Najlepiej żeby był wyciągniety z takiego samego auta jak Twój , jest 4-5 rodzajów takiego węza w zależnosci od silnika i kodów PR
U mnie podszedł chyba od 1.6 lub 1.8 (golf 4), poszedł prv
mozna je śmiało zamieniać a jedynie małe korekty zagiec wystarcza.
Czy ma 1 czy restryktory to jest bez różnicy bo i tak obydwie wersje bedą działać.
Ja u siebie takie coś zrobiłem sobie samemu i działa bez zarzutów :P
Panowie może ktoś na podstawie zdjęć jest mi w stanie powiedzieć czy z tego przewodu, który zamówiłem, da się coś wyczarować, bo mechanik twierdzi że tak jak jest nie ma jak tego wcisnąć. Jestem w kropce bo nie mogę znaleźć nigdzie używki dedykowanego do tt a czas oczekiwania miesiąc i cena ponad 1000zł na oryginał trochę mnie przerażają...
W następnym tygodniu mam jechać do osoby która zajmuje się zakuwaniem żeby powiedziała czy coś poradzi, ale może w międzyczasie wy jesteście w stanie coś poradzić?
https://drive.google.com/file/d/0B78...ew?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78...ew?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B78...ew?usp=sharing
Od czego to jest? Bo na pewno nie od wersji 225
Zgadza się poleciłem żeby poszukać od golf4/audi a3, ale też napisałem
"tylko patrz uważnie na zdjęcia bo są różne"
Napiszę jeszcze raz to co Tobie napisałem na prv - jeżeli nowy przewód jest dobry (obudowa, wymiar nowego czyli czy podchodzi pod silnik) to daj do szpeca aby zakuł stare końcówki (ze starego przewodu) do nowego
Byłem dziś u szpeca i niestety odesłał mnie z kwitkiem... Powiedział że w tych przewodach są jakieś zaworki zabezpieczające cofanie się płynu i nie podejmie się zakuwania bo można to łatwo uszkodzić a później padają pompy.
Już na prawdę nie wiem co dalej o tym sądzić.
Pawel-2005: czy mógłbyś podpowiedzieć na jakim przewodzie dokonywałeś przeróbek żeby Ci podeszły?
Rozumiem że mówiłeś o zakuciu tylko końcówek. Szczerze nie wiem w którym miejscu przewodu są te zaworki/dławiki. Swój stary przewód wywaliłem a chętnie bym sprawdził.
Zrób zdjęcie tylko swojego przewodu to przeszukam allegro i olx
ja zrobiłem przewód nowy całkowicie sam od podstaw.
Miałem stary przewód Żuczka, rozciąłem te zakucia na elastycznym przewodzie. Tam są zwykłe plastikowe zwężki i je sobie przełożyłem do nowego zakucia.
Przewód stalowy zastąpiłem aluminiowym który sobie sam powyginałem na giętarce. U mnie na miejscu mi zakuli dzięki czemu mam całkowicie nowy przewód a w dodatku wykonany z alu
W części metalowej jest zwykła rurka a zawór kierunkowy to jest śrubka którą się przykręca do magla także pan trochę nie do końca wiedział jak to jest zbudowane.
Gdzieś nawet mam fotki tej operacji a przewód działa do dziś i jest w 100% szczelny.
Pan podmuchał w przewód pistoletem z dwóch stron i na tej podstawie powiedział że nie da rady
Jeśli znalazłbyś te zdjęcia to byłbym wdzięczny o wysłanie wraz z jakimiś dokładnymi wskazówkami bo coś mi się wydaje, że to może być jedyne wyjście z tej sytuacji jeśli w najbliższym czasie nie znajdę nic używanego na necie...
Czyli teraz jasne, zaworek jest ale nie w przewodzie. W przewodzie są dławiki (plastikowe zwężki - kiedyś pisał o nich Żuczek). Jeżeli tak to wygląda nie szukaj następnego przewodu tylko zakuwaj ten co masz
Mozna dobrac tez podobny przewod i go powyginac. Ja u siebie tak w a3 zrobilem. Mialem na polce podobny w ladnym stanie. Kilka gięć i smiga jak trzeba. Ze zrobieniem nowego przewodu troche sie zeszlo a mozna tanio upolowac cos podobnego w dobrym stanie i wtedy podczas dopasowywania nie pęknie na pewno.