Poratuje ktoś radą w sprawie uszczelnień wału korbowego i wałków rozrządu? Mam wyciek z któregoś z tych 3 simeringów. Wymieniać cieknący czy wymieniać wszystkie 3? Jeśli całość to jakie numery części do wymiany kompletu wszystkich uszczelnień.
Poratuje ktoś radą w sprawie uszczelnień wału korbowego i wałków rozrządu? Mam wyciek z któregoś z tych 3 simeringów. Wymieniać cieknący czy wymieniać wszystkie 3? Jeśli całość to jakie numery części do wymiany kompletu wszystkich uszczelnień.
Z numerami nie poratuję, ale wg (nie tylko mnie) jak będziesz miał je na wierzchu to należy wymienić wszystkie
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
zajrzyj na wp
To masz wyciek z walu korbowego czy walkow rozrzadu?
Latwo to stwierdzic zdejmujac obudowe rozrzadu, sprawdz dokladnie bo moze pociekla uszczelka dekla zaworowego po stronie rozrzadu.
Tak czy inaczej jesli to symeringi to wymien wszystkie za jedna robota skoro bedziesz rozpinal rozrzad.
Uszczelkę zaworów mam wymienioną. Raczej z wałka rozrządu bo od góry leci po całej stronie az na skrzynie. Tylko pytanie czy juz wymieniac razem wszystkie razem z simeringiem wału. Pytanie jeszcze czy zamawiając części zamówić same simeringi czy cos jeszcze czy po drugiej stronie też są.
Ostatnio edytowane przez Lamer ; 12-12-2016 o 22:00
Po prawej stronie nie masz symeringow tylko polokragla uszczelke napinacza i wlasnie uszczelke pod deklem.
Symeringi walu i walka rozrzadu masz po stronie rozrzadu i na samym dole pomiedzy skrzynia i silnikiem ale to wtedy slizgaloby Ci sie sprzeglo.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Prawdopodobnie wymieniles uszczelke pod deklem a tej uszczelki ponizej nie zmieniles:
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Tu masz link z naszego forum odnosnie wymiany uszczelek:
http://www.klubtt.pl/showthread.php?...cza-łańcucha
Ostatnio edytowane przez AcidTT ; 12-12-2016 o 22:56
Warto skorzystać z tej instrukcji, osobiście ją przerobiłam
bez tego dodatkowego przyrząd z instrukcji nawet nie podchodź, kosztuje ok. 60 zł
Wymyj wszystko. Odpal albo posmigaj troszke tak aby ujrzec wycieki. Wtedy od razu bedziesz widzial czy leci od gory czy od dolu.
wymiana od gory jest szybka a ten na dole jest mniej fajny.
Nie bawiłem się z tym sam bo nie mam teraz ani czasu ani warunków. Oddałem do serwisu w Lublinie. U mnie ktoś zamiast tej półksiężycowej uszczelki ulepił kulę z silikonu -,- szkoda ze pol roku temu wymienialem uszczelke dekla i nie zauwazyl tego matactwa poprzedni mechanik i nie wymienil obydwu uszczelek...
Jutro odbieram auto z wymienionymi uszczelkami. Ile mniej więcej trzeba przejeździć żeby stwierdzić że silnik jest szczelny? Bo chcialbym juz zalac nowy olej i zalozyc oslone.
Wystarczy chwila. Tak jak Pawel powiedzial, wymyj dokladnie wszystko, mozesz uzyc benzyny z atomizera. Przejedz sie w kolko "wioski" i sprawdz miejsce wycieku. Jak bedzie sucho to masz po problemie.