Od czasu do czasu walnie chmurą, ale jest to mało zauważalne, taki mały bączek
Od czasu do czasu walnie chmurą, ale jest to mało zauważalne, taki mały bączek
Znowu TT znowu Cabriolet
no to jestem umówiony na strojenie.... przy dobrych wiatrach bez kata licze na wynik +60hp....
będzie ciężko z trakcją skoro już teraz mam taki problem na oponach p zero 255/35/19
Auto będę robił tam gdzie robiłem poprzednią TT... z tego co wiem kolejni własciciele byli zadowoleni chyba nawet Paweł grzebał przy tym autku.
Z drugiej zaś strony znajomy mi mechanik odradza stanowczo usuwanie katalizatora.. twierdzi ze bedzie strasznie smierdziało z wydechu spalinami...
jest sens robić soft bez usuwania kata?
Co się stanie jeśli usunę katalizator po sofcie? tzn najpierw soft a w pozniejszym etapie pozbędę się katalizatora
Ostatnio edytowane przez Limbo ; 06-06-2015 o 10:12
MARUDA
Pierw usuń kata dopiero po tym soft nie na odwrót.
auto już po sofcie.
kat został na miejscu.. najwyżej wytnę później- wole odpuścić sobie magiczne dymki z rury i dziwne smrody z auta.
Różnica w poruszaniu się naprawdę bardzo duża.
Tuner logował auto i stwierdził ze wszystko jest w doskonałym stanie.
Czeka mnie teraz hamownia ale powiedział, że powinno wyjść ok 240-245 km.
Auto zdecydowanie szybciej nabiera mocy.. zdecydowanie czuć przypływ NM. Już od niskich obrotów auto wstaje do akcji na co wczesniej musiałem czekać.
Teraz czeka mnie hamownia...
MARUDA
Jak tam udało się shamować wóz?
Też zastanawiam się nad wzmocnieniem samochodu, ale najbardziej zależy mi na poprawieniu reakcji na gaz i polepszeniu początkowych faz przyspieszenia (kobieta jeździ i nie będzie raczej kręciła za wysoko)
Piszesz, że od niskich obrotów już jest lepiej, ale czy w samym momencie wciśnięcia gazu wyczuwasz jakąś zmianę?
btw. czy da się coś softem zrobić, żeby ta skrzynia szybciej biegi zmieniała? (moje subiektywne odczucie jest takie, że nie jest za szybka).
Odnośnie reakcji na pedał gazu polecam zrobic DP+SOFT - odetkany wydech i odpowiednio wystrojony soft spowoduje błyskawiczna reakcje na pedał gazu
Co do skrzyni DSG - Jak najbardziej da się zrobić kilka rzeczy z softem do DSG - można poprawić m.in szybkość zmiany biegów lub np moment przełączania biegu - priv.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Witam
Autko dostało wczoraj program w CompSport. Seria wyszła bardzo dobrze (218KM /298Nm), a po programie to nie ten samochód, start w trybie "S" to każdorazowy banan na twarzy
Poniżej wykresy:
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d0ad2b5e32c37e6d - seria
http://www.fotosik.pl/zdjecie/850da2982d22b9ff - remap
Zrób jeszcze downpipe (nie pamiętam czy robiłeś) bo to mały koszt a moc i reakcja na gaz jeszcze wzrośnie
Wysłane z Xiaomi Mi4
No i pięknie. Możesz z CS celować w 400KM z tym autem, większe turbo, IC i wydech z DP raptem, przy czym od układu wydechowego bym zaczął, bo to najszybsze przyrosty małym kosztem i pracą.
no nie taka mała praca....piszę to właśnie bo jestem po ukończeniu wydechu do TTs. 40h ciężkiej roboty i tak tanio nie jest z racji mocnego rozbudowania układu. Ale moim skromnym zdaniem bo efekt który udało się uzyskać jest baaardzo przyjemny i baaardzo bym chciał by moja a3 tak gadała (fotki wrzuce w innym temacie)
Jakby kogoś interesowało link do artykułu z "chipowania" 2.0 TFSI i sporo fotek.
Artykuł pisał mój brat, a grupa docelowa to laicy, bez wiedzy w zakresie zwiększania mocy programem
http://superauto24.se.pl/porady/chip...cy_768032.html
Ostatnio edytowane przez madry ; 02-02-2016 o 20:08
Widziałem art. wcześniej ktoś na fb udostepnial i tak się właśnie zastanawiałem że tak Twoje auto jako przykład, no teraz wiadomo że brat w tym palce maczał
Znowu TT znowu Cabriolet