Sprawdź bezpieczniki nad aku, całą puszkę dokładnie bo lubi się upalić na stykach, sprawdź czujnik w chłodnicy od dołu zróbcie zworkę masa i dwa plusy do każdego biegu, jeżeli dalej nie zadziałają sprawdź wiatraki na krótko czy nie popalone.
Pisałem, że wiatrak sprawdzony na krótko - działa.
Czyli w chłodnicy jednak też jest czujnik? Nie mogliśmy go znaleźć... ![Sad](images/smilies/icon_sad.gif)
Zmien mechanika. Wiatrak nie startuje a on Ci kaze pojezdzic zeby sprawdzic czy sie znowu nie zagotuje??!!! Chyba normalne ze sie zagotuje skoro wiatrak nie startuje!!!
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Aha, czujnik temperatury ma byc nowy z ASO. Zaden zamiennik. Zamienniki klama na potege.
Nie wiem jak jest w IE, ale tutaj mechaników ( szczególnie, takich dostępnych niemal z dnia na dzień ) nie ma za dużo.
Byłem u niego kilka razy i do tej pory robił wszystko jak trzeba, w dodatku nie "zdzierając" ze mnie - nie wierzę że znajdzie się taki "normalny" mechanik,
który akurat audi TT "zna na wylot" - nawet w ASO by pewnie nie wiedzieli od razu gdzie szukać
![Wink](images/smilies/icon_wink.gif)
Właśnie po to pytam Was na forum, bo wierzę że tu szybciej mogę znaleźć wsparcie.
Moze byc uszkodzony modul wentylatora pod akumulatorem. Przekaznik wentylatora.. nie ma mnie w domu i juz w weekend nie bedzie, pozno w niedziele zerkne w ukald elektryczny sprawdze gdzie jest bezpiecznik/przekaznik. Chyba ze ktos na forum pomoze.
O info nt. dokładnej lokalizacji bezpiecznika i przekaźnika - poproszę - na pewno pozwoli nam to szybciej zdiagnozować te komponenty. ![Smile](images/smilies/icon_smile.gif)