Nie dogrzewa. Zdziwiłem się że w mk1 wymiana jest banalnie prosta a w mk2 podobno wiąże się ze ściąganiem paru części dlatego wolę się upewnić
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Nie dogrzewa. Zdziwiłem się że w mk1 wymiana jest banalnie prosta a w mk2 podobno wiąże się ze ściąganiem paru części dlatego wolę się upewnić
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Czy ja wiem, czy prosta ?Z tego co widzę wymiana termostatu w MK2 jest analogiczna do tego co w MK1. Nie wiem jak w MK2, ale u siebie w MK1 wyjęcie alternatora ułatwia sprawę.
Link dotyczy Audi A3, ale silnik ten sam:
Tutaj ładnie rozrysowane też na przykładzie audi A3:
http://forums.vwvortex.com/showthrea...109&viewfull=1
Ostatnio edytowane przez KrzysiuProgramista ; 14-03-2017 o 14:58 Powód: Dodanie dodatkowych informacji
https://www.youtube.com/watch?v=8mjuzeSwsp4
Jeżeli, to jest prosta robota (wymiana termostatu), to jaka robota jest skomplikowana? W filmiku , który zamieściłem, przy okazji wymiany termostatu, to i alternator i pasek i czujnik temp. i jeszcze parę rzeczy by się dało wymienić!?![]()
Ok dzięki wielkie
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Słuchajcie wymieniłem termostat u siebie 8n i się oczywiście zacina macie jakiś sprawdzony zamiennik co działa tylko nie piszcie,że Ori
Dzięki za poradnik, udało się wymienic.
Termostat Wahler Made in germany po 6ciu latach poprostu przestał działać i malo co mi nie przegrzał auta
Płyn Denagel 2000 zalałem - czy taki jest oki ???
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
---
taki wsadziłem - oby działało
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
i fotka dla potomnych jak dojść kluczem do dolnej śruby króćca
Ostatnio edytowane przez ziemowit ; Dzisiaj o 12:35