Witam, mam zamiar załozyc instalacje gazową Sekwencyjną oczywiście, nasuwa się pytanie czy ten silnik jest dobrze podatny na taką instalację gazową.)
Witam, mam zamiar załozyc instalacje gazową Sekwencyjną oczywiście, nasuwa się pytanie czy ten silnik jest dobrze podatny na taką instalację gazową.)
Ten motor bardzo dobrze znosi zagazowanie, ale oczywiście wszystko zależy od gratów i majstra. Dopilnuj też aby wystrojenie nie polegało na ustawieniach w garażu ale przede wszystkim podczas jazdy, niektórzy idą na skróty.
Proste są dla szybkich aut a zakręty dla szybkich kierowców
https://www.facebook.com/SzefKuchniPodOrlem?ref=hl
Witam, pozwólcie że podłączenia się do tematu...jaka instalacje polecacie najbardziej do TT..? Chodzi mi o sterownik, wtryski i reduktor. Wiem że jest tego dużo na rynku i wiele zależy od fachowca i doboru komponentów, ale bardziej chodzi mi o wasze doświadczenia.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Najlepiej to wejść sobie na forum LPG tam jest wszystko czarno na białym poza tym jest sporo jeśli chodzi o silniki 1.8 T .Tak na szybko mogę polecić ta która ją posiadam STAG 4 reduktor Tur Gold do 320 km wtryski Hana czerwone .Poza tym tak jak grzałka napisał dobre wystrojenie i powinno śmigać bez problemów
Using Tapatalk
Dzięki za info. Właśnie chodziło mi jaka instalacja + komponenty w praktyce się Wam w TT sprawdza. A widzisz reduktor Gold wg. Mnie słabo trzyma temperaturę.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Jeśli możesz to napisz coś więcej bo ja nie mam z tym problemu
Using Tapatalk
Kiedyś miałem A8 D3 4,2 Mpi i miałem tam instalke Lpgtech plus właśnie Golda. W długiej trasie i ostrym bucie wywala CheckEngine i potrafiło się auto "przytykac". Ponoć winemn tego był właśnie parowanik Gold. Został zmieniony na Landi Renzo taki do 400KM i problem znikł. Później czytałem że Gold jest coś kiepski termicznie.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
To zapewne odosobniony przypadek, u mnie ani nie przytyka ani tym bardziej nie ma checka wiec nie mogę złego słowa powiedzieć na ten reduktor ,zresztą zakładałem go w autoryzowanym serwisie Stag i tam również mi go polecili bo wcześniej był również Tur ale był za słaby i przy mocnym bucie przełączal się na Pb ,druga sprawa to taka ze na rynku pewnie są i lepsze ale mnie ten w zupełności zadowala .Tak jak wcześniej było pisane bardzo dużo zależy od dobrego wystrojenia .Zadałeś pytanie o nasze doświadczenia wiec ci napisałem jakie są moje to ze w twoim Aucie było inaczej to Każde Auto jest inne ,poza tym ważne jeszcze są wtryski i inne pierdoly kończąc na regularnie wymienianych filtrach
Ostatnio edytowane przez wiewioraandrzej ; 09-08-2015 o 22:50
Using Tapatalk
Witaj, osobiście szukałem tt'ki bez gazu ale gdy przejechałem się tą jedyną byłem w szoku że nie ma absolutnie żadnej różnicy w jeździe a ogromna w portfelu. Instalacja Stag4, wtryski Hana H2000, zbiornik 48l, wlew pod klapką. Jeździ pięknie, instalacja ma 8 miesięcy a spalanie po mieście 15L lpg. Poprzedni właściciel zapłacił za ten zestaw 3300zł. Mnie pozostaje regularne serwisowanie i radość z jazdy
To spalanie 15 L to według mnie bardzo dużo .Ja jak pisałem w innym temacie spala mi 10 L, jazda po mieście i na trasie ,
Using Tapatalk
Ja u siebie też mam staga 4 eco i hany czerwone, ważne też żeby użyć przewodu doprowadzającego gaz o przekroju 8 mm, bo leniwym gazownikom wygodniej jest pociągnąć przez auto 6mm bo dużo lepiej się gnie. Sam nie odczuwam różnicy miedzy pb a lpg, hamownia też nie wykazała jakiś większych strat. Zbiornik mam 40 albo 42 litry w miejscu koła zapasowego. Spalanie to 14/15 w mieście przy dość dynamicznym trybie jazdy, a trasa to 11/12. Czyli w przeliczeniu na złotówki wychodzi tyle co delikatna jazda 1.9 tdi.
U mnie siedzi świeża instalacja LPG KME, więc jeszcze nie wypowiem się tak profesjonalnie w temacie, ale jak na razie odpukać nie odnotowałem żadnych problemów. Spalanie w trasie poniżej 8 litrów LPG (7.6 - 7.8 - jazda przepisowa). Miasto: 9-12l LPG. Instalację założona została niespełna dwa tygodnie temu i tak pojechałem na wakacjeZrobiłem 1200 kilometrów (700 trasy i 500 takiego "bujania się" w pobliżu) i nie odnotowałem żadnych spadków mocy. Bardzo ładnie silnik pracuje, a za instalację dałem 2200 zł. Jak będzie dalej czas pokaże
Z technicznych kwestii:
reduktor - Silver
wtryskiwacze - Certools
Macie racje ze najważniejszy jest dobry dobór komponentów i wystrojenie. A o oszczędnośc przy tym jest bezdyskusyjna.
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka