w którym miejscu ta blaszka wzmacnia obudowę skrzyni?
w którym miejscu ta blaszka wzmacnia obudowę skrzyni?
Gratuluję nowych gratów Wszystko widzę w dobrym kierunku idzie
Muszę luknąć na ten zegar bo też szukam i wybór dość słaby z tych co pokazują więcej niż 30PSI a jednocześnie wskazują podciśnienie.
Jeśli chodzi o wtryski to jakie to finalnie są, Injector Dynamics czy Injector Clinic ?
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Stelmi blaszka jest od strony podluznicy i podpiera miejsce gdzie sa lozyska od walkow . Spina aby sie nie wyciagala obudowa. Sam wiesz ze jak masz skosne zeby to wystepuja tez sily poosiowe.
bardzo mozliwe ze wysle dekielek Properowi do przerobki bo jest on pod skrzynie 02m a ona bedzie na 02q i rozni sie to w jednym miejscu.
Rafalek wrzucal na swoim fb jak wyglada to u niego jakbyś był ciekaw.
Co do wtryskow to Rafal wysylal mi wykaz po sparowaniu i wychodzi ze to sa dynamics.
Mysle ze cisnienie na listwie bedzie niższe i nie będzie takich problemow jak na poprzednich wtryskach przy 6-6.5 barach .
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
nadeszła wiekopomna chwila i TT wreszcie doczekała się swoich 5 minut:
po demontażu tak to wyglądało:
nowe czekało już wcześniej. Sanki jak wcześniej pisałem troszkę wzmocnione pod nowy silnik
Tylki stab to już był 19mm od r32 a teraz doszedł przedni, niby tylko 21 mm zamiast 20 ale myśle ,że to zawsze coś
Śrubki i nakrętki które nie są narażone na obciążenia będą z kwasówki i generalnie wszystko zabezpieczone aby nie było korozji i estetyka była zachowana .
Zwrotnice i wahacze wleczone nie były piaskowane ze względu na łożyska ale za to zostały oszlifowane do gołego i także preparat antykorozyjny, podkład, farba typu hamerite i na to czarny spray i wizualnie nie będą odstawać jak to co na fotce wyżej
Przy okazji demontażu postanowiłem profilaktycznie zająć się budą od dołu:
Najpierw naniesiony preparat antykorozyjny na niektóre miejsca, potem podkład a na koniec będzie baranek.
Tunel nad wydechem pomimo oryginalnych osłon został wyklejony aby nowy wydech nie grzał go za mocno:
TT dostała sporo nowych części typu wszystkie "nowe" nadkola "nowy" mechanizm wybierania biegów i generalnie podmieniam wiele pierdół które zalegają u mnie w garażu a są w lepszym stanie niż te u mnie na aucie
Został jeszcze baranek na całości podłogi i nadkola a potem montaż całości
Nie wiem ile się zejdzie ale skoro znalazłem chwile na swojego żużla to chce zrobić wszystko co zaplanowałem bo pewnie aż do jesieni się do niej nie dotknę :P
Na żywo graty pięknie wyglądają po odświeżeniu, podoba mi się dbałość o szczegóły
BTW zdjęcie z poniedziałku
Ostatnio edytowane przez _kris ; 15-05-2017 o 12:25 Powód: cenzura
Ale mi się marzy żeby kiedyś tak sobie odświeżyć "dół" autka może będzie kiedyś okazja mam nadzieje to zrobić.
Gratuluje roboty wygląda bardzo elegancko i przynajmniej "spokój" na długi czas ... Brawo Ty
TT skończona w poprzednim tygodniu :
Wszystkie śrubki i nakrętki które się świecą to kwas. Tam gdzie uznałem ,że muszą być ori o klasie 10.8 zostały wybrane najładniejsze i zabezpieczone na nowo.
TT dostała nie tylko odświeżenie zawiasu ale całej budy, wszędzie nowe spinki z kwasu ,śrubki do budy też aby korozja się nie wdała i zawsze dało się odkręcić bez problemów. Odizolowane termicznie linki, "nowy"wybierak biegów , nowe przewody hamulcowe ( w angliku ktoś mi prezent zrobił ) , zegar doładowania 3 bary i wreszcie wiem jakie mam doładowanie podczas jazdy
Generalnie zmiany których nie widać ale czuć podczas jazdy i świadomość ,że zrobiłem coś dobrego dla TT i kolejne mody które są niezbędne przy zmianie silnika.
Gleby nie robiłem bo auto ma mieć dobre prowadzenie i odpowiedni prześwit ale oczywiście jest niżej niż było lecz auto nie jest taczką
Prowadzenie jest rewelacyjne i dzięki większym kołom myślę ,że jest sztywniejsza niż Huberta ( jeździłem jego TT) ale komfort jest na zadowolającym poziomie. Przód mam 1cm od dołu skręcony a tył 14mm wykręcony w dół. Nie wiem jak miał Hubert ale chyba troszkę wyżej.
Podsumowując jestem bardzo happy z modów i nawet udało się porównać od razu TT z fajnym bananowym włoskim autem o mocy 570km. Mając pogląd na doładowanie i afr pozwoliłem sobie z kabiny delikatnie podnieść doładowanie i gdy udało się równo wystartować z roleczki(od 2 bieg do połowy 5 biegu ) to byłem z przodu
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 15-05-2017 o 12:14
Paweł pozostaje ci teraz zrobić jakieś wygodne łóżko w kanale, co byś mógł co dzień podziwiać!
Dobra robota nie jeden z forum zazdrości.
Fajnie Marzenie pewnie wielu z nas
Teraz widać bardziej to o czym pisał Stelmi - dbałość o szczegóły naprawdę na wysokim poziomie.
Jak zwykle dbałość o szczegóły na najwyższym poziomie!
I z jednym i z drugim nie sposób się nie zgodzić! Ja też tak chce! Bardzo dobre podejście do tematu - zwłaszcza do auta, które chcesz sprzedać. Inni by tu i tam założyli "trytyki" i tu coś podmalowali i tam a tu proszę. Zacytuję mojego imiennika Roberta Burneike w lesie: "SOO SOSNY --- SOO DĘBY - ALEEEE NIE MA LIPY"!
Jubiler
Nie jestem zupą pomidową żeby mnie wszyscy lubili
Setup turbo-kompresor na jesieni tak ale auta na razie na pewno nie planuje. Niestety ciagle mi malo i nie chce koksowac w nieskonczonosc 1.8t. Teraz jedzie przyjemnie i silnikowi nic nie dolega. Robiac 700+ z tego motoru na pewno nie bedzie bezawaryjnie dlatego lepiej zmienic silnik na wiekszy a ktos sie bedzie cieszyl z 500+ bez ciagotek ze chce wiecej.
Musialo Ci sie bardzo przyjemnie skladac takie ladne graty. Napewno az sie chcialo robic