Witam, mam zamiar załozyc instalacje gazową Sekwencyjną oczywiście, nasuwa się pytanie czy ten silnik jest dobrze podatny na taką instalację gazową. )
Witam, mam zamiar załozyc instalacje gazową Sekwencyjną oczywiście, nasuwa się pytanie czy ten silnik jest dobrze podatny na taką instalację gazową. )
Ten motor bardzo dobrze znosi zagazowanie, ale oczywiście wszystko zależy od gratów i majstra. Dopilnuj też aby wystrojenie nie polegało na ustawieniach w garażu ale przede wszystkim podczas jazdy, niektórzy idą na skróty.
Proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców
https://www.facebook.com/SzefKuchniPodOrlem?ref=hl
Witam, pozwólcie że podłączenia się do tematu...jaka instalacje polecacie najbardziej do TT..? Chodzi mi o sterownik, wtryski i reduktor. Wiem że jest tego dużo na rynku i wiele zależy od fachowca i doboru komponentów, ale bardziej chodzi mi o wasze doświadczenia.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Najlepiej to wejść sobie na forum LPG tam jest wszystko czarno na białym poza tym jest sporo jeśli chodzi o silniki 1.8 T .Tak na szybko mogę polecić ta która ją posiadam STAG 4 reduktor Tur Gold do 320 km wtryski Hana czerwone .Poza tym tak jak grzałka napisał dobre wystrojenie i powinno śmigać bez problemów
Using Tapatalk
Dzięki za info. Właśnie chodziło mi jaka instalacja + komponenty w praktyce się Wam w TT sprawdza. A widzisz reduktor Gold wg. Mnie słabo trzyma temperaturę.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Jeśli możesz to napisz coś więcej bo ja nie mam z tym problemu
Using Tapatalk
Kiedyś miałem A8 D3 4,2 Mpi i miałem tam instalke Lpgtech plus właśnie Golda. W długiej trasie i ostrym bucie wywala CheckEngine i potrafiło się auto "przytykac". Ponoć winemn tego był właśnie parowanik Gold. Został zmieniony na Landi Renzo taki do 400KM i problem znikł. Później czytałem że Gold jest coś kiepski termicznie.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
To zapewne odosobniony przypadek, u mnie ani nie przytyka ani tym bardziej nie ma checka wiec nie mogę złego słowa powiedzieć na ten reduktor ,zresztą zakładałem go w autoryzowanym serwisie Stag i tam również mi go polecili bo wcześniej był również Tur ale był za słaby i przy mocnym bucie przełączal się na Pb ,druga sprawa to taka ze na rynku pewnie są i lepsze ale mnie ten w zupełności zadowala .Tak jak wcześniej było pisane bardzo dużo zależy od dobrego wystrojenia .Zadałeś pytanie o nasze doświadczenia wiec ci napisałem jakie są moje to ze w twoim Aucie było inaczej to Każde Auto jest inne ,poza tym ważne jeszcze są wtryski i inne pierdoly kończąc na regularnie wymienianych filtrach
Ostatnio edytowane przez wiewioraandrzej ; 09-08-2015 o 22:50
Using Tapatalk
Witaj, osobiście szukałem tt'ki bez gazu ale gdy przejechałem się tą jedyną byłem w szoku że nie ma absolutnie żadnej różnicy w jeździe a ogromna w portfelu. Instalacja Stag4, wtryski Hana H2000, zbiornik 48l, wlew pod klapką. Jeździ pięknie, instalacja ma 8 miesięcy a spalanie po mieście 15L lpg. Poprzedni właściciel zapłacił za ten zestaw 3300zł. Mnie pozostaje regularne serwisowanie i radość z jazdy
To spalanie 15 L to według mnie bardzo dużo .Ja jak pisałem w innym temacie spala mi 10 L, jazda po mieście i na trasie ,
Using Tapatalk
Ja u siebie też mam staga 4 eco i hany czerwone, ważne też żeby użyć przewodu doprowadzającego gaz o przekroju 8 mm, bo leniwym gazownikom wygodniej jest pociągnąć przez auto 6mm bo dużo lepiej się gnie. Sam nie odczuwam różnicy miedzy pb a lpg, hamownia też nie wykazała jakiś większych strat. Zbiornik mam 40 albo 42 litry w miejscu koła zapasowego. Spalanie to 14/15 w mieście przy dość dynamicznym trybie jazdy, a trasa to 11/12. Czyli w przeliczeniu na złotówki wychodzi tyle co delikatna jazda 1.9 tdi .
U mnie siedzi świeża instalacja LPG KME, więc jeszcze nie wypowiem się tak profesjonalnie w temacie, ale jak na razie odpukać nie odnotowałem żadnych problemów. Spalanie w trasie poniżej 8 litrów LPG (7.6 - 7.8 - jazda przepisowa). Miasto: 9-12l LPG. Instalację założona została niespełna dwa tygodnie temu i tak pojechałem na wakacje Zrobiłem 1200 kilometrów (700 trasy i 500 takiego "bujania się" w pobliżu) i nie odnotowałem żadnych spadków mocy. Bardzo ładnie silnik pracuje, a za instalację dałem 2200 zł. Jak będzie dalej czas pokaże
Z technicznych kwestii:
reduktor - Silver
wtryskiwacze - Certools
Macie racje ze najważniejszy jest dobry dobór komponentów i wystrojenie. A o oszczędnośc przy tym jest bezdyskusyjna.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka