kowboj. wjedz na dowolna stacje diagnostyczna. zaplacisz 20zl albo cos kolo tego i niech wjads na szarpaki niech go solidnie wytelepia i napisz jakie wyniki procentowe na kazdym kole uzyskales.bedzie czarnocna bialym
Cel jest tylko jeden - najlepiej grające TT na świecie!
Prosty temat tak też zrobię.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Tylko pamiętaj kolego ze sprawdzenie amortyzatorów miałem gratis przy płatnej regeneracji jednego. Także nie licz ze ktoś Ci sprawdzi za darmo. Jedz lepiej i kup ori będziesz lepiej spał
No to faktycznie może nie bede wysyłał bo puszczą mnie z torbami za tą diagnozę, tak jak napisalem każda inna diagnoza niż do regeneracji jest dla mnie nie do przyjęcia wiec za źle wykonana usługę nie płacę.
Znowu TT znowu Cabriolet
Ostatnio edytowane przez KOWBOJ ; 10-02-2016 o 19:29
Osobiście cieszę się, że naprawiłeś i można regenerować, a nie tylko ori. Super pomimo, że nie mam MR to może kiedyś będę mieć, a info, że się one dobrze regenrują pozostanie mi na całe życie.
No tak ja wporzo nie jestem bo się czepiam jak bym przyklepal to był bym wporzo, spoko Kowboj zrobimy tak ja kupię nowe i wtedy się spotkamy abyś zobaczył osobiście jak powinno pracować to zawieszenie, swoje spostrzeżenia opieram na doświadczeniu jakie zdobywam będąc w kręgu motoryzacji i za wszelka cenę daze do perfekcji, dla tego wiedząc jak pracuje twoje zawieszenie nie jestem w stanie zaakceptować że tak powinno być, bo wiem jak pracuje m.r po wymianie, myślę że Paweł tez to potwierdzi bo akurat stoi teraz była TT Elmacho w którym m.r. jest w stanie bdb, MichałTT w swojej pomarańczy też zmieniał na nowe i tam był ideał.
Wysłane z mojego ASUS_Z00ED przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 11-02-2016 o 22:07
Znowu TT znowu Cabriolet
Dziś wytargałem amory i moje obawy się potwierdziły, dla mnie to szmelc, a tak jak mówię mniej bujały niż u Kowboya, bo sprawdzaliśmy z Pawłem organoleptycznie.
i teraz tak, sam producent poprawiał je dwa razy, o czym świadczy zmiana nr fabrycznych od 2010r szedł model 8J0 513 025C po czym w fazie końcowej znowu zmiana na 8J0 513 025 F. Dziwne że amortyzatory są suche, toczyska nie mają luzów, a jednak nie działają prawidłowo, może problem leży w psujących się zaworkach olejowych, może gdzie indziej, moja decyzja to komplet nowych, regeneracja nie wchodzi w grę, każdy ma wybór i robi jak uważa.
ps. rozmowa z panem z tej firmy na temat nowego oleju mnie rozbroiła rzekomy magnetic odzyskują magnesikiem, dziękuję dobranoc.
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 15-02-2016 o 22:28
Znowu TT znowu Cabriolet
Wartosci jak najbardziej ok .jakie masz felgi 19?
Troche roznicy miedzy przodami jednak ponad 10proc ale nie ma tragedii za bardzo bym sie nie przejmowal.
Cel jest tylko jeden - najlepiej grające TT na świecie!
W tej chwili na zimę 18 na lato 19. Ma to jakieś znaczenie???
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Twoje to być może szmelc tak jak mówisz. Moje po testach są ok. A organoleptycznie samochodu z jednym z amorow całkowicie nie działającym nie da się sprawdzić skoro cały lata jak Żyd po pustym sklepie. Także życzę powodzenia w zakupie NOWYCH ORI i radości z użytkowania systemu MR. Ja juz się cieszę.
PS. Może zbyt mało trudu sobie zadałes żeby porozmawiać z kimś kompetentnym w Nanengast. Jest tam tylko jedna osoba która się tym zajmuje. I to na pewno nie była ta osoba skoro dostałeś odpowiedź na tzw. Odczepnego. Pozdrawiam