O super tym więcej zegarów tym lepiej.pozdro.
O super tym więcej zegarów tym lepiej.pozdro.
Gdzie i za ile obijasz tarczę kevlarem oraz jak duża różnica ??
Wysłane z mojego C6Quad_4G przy użyciu Tapatalka
Paweł pisał, że lata na takim zestawie Valeo od dłuższego czasu w swoim A3 i dzielnie znosi to wszelkie katowanie. Same okładziny tarczy ponoć wyglądają podobnie do tych kevlarowych, którymi obijają zakłady...
Jednak przy Twojej mocy warto by było pomyśleć o czymś lekko mocniejszym ?
Obić możesz np. na Skoczylasa w Warszawie. Chwalony zakład. http://www.sprzegla-regeneracja.pl
Widze ze masz nie tylko sporo budzikow na pokladzie ale i podswietlana galke zmiany biegow Dasz jakies dobre foto i detale odnosnie samej galki?
Ps. No chyba ze to zegary wyzej sie odbijaja??
Ostatnio edytowane przez AcidTT ; 27-03-2016 o 03:26
Tez tak mysle chyba sie troche pospieszylem z pytaniem
Do skasowania zeby nie smiecic w naprawde fajnym watku
Pierwsza profi impreza za mna classicauto cup
Było wszystko ( świetna zabawa , dobra jazda , wynik końcowy super , awarie , usterki )
Niestety na koniec ucieło szpilki w kole i są i straty ;( ( trudno dałem dupy mogłem kupić jakieś lepsze z homologacja czy czymś )
Zdjęcie dziś będzie tylko jedno jutro uzupełnie jutro .
Ps. TT sklepało wiele aut i to szybkich takich jak "ubrane" lancery , imprezy , delta integrale , mazdy rx-7 . lotus itp ( za kółkiem przypominam mega AMATOR
Aż takiej tragedii nie ma,tylko blotnik ,gratki za kill
Po wstępnym obejrzeniu auta na śmietnik
-felga
-dystans
-błotnik
-piasta
-tarcza
Jutro będzie wiadomo więcej
To jednak twoja TT-ka. Widziałem jak wracałeś, szkoda że nie widziałem o imprezie bo i ja bym zawitał, kręciłem się niedaleko Nowodworu. Pozdrawiam
Szkoda auta
Mimo wszystko gratuluję wytrwałości w dążeniu do celu !
Ale hamulce masz zajebiste.
Auta szkoda ale poniekąd do tego zostało zbudowane .
Efekt jaki widzimy na zdjęciu wyżej jest efektem braku doświadczenia .
Po tym jak usłyszałem pukanie dochodzące z lewego koła powinienem natychmiast zjechać i się zatrzymać ( jako że było jeszcze kilka zakrętów postanowiłem powoli dojechać )
Dojechałem i po minięciu mety wyprzedziło mnie koło .
Zaczynamy
Piątek godzina 18 00 Płock ( z autem z opisu mechaników miało być wszytko ok )
Chce odebrać auto wyje pompa ( NOWA POMPA wspomagania )
-wymienina pompa , regenerowana przekładnia , układ przepłukany , dołożona chłodnica .
Mówię trudno jadę i tak najwyżej znów padnie .
W drodze do domu auto przestaje "jechać " wskażnik EGT pokazuje 0 ! Do godziny 23 00 walka w aucie rozbieranie orurowania itp żeby wkręcić sondę która wykręciła się z kolektora .
UDAŁO się JEDZIEMY !
Sobota 11 00 Dzień pierwszy TRENINGI
Rozładunek przy RX-7 ( jedna z 2 )
Szybki spacerek przed rozpoczęciem treningu .
Rejestracja i Badanie Techniczne pojazdu ( bardzo duży nacisk na bezpieczeństwo )
Tu jako dumy ZAWODNIK ba nikt nie wie ze pierwszy raz jadę w jakimkolwiek cyklu tego typu .
Auto do tego momentu nie zwraca na siebie uwagi ( zacznie to robić jak zacznę jeżdzić )
Cała masa świetnych sytuacji jak ludzie po moich próbach przychodzą i pytają co tu "siedzi" co zrobione jakie zawieszenie bo TT MEGA JEDZIE ( super sprawa ) !!
Zaczynamy ( zapoznanie )
Po co wyrzucałem tą klimę hahaha ( autentycznie po każdym kołku jechałem z otwartymi szybami i drzwiami kierowcy ! )
Piękny dzwięk Maserati
Mustangi było ich finalnie około 10-12 ( PIĘKNE nowe stare PIĘKNE )
No to zaczynamy
hallo hallo czemu TT ma 2 numery startowe ( czyżby było upalane podwójnie ) tak tak pojechał ze mną mój serdeczny przyjaciel dzięki któremu w ogóle wystartowałem dnia drugiego .
( też totalny amator kierowca ale mechanik/hobbysta )
Po 2 godzinach jazd znów brak MOCY znów to samo wykręciła się sonda . Dwie godziny zajęło usunięcie usterki ale się udało i finalnie jak zrobiliśmy to własnymi rękoma nie było z tym problemów do końca imprezy .
Koniec dnia pierwszego (sprawdzanie czy wszystko jest dokręcone itp )
Bardzo zadowolony udałem się spać w oczekiwaniu na PIERWSZY dzień wyścigów w moim życiu.
FILMIK z najszybszego przejazdu na Treningu
https://youtu.be/d05QVxv--yU
ZARAZ OPISZĘ DZIEŃ DRUGI ..... momencik ( poproszę moderatora o usunięcie 2 zdjęć które są jako załączniki na koniec relacji nie umiem tego zrobić )
No straty spowodowane urwanym kolem finansowo pewnie zabolaly no ale takie sprawy niestety sa wpisane w zyciorys auta sportowego.
Auto jezdzi i brzmi swietnie, gratuluje ze przycierasz nosy innym nie zrazaj sie problemami, powodzenia!!