Witajcie
Jako że jestem na etapie modyfikowania zawieszenia mam do Was prośbę o dodanie opinii
-jaki macie zawias
-jakie obniżenie
-wrażenia z jazdy
-zdjęcie auta
-może porównanie jak ktoś miał styczność z większą ilością gwintów .
Dziękuje bardzo![]()
Witajcie
Jako że jestem na etapie modyfikowania zawieszenia mam do Was prośbę o dodanie opinii
-jaki macie zawias
-jakie obniżenie
-wrażenia z jazdy
-zdjęcie auta
-może porównanie jak ktoś miał styczność z większą ilością gwintów .
Dziękuje bardzo![]()
bc racing 32 stopniowa regulacji twardosc przod , komfort mega zalezy jak nisko zejdziesz jedyny minus z tylu nie mozna zrobic glebyale sa jeszcze lepsze gwinty nie kupuj sredniakow same problemy
19\G/48
Pięknie się prezentuję![]()
Czekam na dalsze fotki i informację od Was)))))
-10cm FK AK Street ale nie polecam, jedno z najtajniejszy wiec nie spodziewaj sie czegoś na torze, tylko LOOK .
![]()
Fajne felgi , ładnie wypełniają nadkola.
Panowie może ktoś jeszcze ....
najbardziej mnie interesuje aktualnie
Eibach , D2 , AP , KW v1 , Bilstein B14
Ostatnio edytowane przez HubertRinkon ; 27-02-2016 o 21:09
Omawialiśmy już temat zawieszenia gwintowanego i trochę info masz w linku poniżej
http://www.klubtt.pl/showthread.php?...-o-porad%C4%99
Być może przeniosę tam posty z tego wątku jak bardziej się rozwinie.
Tak czy inaczej, jeśli mam być szczery to nie powinieneś przykładać zbyt dużej uwagi do tego na jakim gwincie jeździmy bo nikt z nas nie ma dedykowanego auta torowego a w takim aucie podejście i kryteria doboru powinny być inne niż w aucie ulicznym ze sportowym zacięciem.
Wracając do tematu
Bilstein PSS 9
-36 mm ( chyba , już nie pamiętam)
Wrażenia bardzo pozytywne jeśli chodzi o komfort użytkowania na co dzień w połączeniu bardzo dużą poprawą stabilności i reakcji auta w ciasnych dynamicznych zakrętach oraz nagłych zmianach kierunku przy większych prędkościach..
Zaczynałem z ustawieniem twardości na środku, teraz jeżdżę na najmiększym ale nie podoba mi się i na wiosnę testuję najtwardsze ustawienie ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Artur rozumiemtylko ja nie jestem profi kierowcą tylko totalnym amatorem
gdyby było inaczej kupiłbym Ohlinsa
![]()
Zastanawiam się jak bardzo odczuję róznicę pomiędzy np B14 a b16 ( w cenie róznica 2x )
No tak ale tym bardziej jak się uczysz to nie zaszkodzi mieć do dyspozycji prawidłowo prowadzące się auto i od razu wyrabiać sobie dobre nawyki![]()
Nie trzeba oczywiście Ohlinsa bo raz że cena miażdży a 2 trzeba mieć trochę doświadczenia żeby wykorzystać potencjał ustawień.
Pomiędzy PSS a PSS 9 nie odczujesz zbyt wielkiej różnicy jedynie tracisz/zyskujesz możliwość regulacji twardości amortyzatora.
Ja jednak z uporem maniaka znowu napisze że dla Ciebie najlepsze wybór to H&R RSS ( nr części RSS-48-431-1/1 )
Praktycznie jest to to samo co PSS9 tyle że są twardsze sprężyny i odpowiednio do nich dobrana charakterystyka amortyzatorów.
Jeśli nie to to możesz ewentualnie iść w PSS ale po pewnym czasie dojdziesz do wniosku że mogłyby być twardsze.
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
jedna przestroga , nie daj sie zmylic dobra cena niektorych firm lepiej poczytaj opinie i porownaj rozne zestawy.Tak jak wyzej Arttur pisze H&R dobra opcja , prowadzenie auta na dobrej firmy gwincie a gwincie do wygladu to ogromna roznica ...
19\G/48