Strona 1 z 31 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 452

Wątek: [HubertRinkon] Kupiłem "Dziewice" - 225 quattro

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260

    [HubertRinkon] Kupiłem "Dziewice" - 225 quattro

    Witajcie

    chwile czasu to zajęło , kilka aut obejrzałem i jest .....

    1.8T 225 quattro czyli to co chciałem

    W najbliższym czasie biorę się za przygotowanie auta do Track Day

    Auto totalnie seryjne dziewicze .

    Teraz pytanie do Was co należy wykonać w TT żeby je poprawić ?
    Wiem już o Insercie w sterownik Haldex .

    Co jeszcze z tego typu kruczków

    Celuje w 300-350 PS i odelzenie auta .

    Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ?
    Jakie wahacze regulowane kupić ?
    Co ze stabilizatorami ?

    Chętnie się czegoś od Was dowiem

    POZDRAWIAM

  2. #2
    Awatar milek06
    Dołączył
    Aug 2013
    Płeć
    Skąd
    Szczytno
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1998
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    483
    Hej. Widzę, że kolega z Płocka Czasem bywam Jak możesz wrzuć fotki jak ta "dziewica" wygląda ;>

  3. #3

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260
    Spoko spoko będą i fotki ....

    Jak pisałem wcześniej auto bedzie budowane typowo do zabawy ( transportowane na lawecie )
    Czekam na cenne rady

    Pozdrawiam

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Gratuluję !!

    Przeniosłem Twój temat do działu ''nasze auta'' bo myślę ze jest to bardziej odpowiednie miejsce do tej dyskusji a dodatkowo możesz tutaj pokazywać i opisywać kolejne etapy modyfikacji .
    Na ''dzień dobry'' mógł byś pokazać kilka fotek tej dziewicy

    Jeśli chodzi o budowę auta na tor to TT jest bardzo dobrą bazą jeśli odpowiednio podejdzie się do tematu .
    Możesz mieć przyzwoite , dobre lub rewelacyjne auto torowe , zależy tylko jak daleko chcesz iść w modyfikacje i jaki masz na to budżet zaplanowany.

    Temat jest bardzo obszerny i postaram się wszystko wyjaśnić jak znajdę więcej czasu ( długa litania )
    Na początek może to o co już zapytałeś.

    Cytat Zamieszczone przez HubertRinkon Zobacz posta
    ...................

    Jakie zawieszenie gwintowane polecacie ?
    Jakie wahacze regulowane kupić ?
    Co ze stabilizatorami ?

    ................
    Gwint, zdecydowanie H&R RSS - wysoka jakość i twardość odpowiednia do auta na tor .
    W wahaczach regulowanych jest duży wybór , odradzał bym jedynie takie robione z seryjnych wahaczy .
    Może ktoś z kolegów podrzuci jakieś opcje dostępne na polskim rynku to z pewnością coś wybierzemy .

    Stabilizatorów ( w brew pozorom ) nie ruszaj .
    W przednim możesz przedłużyć delikatnie ramie w tylnym skrócić , chodzi mi o zmianę punktu mocowania linek stabilizatora.

    Oczywiście jak już wspomniałeś redukcja wagi , czyli wyrzucenie wszystkiego co nie potrzebne w takim aucie.

    Jest sporo do zrobienia w przednim zawieszeniu + odpowiednie ustawienie geometrii .

    Może wszystko to obszernie opisze w temacie o przygotowaniu auta na tor który już jest gdzieś na forum a tutaj będziemy dyskutować i oglądać postępy przy Twoim aucie










    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  5. #5

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260
    Kilka zdjęć na szybko bo auto już stoi w warsztacie

    Lista prac na zimę jest długa .
    Zaczynam od ogarnięcia mechanicznego ( doprowadzenia do akceptowalnego stanu)
    Co się dzieje aktualnie :
    -rozrząd
    -oleje (silnik , haldex )
    -wymiana chłodnicy
    -usunięcie klimatyzacji
    -porządek pod maską
    -wymiana przewodów na silikonowe
    -insert w haldex
    -usuniecie luzów itp
    -ogólne ogarnięcie

