Witam wszystkich, czy ktoś moze mi powiedzieć jakie powinno byc optymalne ciśnienie w oponach w TT z napędem quattro 4x4? Przy zmianie opon na letnie mechaniory napompowali wszędzie 2,7 atm. i chyba trochę przesadzili... Pozdr
Witam wszystkich, czy ktoś moze mi powiedzieć jakie powinno byc optymalne ciśnienie w oponach w TT z napędem quattro 4x4? Przy zmianie opon na letnie mechaniory napompowali wszędzie 2,7 atm. i chyba trochę przesadzili... Pozdr
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
Jak otworzysz klapkę wlewu paliwa to tam na naklejce masz narysowane auto i podane ciśnienie w tabelce
Pozdrawiam
Dzięki, sprawdze
[ Dodano: 22 Maj 2009, 12:47 ]
Faktycznie, jest rysunek, powinno być 2,4 sprzodu i 2,3 z tyłu. Dzięki za podpowiedź
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
ja jakies 12 lat temu z katowic wracalem maluchem, napompowalem sobie po 3.5 atmosfery w kolo. malec szedl jak burza. ale z opon zrobily sie jajka i powyginaly jak obwarzanki hehe. ale dopylal ponad 130, oporow toczenia prawie zero
hehe
[ Dodano: 2 Czerwiec 2009, 12:48 ]
ja w tt to na .2.2 pompuje , na 16 -tkach takie dziury po krakowie ze nie ma sensu miec wiecej gazu w kole,
[ Dodano: 2 Czerwiec 2009, 12:51 ]
chetnie bym zalozyl jakies 18 cali ale to nie na malopolske, kto z krakowa to wie jak jest, tylko koncerty na rynku robia a na wylotowkach takie dziury i asfalt pozlewany ze idzie pokrzywic fele ostatnio widzialem goscia w golfie na 18 tkach to bokiem jechal na 29 listopada i 20 na godz, hehem, taka przeprawa tam
W Warszawie nie lepiej, też same dziury, jak jadę do roboty to na pewnym odcinku wpadam w takie wibracje z powodu zrytego asfaltu, że d... skacze 20 cm nad siedzenie Felgi 18-tki przy takiej nawierzchni to bez sensu... a niestety w tym samochodzie czuć każdą dziurę, coraz częściej mi się wydaje, że TT to dobra bryka na niemieckie wypieszczone drogi a nie bezdroża Europy Wsch. :P
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
Niestety ja też powoli dochodzę do tego wniosku, a mam fele 18' na profilu 40. Na razie się nie poddaję, ale moje zawieszenie tak. Co chwilka coś do wymiany. Nie dodałem, że "zawiasy" mam gwintowane i twarde jak .......... Ale trzyma się drogi jak przyklejony i to jest duży plus i jak wygląda , hmmm
Pozdrawiam KARODAN Audi TT 1,8 225 KM Quattro
Być może, po Krakowie nie jeździłem więc nie mam porównania, ale w Warszawie też nie jest dobrze... jest jeden dobry odcinek na trasie Siekierkowskiej, gdzie można bez obawy o zawieszenie sprawdzić moc Ale to właściwie wszystko, no może jeszcze Wał Międzyszyński. Na Białołęce gdzie mieszkam drogi w wiekszości przypominają szwajcarski nabiał
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
wojtekff,
Widać że Wawy nie znasz dobrze
Znowu TT znowu Cabriolet
Znam na tyle dobrze żeby wiedzieć, że na warszawskich drogach jest syf jak zresztą wszędzie w Polsce
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
wojtekff,
Chcesz zobaczyć syf na ulicach to przyjedż do Otwocka tu naprawdę trzeba spuszczać powietrze z opon
Wawa na tle innych miast wygląda naprawdę nie żle
Znowu TT znowu Cabriolet
Nom Otwock jest tragiczny
Czarne jest piękne
no panowie cieszyc sie z tego co jest!!! bo lepiej u nas to chyba nie bedzie!!!! kto sie tylko do koryta dopcha to zaras nakrasc chce i na drogi zawsze zabraknie!!!!!
święta racja! Ostatnio jeździłem trochę po Reichu, tam droga wiejska 10-tej kolejności odśnieżania ma lepszą nawierzchnię niż u nas międzynarodowa... szkoda gadać... ręcę opadają Infrastrukturę to mamy 100 lat za Murzynami
Chiptuning done... 249,6 PS; 382 Nm.
Nie jest u nas najlepiej (chociaz ja jazdę na osiemnastkach w W-wie sobie chwalę) i calkiem niedaleko na zachód jest faktycznie sporo lepiej ale wszystkim niezadowolonym polecam wycieczkę do Moskwy.
Od strony nawierzchni dróg oraz zakorkowania miasta - roznica miedzy nami a nimi jest wieksza niz między Rzeszą a PL.
Ja polecił bym wyprawę na Ukrainę
Znowu TT znowu Cabriolet