w nowym idealnym 2.0 TFSI (nie ma mowy o niesprawnosci czegos) tez nie slychac, wiec przyjmijmy ze NIE SLCYHAC, a Ty Bart227 masz cos nie tak
w nowym idealnym 2.0 TFSI (nie ma mowy o niesprawnosci czegos) tez nie slychac, wiec przyjmijmy ze NIE SLCYHAC, a Ty Bart227 masz cos nie tak
U mnie także świstu nie słychac, dopiero podczas jazdy. Ale na jałowym większe zasysanie powietrza i upuszczanie przez dv jak najbardziej i to wyraznie Dv firmy BaileyMotorsport i dziury w puszce oraz doprowadzenie zimnego powietrza(wakbox)
[ Dodano: 25 Marzec 2009, 20:22 ]
acha a turbina w szczycie ładuje 1,28 wiec chyba wszystko ok
1.28 to po programie jest twoja TT zmierz auto na hamowni a zobaczysz ile ma mocy :P
Znowu TT znowu Cabriolet
Zuczek, wlasnie tez mnie to zastanawialo, jak sprawdzalem cisnienie kilka miesiecy temu na vagu przeplywka dochodzila do ponad 200mg/s a turbinka 1,35. A teraz przeplywomierz max. 175 a cisnienie 1.28 i trzyma z leciutkim spadkiem az do ponad 6000obr/min. No i tu pytanie, czy przybrudzona przeplywka ma wplyw na zmniejszenie doladowania? Wymieniana byla w 2006 roku, jeszcze w stanach i widac ze wlasciciel wiedzial jak dbac i o co chodzi w 1.8T, wiec moze i program byl? Dodam ze n ieszczelnosci zadnej nie mam bo sprawdzalem bardzo dokladnie.
[ Dodano: 25 Marzec 2009, 12:02 ]
"Witam wszystkich!
Będę szczery zawsze "MARZYłEM" o TT ale niestety funduszy za mało, 5 dni temu kupiłem sobie pierwsze audi: A4 1,8T. Piszę do Was bo bo mam problem który opisałem w dziale: Vag-com » Proszę o pomoc z turbo
Pozdrawiam wszystkich i gratuluje furek!!! "
jak na moje panu micahlo84 się fora pomyliły albo za dużo grzybów jada[/quote]
www.a4klub.pl tam masz milosników a4 bardzo fajne forum
Maras_66,
To trochę przy mało bo moja dmucha tyle a jeżeli twoja jest dłubnięta a pewnie jest to 200 ponad powinno pokazywać być może zaczyna się kończyć ale możesz spróbować z czyszczeniem i zmierz auto wtedy wszystko będzie jasne
Znowu TT znowu Cabriolet
"jak na moje panu micahlo84 się fora pomyliły albo za dużo grzybów jada"
1 Grzybów w ogóle nie jadam a już na pewno nie te co Ty. Smacznego panie max12334
2 halunów nie jadam i nie mam problemów odróżnić TT od A4
3 napisałem do Was bo liczyłem na pomoc - dzięki Gibson , bart
4 przyczyną braku mocy są źle połączone kable podciśnienia.
5 powodzonka i pozdrawiam!
dzisiaj robiłem testy vagiem....i wyszedł mi 1 bar z hakiem....więc rozumiem ze seria tyle ma i jest ok?
w dodatku na jakims kanale znalazłem pomiar momentu obrotowego....wyszło 274Nm...to jest realny pomiar? czy nijak sie ma do pomiaru z hamowni?
Widze ze pojawił sie ARTTUR (witamy ) wiec on nam pewnie poradzi z tym ciśnieniem doładowania
Well Witajcie ponownie
Sprawa jak widze sie wyjasnila ..
Temat ze wzgledu na caloksztalt zawartosci przenosze do ogolmego
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden