hmm a rozcięcie w połowie i skrócenie ? Nie da rady ?
hmm a rozcięcie w połowie i skrócenie ? Nie da rady ?
Odpada, wtedy dwa slupki sie zejda co sa na srodku i bedzie wiekszy problem poniewaz tutaj srodkowa czesc pokrywa sie praktycznie idealnie P&P problemem sa boki bo sa poszerzone same koncowki, trzeba cos pomyslec po bokach a to moze byc trudniejsze niz sie wydaje bo wiele roznych wymiarow sie zmienia przy kazdej modyfikacji :/
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
a jakby spiłować a pozniej dosztukować boki ?
Tak wlasnie trzeba bedzie zrobic, tylko to bedzie serio trudne jak sie przygladniesz jaki jest ksztalt tego (oprocz spilowania trzeba by przedluzyc, po spilowaniu sie rowniez skroca i nie beda juz pasowac na zakonczeniu na dlugosc od strony kola), mam juz pewna koncepcje ale to juz musze na sciagnietym zderzaku ja przanalizowac...oczywiscie jesli ktos gdzies ma jakis pomysl to smialo prosze pisac (plus rysunek mile widziany )
Tak patrzę na ta dokładkę, to bym wyciął odstające elementy po bokach.
Skoro cały środek pasuje i część boków to problem tylko na końcach. Ucięcie tak jak idzie załamanie elementu, spasowanie na plastry z włókna i następnie zieloną szpachlą wyrównać do zderzaka.
__________________________
Pozdrawiam
To co _kris zaproponowal jest naprawde dobrym pomyslem, najgorsze tylko ze wtedy byle dojechanie do przeszkody i bedzie dokladka do roboty.. no ale z drugiej strony nie robi sie auta po to zeby smigac nim jak autem od rozwozenia pizzy. hmm, a co ze spojlerem (zakonczeniem dokladki), ona idzie szeroko az po same brzegi dokladki , spojler jest o przekroju polozonej litery V wiec przerobka jego raczej nie wchodzi w gre.. kurde ciezko cos madrze doradzic jak sie nie ma tego elementu w reku..
Ja bym to ciał środkiem powinno zagrać.
A stary dół odciął całkiem
Pozdrawiam
Miki
Wytniesz środek i będzie tragiczne to wyglądać.
AUDI nie przestaje się kochać.
Jak na to patrze teraz to naprawde ciezko cos bedzie logicznego wykombinowac z tym... hmm..
To co napisałeś to właśnie wygląda najbardziej logicznie, właśnie te boczki będę musiał ciachnąć i je spasować potem więc tutaj będzie trzeba będzie już na ściągniętym zderzaku to mierzyć i przerabiać.
Tutaj byłby problem bo wszystko by się przesunęło do środka, wycięcie całego dołu z ori zderzaka to też opcja ale byłoby to konstrukcyjnie dosyć słabe i kontakt z czymkolwiek mógłby się skończyć urwaniem całego dołu, pozostawienie tego dołu i wklejenie nakładki na niego to jednak dosyć spore wzmocnienie.
Dokładnie Elmacho, masz racje, wycięcie środka zmieni wszystkie wymiary i wtedy na 100% będzie trzeba odciąć dół zderzaka.
Bedzie kombinowanie, już powoli będę się zaopatrywał w Dremel marki "Dremel" bo na pewno się przyda a potem zestaw naprawczy z "APP" .
Wiesz jak Acid na pewno się coś uda wymyślić, po za tym wiesz ...
tak więc musi się udać, nie ma że nie...
Przyszło mi też do głowy aby między czasie rozeznać się czy w okolicach jest ktoś kto zajmuję się takimi rzeczami i jak na razie jeden gość z Piekar Śląskich powiedział że musiałby to zobaczyć na żywo i wtedy by powiedział czy da radę to ogarnąć...ale troszkę myślę aby samemu spróbować.
Kanapa ! Nie przejmuj się! pamiętaj szpachel podstawą tuningu !
...jako że specjalnie długo w moim temacie jest "Cichosza" to zdradzę tylko kąsek tego co się dzieje na zlocie jeszcze raczej pełnego zderzaczka nie założę ponieważ robi się oddzielnie na innym całkiem zderzaku a jako że mam do malowania parę innych jeszcze elementów przy okazji to wolę poczekać i pomalować wszystko "na raz" wydając te 1200zł-1500zł
tymczasowo pracujemy nad naprawą mechaniczną autka już powoli kończą się zabiegi... dla informacji ogólnej jak ktoś będzie chciał to będzie na sprzedaż jednak ten customowy kolektor baran z grubej stali 4-2-1 ...powód? o dziwo wszystko pasi idealnie (średnice,otwory itd itp) ale żeby przykręcić ostatnią śrubkę to okazuje się że trzeba demontować cały silnik bo nie idzie tego zrobić normalnie z powodu braku dostępu jest już za ciasno a kolektor jest spoooory.
padło więc na założenie NOWEGO ori żeliwnego kolektora ... no trudno kaska poszła i to sporo. Dalsze elementy układanki już za jakieś dwa tygodnie
nooo dobra jeszcze coś podrzucę... coś jeszcze tam między innymi wpadło nowego bo też było zepsute ... także po zdjęciach fachowcy już wiedzą na pewno jaka kwota poleciała za nowy kolektor plus noweee ...
jest jeszcze caaaała masa nowych rzeczy w autku aby ABT TT Limited II było pod mechanicznym względem jak NOWE ... tak więc wszystko leci w sumie nowe ale o tym później jak odbiorę autko...
aaa teraz ciiiiiii najpierw mechanika a potem kosmetyka - posłuchałem mądrzejszych ode mnie
No brawo jeszcze trochę i tt wróci do ciebie z pięknymi zmianami . Będzie co do opisania także czekam na wpisy ..... Niech moc będzie z tobą
Mniam mniam ten kolektor Kiedy auto Ci oddaja?
Jeszcze przynajmniej parę tygodni bo idzie parę rzeczy z ASO żeby było na "Tip Top" i abym mógł się cieszyć autkiem pod względem mechaniki jak nowym a na koniec odświeżenie programu ABT tak aby wszystko grało tak jak ma i wykresik z hamowni na pamiatkę