Marzy mi się taki wydech w uuuj
Marzy mi się taki wydech w uuuj
na 24 stronie opisywałem tt. Zdrowa sztuka z nalotem około 100 tys.
Zrobiłęm jej fmic wydech ,przerobiłęm dolot i poprawiłem układ paliwowy bo go zbrakło.
Auto zawitało na korektę zrzucająca nm w średnim zakresie bo jechało za mocno i wyszedł o to taki wykres:
I to auto na prawdę jedzie także nie są to jakieś wirtuane koniki. Czułem ,że ma 270+ i ze 400Nm przynajmniej i się nie pomyliłem.
Co ciekawe mam bliźniaczą tt w której zrobiona jest jakaś hybryda i jest jeszcze sporo mocniej. Ale niestety zostanie zdławiona w trosce o seryjny silnik bo strach o korby. Jak właściciel zechce ją schamować to wrzucę na pewno wykres.
Tak dla ciekawości to ta z wykresu wskazania przepływki ma 220g/s a ta która czeka na zdiecie troche mocy 257g/s . Czuje ze jedzie to na 300+ bo turbo zdecydowanie za dużo chce dmuchać. Niebawem coś opisze jak uda się ukończyć
Hmm. To z przepływki można wywróżyć moc auta? Bo ja po założeniu nowej wydmuchałem 203 a 250 koni na pewno nie mam
Mozna, +/-, wzor to moc x 0.8 = wskazanie przeplywki. Dla serii sie to sprawdza, czyli ta z wykresu 220g/s÷0.8=275km na wykresie 290km czyli jakies przeklamanie jest. Dla serii 180km x 0.8= 144g/s i tak ma byc. Dla 225km x 0.8= 180g/s i rowniez tak ma byc.
Wyczytalem to w rosstechu chyba jak szukalem jakie wskazanie powinna miec przeplywka, gdy moja nie wskazywala jak nalezy.
Ps. Zrobmy wiec maly eksperyment 257g/s÷0.8=321km (do tego wykresu na gorze brakowalo 20km wedlug wczesniejszych wyliczen), wiec mozliwe ze bedzie ok 345km; czas pokaze jak Pawel wrzuci kreski
Mocy z przeplywki nie wyliczam a podalem to jako ciekawostke. Daje to jakis poglad. Ale te auto w zyciu nie mialo 340km. Mysle ze 300+ bylo by bardzo rozsadnym wynikiem
Co do wykresu to program zostal wgrany i auto stracilo troszke wigoru. Mysle ze teraz jest podobnie jak wyzej ale jak na seryjny slupek to i tak sporo.
Soft jest bezpieczny i auto jedzie jak trzeba. Jak ktoś chce bic rekordy ile wytrzyma seryjny słupek to już na wlasna odpowiedzialnosc
Ładny wynik jak na K04. Z ciekawości - ile tak było dmuchane? W maksie i przy odcince?
ta z wykresu to jakieś 1.4 spadające na 1.2 z czymś tam a ta co generowała 257g/s miała jakaś hybryde i turbo tak ładować chciało ,że map sensor nie widział doładowania a przy odcince było 1.4 także zdecydowanie za dużo.
Co ciekawe turbo przeładowywało z powodu jakiegoś dziwnego żeliwa i w dodatku brakowało paliwa i to dosyć mocno dlatego sytuacja nie była za ciekawa ale udało się to wszystko opanować i teraz jest bezpiecznie
Ale nie każde k04 chce tyle dmuchać bo trafiają się sztuki które ładują 1 z groszem przy odcince i nie chcą więcej...
np moja hybryda w a3 ma powiększony wg i gruszce ciężko utrzymać duży boost do odcięcia z racji większej siły która jest wywierana na klapkę. Ale pomimo ze przy odcince mam około 1.1 bara z groszem moc generuje bo jest przepływ i mniejszy back pressure czyli turbo nie zapycha silnika spalinami
Moje a3 też niema 250 g/s przepływu a ma 220 z czymś i właśnie dzięki mniejszemu ciśnieniu na wydechu i możliwości ostrzejszej mapy zapłonu przy wyższym stopniu sprężania wygenerowała więcej. Być może jakbym poeksperymentował z gruchą i podniósł przepływ bym coś dorobił ale jak dla mnie gra nie warta świeczki już...
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Setup jaki opisywałem wcześniej to:
Turbo hybryda ( auto już z nia przyjechało )
-przerobienie seryjnego tip+ duży amsoil
-fmic
-kompletny wydech na 2 tłumikach
-dodatkowa pompa z zapasem na 400+ km
-wtryskiwacze bosch 525ccm
-wywalenie zbędnych rzeczy pod maską, catch tank i ogólny przegląd auta
-dosyć mocny ale teraz już bezpieczny soft, auto może niebawem zaliczy hamownie bo teraz w końcu nie było czasu ale obstawiam na 280km i około 380nm
Wrzucam jakieś fotki z prac nad autem które opisywałem kilka dni temu:
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
także jakiś czas temu były prace przy TT mk2 r32 .
Do zrobienia były:
wycieki silnika
stukający rozrząd
totalnie zużyte łapy silnika
przegląd olejowy dsg.
Fotek z prac mało robiłem ale wrzucę coś dla potomnych którzy są ciekawi ile to zachodu i roboty aby takie niby drobne usterki naprawić :
silnik tak naprawde trzymał sie już tylko na wydechu , także jeszcze kilka kostek i można było by go wyjać
Po zamknieciu wyglada to tak:
Cały rozrząd jest nowy z aso + dodatkowy dekielek wałka pośredniego który często nie występuje w tych silnikach. Efekt jest taki ,że teraz w silniku nie słychać w ogóle rozrządu i brak wycieków :P
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Nudy niema i układy wydechowe sa coraz ciekawsze. Pewna jedna fajna tt dostanie nowy jeszcze nie testowany wariant wydechu. To maly przedsmak tego co sie tam znajdzie:
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Wydeszek został ukończony jakiś czas temu i tak to wygląda;
2x 2.5 cala robi bardzo dobre przeplywy na moce 700+ a dźwięk jest bardzo cichy . Przy zamknieciu jednej strony prawie jak seria wedle życzenia właściciela
Tt została doprowadzona do stanu z przed roku i obecnie generuje takie kreski;
Także uwqżajcie na niebieskie cabrio
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 27-04-2016 o 11:05
Dynomet nie mierzy pow 7tyś tam powinno się jeszcze coś dziać do 7500
Znowu TT znowu Cabriolet
Jakby ktoś myślał ,że nic się tutaj nie dzieje to wklejam taka fotke obrazujaca stan rzeczy:
1100+hp a kolejne 400+ się składa...dodam że będą to forumowe projekty...
No to dobrze, że się dzieje! A ten fotel na fotce to z której TT
Chyba z takiego czerwonego Q.S. czy jakoś tam, he he żart oczywiście.
Znowu TT znowu Cabriolet
I jak tam, podkładałeś tego strokera z efr'em? Ciekaw jestem jakie dało to kreski na wykresie i jaki jest spool