    Jak już to się stanie w poniedziałek auto trafia na usunięcie wnętrza montaż klatki , pasów , kubełków itp .
    W następnej kolejności biorę się za zawieszenie , hamulce ( tutaj mimo tematu o Big Brake mam mętlik w głowie )
    Następnie silnik ( gniazda zaworowe, pierscienie , korby , sprawdzenie kompresji )
    No i modyfikacje na 300 PS ( wymiana T na K04 z tfsi lub TD05 z Evo , intercooler, dolot ,wydech,sprzegło i cała masa innych pierdół )
    Uffffff

    c5YdxsH.jpg
    0xBJyj0.jpg
    Ostatnio edytowane przez HubertRinkon ; 07-10-2015 o 12:48

  6. #6

    Dołączył
    Jan 2014
    Płeć
    Skąd
    Łomża
    Pojemność
    brak
    KM
    204
    Rocznik
    2018
    Kolor
    Volvo XC60
    Posty
    1,052
    Kolego ta lista modów na dzień dobry to takie wejście z drzwiami na forum Działaj i nie zaniedbuj wątku o aucie - chętnie popatrzymy. Powodzenia.
    Nie jestem zupą pomidową żeby mnie wszyscy lubili

  7. #7

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260
    Działamy ....... ciąg dalszy nastąpi za tydzień - 2 jak będzie gotowe wnętrze


  8. #8
    Awatar marini
    Dołączył
    Jul 2010
    Płeć
    Skąd
    Wisła
    Pojemność
    1.8T
    KM
    260
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    643
    Fajne masz plany co do TT Trzymam kciuki za powodzenie modyfikacji! Jestem również ciekawy jakie będą Twoje odczucia z prowadzenia i chętnie zobaczę jak to auto jeździ

  9. #9
    Awatar Per-der
    Dołączył
    Mar 2014
    Płeć
    Skąd
    Ruda Śląska
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    ToxicGreen
    Posty
    576
    Graulacje!
    No i szerokości bez awarii życzę
    TTaka sytuacja

  10. #10
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Apr 2014
    Płeć
    Skąd
    xxxxx
    Pojemność
    brak
    KM
    3XX
    Rocznik
    xxxx
    Kolor
    xxxxx
    Posty
    770
    Hubert a intercooler bedzie?

  11. #11
    Awatar Domenik
    Dołączył
    Oct 2014
    Płeć
    Skąd
    Oka/WWA/PZN
    Pojemność
    1.8T
    KM
    200
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Niebieski
    Posty
    1,006
    Cytat Zamieszczone przez matimati Zobacz posta
    Hubert a intercooler bedzie?
    Jeżeli kolega planuje założyć K04 z TFSI albo TD05 to innej opcji nie ma

  12. #12

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260
    Auto złożone odebrane
    ( rozrząd , paski , świece , olej , olej haldex , filtry , wymieniona chlodnica na nową , usunięta klima , spryskiwacze , TIP , blow off properfekt hybryda , usunięte nieszczelności , wycieki itp , )
    Wg mechanika należy wymienić cewki , przepływomierz ..... ( co Wy na to ? ) - jakieś sprawdzone rozwiązania są ?

    Odpowiadając na pytanie tak będzie intercooler ( jest to w sumie napisane w pierwszym moim poście )

    W poniedziałek auto jedzie na rozebranie i montaż klatki kubełków itp ( za 2 tygodnie jak wróci dalsze mody )
    HAMULCE POMOCY niech któryś z kolegów napisze w 2 zdaniach co proponujecie ( dziękuje )

    Pozdrawiam

  13. #13
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    No proszę , widzę że nie marnujesz czasu i idziesz ostro
    Gratuluję i czekam na dalsze relacje.

    Odnośnie diagnozowania silnika i jego osprzętu to najlepiej zrobić logi dynamiczne i zamieścić na forum do oceny .
    Wszytko znajdziesz w dziale VAG-com, opis jak robić takie logi, zobaczysz które grupy wszyscy logują itd ..

    Jeśli chodzi o hamulce to nie wiem jaki masz budżet na to zaplanowany i czy wolisz to sobie składać z używek i jakoś dopasowywać / przerabiać aby spasowało do auta czy chcesz gotowy zestaw dla TT .

