no odnosnie tt 225 po remapie wydechu i dolocie ale to kup sobie nowe Gt i poczytaj sa wykresy na hamowni i na drodze robione z seryjnymi ic i z forge i porownanie pisza tez ze jak na seryine ic to dzialają i tak nadzwyczaj dobrze
no odnosnie tt 225 po remapie wydechu i dolocie ale to kup sobie nowe Gt i poczytaj sa wykresy na hamowni i na drodze robione z seryjnymi ic i z forge i porownanie pisza tez ze jak na seryine ic to dzialają i tak nadzwyczaj dobrze
Pewnie nie jeden z nas slyszal dobre rady na temat kobiet ze najistotniejsze jest to co kryje sie w srodku , w przypadku intercoolerow sprawdza sie to w 100%
Dobrej jakosci IC musi kosztowac swoje ze wzgledu na fakt ze koszt produkcji jakosciowego rdzenia jest wiekszy . Generalnie chodzi o to aby byla jak najwieksza powierzchnia ''styku'' powietrza z aluminium bez drastycznego zwiekszania pojemnosci i z jak najmniejszymi oporami przeplywu .
Dzisiaj jest juz ( u mnie ) pozno ale obiecuje ze jutro wkleje foty porownawcze srodka seryjnego IC , taniego FMIC-a , Forge , i np. Greddy .
Jesli chodzi o TT to w przypadki 180-siatki po programie FMIC jest konieczny , moze byc z tych tanszych, jesli nie planujemy wymiany turbiny na wieksza lub liczymy sie z faktem ze wtedy bedzie potrzebny inny FMIC .
W 225 seryjne IC sa bardziej wydajne i tanszy FMIC bedzie tylko troche lepszy od serji .
To prawda ze seryjne w 225 radza sobie nie zle jednak po programie da sie juz odczuc spadek ich efektywnosci w gorace dni lub po kilku ostrych przejazdach .
Wracajac do Forge , nic nie trzeba wycinac , ucinac czy odkrecac , zestaw pasuje bez przerobek .
Wspomniana belka wzmacniajaca zostaje na miejscu
Oczywiscie dotyczy to FMIC-a dedykowanego do TT , jesli bedzie to uniwersalny FMIC to w 70% przypadkow konieczne sa jakies modyfikacje zeby pasowal .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
więc generalnie moze te ic co wczesniej wklejałem nie sa warte świeczki? bo jesli ma byc tylko troche lepiej niz seria...a za to wiekszy lag to wole poszukac innego ic....bo cena forge mnie przeraza....niema nic innego sensownego tak do 1000zł za sam ic? bo albo to podświadomość albo juz czuje ze auto jakos nieco gorzej idzie ...bo pogoda juz jest słoneczna..a bedzie cieplej napewno..i po chwili ostrzejszej jazdy jakos wolno mi sie wydaje:P
Nom Paweł, zgadzam się z tobą odnośnie tej pogody. Ostatnio chciałem poszaleć około 15 na pustym odcinku drogi i tetka była wyraźnie zmulona... Ten sam odcinek w nocy przy 6 stopniach pokonałem o wiele żwawiej...
Demonem prędkości nie jestem ale trochę szkoda
Czarne jest piękne
Tak panowie już kiedyś to opisywałem w którymś poście u mnie po samym programie na seryjnym jeszcze IC po trzecim hamowaniu moc spadła o 20HP ia to czuć już pod nogą,wykres wtedy wyglądał jak szczyt tatr
ARTUR czy nie jest tak że IC 225 to te same tylko że dwa
Pawel-2005,
Tanio i dobrze rzadko idzie w parze jak robić to dołożyć albo nie ruszać w ogóle myśle że za 1000zł przy dobrych poszukiwaniach można było by coś lepszego zanależć do samego programu
Znowu TT znowu Cabriolet
a nie można do 180 tki dołożyć drugiego intercoolera i zrobic program hmm powinno byc ok przy seryjnej turbo ??
pamiętam ze mi pod autem idzie rura tak jakby do łączenia dwóch coolerow
Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
http://owex.firmy.net/
ZUCZEK Tak i nie w zasadzie jesli chodzi o wklad to sa takie same , inne sa tylko wejscia tego od strony kierowcy .
DORKNEST - Da sie jesli zamontujesz kolektor dolotowy z 225 , trzeba tez przeniesc MAP sensor z pierwszego ic ( i zaslepic otwor ) za 2-gi IC ,
Nie wiem czy warto to robic
Obiecane fotki
Seryjny IC
Tanie FMIC najczesciej spotykane na Ebay i Allegro
Forge FMIC
Greddy FMIC ( type 28 core)
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Arttur,
No ładnie to potwierdza na co zawsze kłade nacisk przy modach(tanio i dobrze)
DORKNEST,
Można dołożyć drugi uzywany za dwie stówy połączyć to szlaufem nie drogim i skopiować od kogoś program ale ja się pod tym nie podpisuje
Znowu TT znowu Cabriolet
a widziales cene GREEDY ?Zamieszczone przez Pawel-2005
zuczek a po co mam kupować coolera do 180 i robić program skoro bede miał laga dużego??
