedzie OK?Zamieszczone przez gibons
Marcin
pasuja napewno 4mm po wewnątrz i podobno chlopaki z zagranicy takie montują i jest dobrze u mnie tez narazie nic sie niedzieje
wężyki kupi się w wiekszosci sklepow motoryzacyjnych.... opaski tez
na gieldzie samochodowej....
tylko nie w marketach. i po co sobie robic problemy z allegro i kupowac w ciemno, trzeba sie tylko ruszyc do sklepu
Dziś odebrałem z ASO oba węże i taką przejściówkę i zapłaciłem prawie 200 zeta + opaski...
no ale ja mialem na mysłi syliconowe ktore wyrzymuja wiecej niz te ori gumy z aso
Sorki nie doczytalem dobrze Twojego posta Gibons te standardowe powinny dać sobie rade w aucie bez modów jakichś większych
tomi tak tak ale chodzi o to ze nawet wplyw czasu, temperatura wkomorze silnika itp. maja wplyw na ich zywotnosci ja niemam zadnych modów a mialem popekane i popruchniale i koszt duzo mniejszy niz ori w aso tylko trzeba samemu sobie pociac na wymiar
Po wymianie tych węży samochód chodzi o niebo lepiej szybciej wkręca się na obroty ma ktoś z Torunia i okolic VAGa i chwilę czasu żeby przeskanować moje auTTko?
tomi ja mam ale bede dopiero w okolicy za 2 tygodnie
Ja muszę zamówić tylko nie wiem jaki najlepszy z allegro..
kabel to objetnie kazdy bedzie dobry aby byla plyta ze sterownikami
Pod vista będzie to działać??
http://www.allegro.pl/item634784443_...lka_fv_gw.html
Meping uporałeś się już może z bliżej niezidentyfikowaną substancją lądującą na tylnym zderzaku? Ja u siebie w tej sprawie zmieniłem:
-przepływkę
-sondę
-świece
-mechanik przejrzał układ w sprawie nieszczelność
-kolejny układ zapłonowy
-wyeliminowałem właśnie n112 i n249
i dalej to samo...
może jakoś wspólnymi siłami sie z tym uporamy :P
CzolemZamieszczone przez mLody
Z braku czasu jeszcze sie za to nie wzialem, planuje podjechac do serwisu Boscha w Lodzi, wiem, ze tam robili kilka TT.
Ja zaczne od wezyka pod kolektorem i zobaczymy co dalej.
Masz tez problem z plywajacymi obrotami na jalowym biegu ?
A czysciliscie sobie przepustnice apropos powyzszego?Zamieszczone przez Meping
Marcin