Gratuluję autka.
Dzięki Elor. Śledze to forum anonimowo od prawie roku to miałem okazje zapoznać Się z Twoim słynnym dopieszczonym 3.2 i do takiego stanu to raczej nigdy nie dojde ale zrobie co w mojej mocy. Dzisiaj wróciło autko z czyszczenia wnetrza. Dodatkowo zaimpregnowali dach. Fajna sprawa bo wszystko spływa nic nie wsiąka. Potem wrzuce fotki![]()
Super się prezentuje.
Co do dachu, to tego sie nie da zaprogramować. Mozna to jedynie przerobić żeby tak działało, ingerując w elektronikę.
Na początek możesz zacząć od usunięcia blokady otwierania i zamykania dachu, w czasie jazdy po przekroczeniu 5kmh.(opis na forum).![]()
Henry68 a do jakiej prędkości można bezpiecznie otwierac/zamykać dach po zdjęciu blokady?
Ja tak do ok. 40-50kmh otwieram/ zamykam.
kozi może uda się gdzieś kIedyś spotkać. Ciekaw jestem porównania jak jeździ inne 3.2 dsg czy z moja wszystko ok. Opinia kogoś kto użytkuje dłużej auto byłaby cenna
Będziesz może pod narodowym 15ego?
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Henry68 do 50km/h? Wow. Ja bym się nie odważył. Nie staje Ci auto dęba z takim spadochronem?![]()
MK2 ma to fabrycznie do 50 ustawione. A dachy mk1/mk2 sa podobne.![]()
To musze pomyśleć nad taką przeróbką. Faktycznie zamykanie dachu przycałkowitym zatrzymaniu jest męczące. Człowiek sie toczy w 10 na godzine korku i pozamiatane. Najbardziej się irytuje gdy zamykam/otwieram dach na śeiatłach i się zapali zielone w trakcie![]()
Ostatnio edytowane przez Lexx ; 10-06-2015 o 22:36
Pewnie że 15 będę pod narodowym. Bardzo chętnie pogadam, raz że fajnie poznać nowych Klubowiczów, dwa, że 3.2 w cabrio to rarytas! muszę się przyjrzeć!
Podłączałeś swoją TT do kompa? Mogę z tym pomóc.
No kolego... połączenie jak dla mnie idealne
Gratuluję i bezawaryjnej jazdy życzę![]()
Kozi w takim razie ja też się pojawię. To będzie mój pierwszy spot audi TT. Chętnie zaprezentuje swój "rarytas"![]()
Bardzo fajne w roadsterze jest wielokrotne spotęgowanie doznań akustycznych jak jeździsz bez dachuJak zamykam dach to mam wrażenie, że jeżdżę w zatyczkach do uszu
Pod kompa podłączałem już kilka razy w diagrtoniku w Jankach. Jestem na etapie szukania przyczyn wibracji silnika, komputer pokazywał wypadanie zapłonów także wymieniłem świece ale nic to nie zmieniło. Cewki były wymienione w ramach akcji serwisowej więc też nie podejżewam. Błędów nie ma w tym momencie żadnych dlatego obstawiam jednak poduszki.
Postaram się dzisiaj wrzucić zdjęcia po czyszczeniu. Pozdrawiam![]()
Ostatnio edytowane przez Lexx ; 11-06-2015 o 14:30
Zloguj rozrząd na kanale 108-109, zobacz w kolumnie z % jakie jest wychylenie fazatorów, być może jest to problem nierównej pracy silnika, kosztowny bardzo, więc nie polecam.
Znowu TT znowu Cabriolet
Zuczek pytałem o to w diagtroniku, nawet robiliśmy przejażdżki z podpiętym kompem i usłyszałem że wszelkie parametry są w normie. O rozrząd też pytałem. Silnik pracuje ładnie i miarowo, ale przenosi duży rezonans na karoserie, szczególnie w przedziale 1500-2500obr. Wibracje daje dodanie gazu, także na postoju. Może ja spocie ktoś coś podpowie![]()