Sprzedam TT 180 KM rok 99 cena 26000 tel 517385046
http://owex.firmy.net/
Panowie nie przesadzajmy z tym lagiem , K03 pikuje w momecie jak otwiera sie dzwi z pilota
Normalnej nie przesadzonej wielkosci ic jak Forge czy te z linka Pawla opoznia pik o 200 -300 obrotow , moze ta wartosc sie zwiekszyc jesli dojdzie do tego nadmierna pojemnosc orurowania co nie powinno miec miejsca przy prawidlowo wymyslonym ukladzie
Poza tym jesli decydujemy sie na zmiane intercoolera to zakladam ze jest juz zrobiony wydech ktory to tez zmniejsza laga
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Arttur, dobra robota dziekuje
Pozdrawiam
No dobra to może ja się wypowiem wczoraj była sobota a ja nigdy nie mogę usiedzieć w domu więc postanowiłem w końcu zamontować lodówkę do chłodzenia browara tak więc wykorzystałem 5 kolanek i 4 kawałki prostej rureczki 2,5 cala + 7 lub 8 prostych gumowych rurek i około 15 opasek zaznaczam że użyłem kilku „starych” z węży, które wymieniałem wcześniej. Więc do rzeczy
1 należy ściągnąć koła przednie
2 należy ściągnąć nadkola lub je popuścić
3 należy ściągnąć przednią lewą lampę
4 należy ściągnąć zderzak
5 należy ściągnąć stary IC
6 należy ściągnąć „nagarniacz” powietrza do IC
7 wymontować sensor ze starego IC (będzie potrzebny w dalszym etapie)
8 trzeba wyczyścić rureczkę 2,5 cala, którą Audi było tak miłe i montowało standardowo we wszystkich modelach (150,180,225ps) tylko do niektórych rurka była wykorzystywana (225) a do innych nie (150,180)
9 należy dorobić lub kupić kątowniki do (ja wyciąłem z blachy aluminiowej) rozwiercić większym wiertelkiem dziurki i mniejsze, które potrzebne będą do powieszenia IC, oczywiście po uprzednich przymiarkach zderzaka oraz 2 płaskowniki do montażu IC od spodu
10 należy dorobić rurkę, w którą będzie zamontowany sensor ze starego IC (punkt 7) i sprawa tu się komplikuje bo trzeba to dziadostwo uszczelnić my zastosowaliśmy kawałek starego węża, który został „przedziurawiony” a następnie za ilizowany za pomocą uszczelek i kleju do wklejania szyb
11 skręcić wszystko do kupy, sprawdzić ponownie jak wygląda zderzak na „sucho”
12 u mnie okazało się że rurka, która łączy się z kolektorem ssącym jest zasługa więc w ruch poszedł nuż
13 należy poskładać wszystko do kupy (punkty 4,3,2,1) i wio nowe koniki w stadzie
jeszcze pare fotek
Konkluzja – polecam każdemu zabawa przednia, na jakieś 10-12 h opierdzielania się w 2 osoby.
Efekty – no cóż auTTo zapierd@la jak wściekłe lecz pojawiła się mala turbo dziura ok. 3,5 sekund a w wcześniej było około 1,5 sekundy. Jednakże dzisiaj rano na liczniku pojawiło się 250 przy 6 TTysiach i co mnie zdziwiło auTTo ciągnęło dalej, jednakże oponki już mam do wymiany także nie leciałem więcej bo jeszcze bym odleciał :-p . nie występuje już efekt pocenia się po paru strzałach nawet po 17 kilometrach ostrego pałowania moc cały czas dostępna tak jak bym dopiero odpalił furę. Efekt Turbo dziury na pewno się zmniejszy po programie (It will come in soon), tak że gorąco polecam. Co jeszcze zauważyłem to po takiej jeździe gdy dotknąłem rurki przed IC to odziwo była jak „**** umarłeg” a za IC po takiej jeździe była zimna jak bym ją z lodówy wyciągnął – kolektor ssący i spliter (dv) tez jak„**** umarłeg”
Efekty /odczucia – efekty przerosły moje najśmielsze oczekiwania, super, extra , mega hiper, zaje fajnie. Teraz będę przezywał tydzień.
NO RISK,
NO FUN.
max1236454,
gratuluje udanego stage
Jaką masz skrzynie 5czy6
Znowu TT znowu Cabriolet
5-ke i obrze bo jestem leniwy i wolal bym tip lub dsg :P
NO RISK,
NO FUN.