    Generalnie założenia są takie że do auta na tor idealnie by było aby tarcze były 2 częściowe z aluminiowymi dzwonami przykręcanymi na sztywno a jeszcze lepiej tzw ''pływającymi''.
    Takie tarcze są bardziej odporne na przegrzanie , zwichrowanie a dodatkowo szybciej odprowadzają ciepło .

    Bardzo istotne jest to żeby tarcze nie były zbyt duże bo będą ciężkie a przy mocy jaką planujesz nie możesz sobie pozwolić na takie dokładanie masy nieresorowanej a dodatkowo aby pozwalały Ci zostać przy felgach 17 cali .

    Felgi w tym rozmiarze będą lżejsze a dodatkowo w tym rozmiarze masz dużo większy wybór slicków i ich ceny w 17 '' też będą bardziej przystępne nie wspominając nawet o fakcie oczywistym że poprawią Ci trakcję jak i skuteczność hamowania.

    Z gotowych zestawów spełniających powyższe kryteria dobry będzie kit StopTech z tarczą 328 mm i 4 tłoczkowym zaciskiem ST40.
    Jak masz upatrzone jakieś inne opcje to podaj linki i możemy ocenić







    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  14. #14

    Dołączył
    Sep 2015
    Płeć
    Skąd
    Płock
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    260
    Tak jak napisałeś planuję zostać przy 17 ze względu miedzy innymi na slicki .
    Logi zostały wykonane ( brałem w tym udział ) niestety ich nie mam ale wyciągne .
    Jeśli chodzi o kit StopTech nie jest on w moim budzecie .

    Może coś takiego ?
    http://fmic.pl/tt/2367-big-brake-kit-do-audi-tt.html

    Jak ktoś ma jakieś sprawdzone rozwiązania to prośba o jakiś link
    Ostatnio edytowane przez HubertRinkon ; 10-10-2015 o 08:13 Powód: dodałem link :)

  15. #15
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Jeśli chodzi o mnie to wahałbym się inwestować w takie hamulce. Oczywiście działać będzie bo to fizyka tylko powstaje pytanie jak długo i czy wytrzyma to upalanie na torze.
    Być może to holenderska firma ale zaciski wyglądają jak chińszczyzna montowana w K-sport, D-sport i innych typu ''cokolwiek-sport ''
    Poza tym przychodzi to z nie najlepszymi klockami ( za lepsze trzeba dopłacić) i bez lini za które też trzeba dopłacić a są nie najlepszej jakości .
    Cena za to wszystko już taka że można skompletować coś fajnego .

    Jeśli miałbym polecać jakiś kit do samodzielnego poskładania to byłby to kit oparty na ORI tarczach z TT 3.2 które mają średnicę 334 mm i jak kupisz oryginały to wprawdzie dzwon nie będzie pływający ale będzie aluminiowy co znacznie zmniejsza wagę .
    Zimmerman też robi zamienniki seryjnych i też dzwony są aluminiowe. Tarcze najlepiej kupować nowe

    Do tego mógł byś upolować używane zaciski od Porsche 996T

    A następnie porządne adaptery najlepiej z tej firmy , przychodzi to dodatkowo z liniami hamulcowymi i odpowiedniej jakości śrubami .
    http://www.awesomegti.com/car/audi/t...m-r32-oe-discs

    Są też dostępne bardzo dobre 2 częściowe skręcane tarcze ale oczywiście cena już wyższa.
    http://www.racingbrake.com/ProductDe...tCode=2174-381



    Jedyna wada tego setupu jest taka że być może nie każda 17 na to wejdzie ale wydaje mi się że warto spróbować a ewentualnie łatwo to wszystko przerobić jak będzie to kwestia mm lub 2






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 205
    Ostatni post / autor: 04-06-2018, 21:58
  2. Średnice i jakość silikonów "Fmic" i "Re5pect"
    Przez BigBird.co w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-02-2016, 04:45
  3. "Okazje" i "Cuda" z ogłoszeń z całego świata!
    Przez hubi_pl w dziale Off top - Free
    Odpowiedzi: 113
    Ostatni post / autor: 15-08-2014, 09:57
  4. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 17:45
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-10-2011, 09:06

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •