To znaczy ze nie miales co ulamywac firmowo jak jest zaczepiony grill to nie ma mozliwosci wyjecia go od zewnatrz
ale to w sumie dobrze, bo wyjmowanie go normalnie, po zdjeciu zderzaka to udręka...
To znaczy ze nie miales co ulamywac firmowo jak jest zaczepiony grill to nie ma mozliwosci wyjecia go od zewnatrz
ale to w sumie dobrze, bo wyjmowanie go normalnie, po zdjeciu zderzaka to udręka...
Udało się dokończyć cały przód tak jak mi się podoba, mianowicie: czarno- czerwony emblemat Quattro i czarne koła Audi. Na przyszłość zostanie jeszcze tylko wymiana grilla na poliftowe. Z tyłu widać niebieską taśmę która pomoże mi w ponownym przyklejeniu napisu TT i kół Audi. Prezentuje się to następująco:
I tył w wersji "roboczej":
Dawno się nic nie działo w tym temacie więc pora go odświeżyć. W aucie cały czas się coś dzieje, posiadam już 3 strony A4 z zapisanymi częściami, naprawami które wykonałem. Niestety albo stety wizualnie nie zmienia się dużo. Doszedł dyfuzor od R32, czarne znaczki, klapa wlewu paliwa również w czarnym kolorze i polifotwy grill od MaTTeusza
I na koniec szczęśliwy lecz biedny właściciel:
Planów jest dużo ale na razie nie ma na nie wystarczająco funduszy. Na pewno niedługo wpadnie dokładka od Cupry
no i prawidlowo lecimy z upiekszaniem TT, wiosna idzie powiedz mi jak odklejales i przyklejales znaczki: audi i TT z tyłu
Podoba mi się czujnik w blendzie - czy dziala?
Dzięki dzięki Patent znalazłem na forum Mercedesa bodajże, bierzesz cienką nitkę do szycia, składasz na 3, wsuwasz pod znaczek i "piłujesz". Ostrzegali żeby nie używać żyłek wędkarskich bo rysują lakier. Przyklejenie znaczka TT było banalne bo wystarczyło dociąć 5 pasków z taśmy do klejenia list samochodowych, do kupienia w większości sklepów z farbami (jak coś to mogę podać gdzie kupiłem dokładnie) natomiast "okręgi Audi" to była męczarnia. Wycinanie milionów kwadracików żeby tylko nie wystawały za znaczek a potem odklejanie folii zabezpieczającej. Taki sposób okazał się dla mnie najprostszy i w sumie spełnia swoją rolę już dobre 2 miesiące i nic nie odstaje.
A teraz pytanie do was: Wiecie jak umocować emblemat Quattro na poliftowym grillu? Bo na stary naszedł mi pięknie a na ten coś nie pasuje
Hubi niestety nie działa, ale akurat taki dorwałem za bodajże 170 zł aczkolwiek mam wszystkie wiązki do podłączenia go
jak masz znaczek i do znaczka jest przyczepiony ten plastik przez którego środek przebiega takie nacięcie to tym nacięciem wpinasz w żeberko pionowe od grilla wnioskuje po zdjęciach w sieci
Kolejnych "modów" część dalsza. Miała być K04 od Pawła ale niestety pojawiły się nowe rzeczy. Do wymiany były wiatraki chłodnicy oraz sworznie. Do tego zostało do zrobienia wgniecenie błotnika powstałe przy kolizji parę miesięcy temu. I tak właśnie kasa na turbinkę została już wydana
Ostatnio wojuję z oświetleniem wnętrza. Zakładałem już 3 komplety żarówek i nie chcą świecić. Podłużna pięknie daje światło a dwie małe boczne niestety na razie zostały żółte. Miał ktoś kiedyś podobny problem? Na zdjęciach prezentuje się to tak:
Jakie dajesz tam żarówki? rzeczywiscie słabo to wyglada jak w jednej lampce masz dwa rodzaje żarówek.
Napisz do Pawla bo on u siebie tez wymienial wszystkie zarowki w srodku na ledowe i mial podobny proble ale przez zwiekszenie napiecia na tych bocznych swiatlach (owijal czyms koncowki zarowek, nie pamietam dokladnie czym...) zaczely świecic jednakowo...
po pierwsze to trzeba wiedzieć ze tam + jest na obwodzie a - na środku żarówki. W przypadku zwykłej żarówki to nie będzie to miało znaczenia ale dioda musi mieć to odpowiednio dobrane.
Odnośnie świecenia to jest tak taki przekaźnik i on nie widzi gdy pobór prądu jest za mały. Jak zapalimy 3 x to będzie ok ale sama mała boczna nie dlatego trzeba schować jakaś malutką żarówkę np 0.5w i owinąć blaszką aluminiową. Ja mam tak te 2 boczne zrobione i te w daszkach. Działa już kilka lat
TYlko trzeba sprawdzić przed schowaniem pod podsufitkę jak bardzo się to nagrzewa aby nic się tam nie sfajczyło :P U mnie blaszki bardzo mało absorbowały ciepła dlatego jest bezpiecznie
Dzięki Paweł. Postaram się tam coś wykombinować
Pora odświeżyć zarówno wątek jak i auttko.
Ostatnio sporo się działo, mianowicie:
-Nakładka na spoiler od R32
-Dokładka zderzaka od Cupry
-Polerka lamp przednich + przyciemnienie kierunkowskazów
-Długo odwlekana wymiana wgniecionego prawego błotnika
Na początek zdjęcia z montażu dokładek. Gdyby nie MaTTeusz nic by mi się nie udało zrobić i to on był głównym "monterem"
Przy okazji był mini "spocik"
Tak prezentowały się lampy oraz błotnik przed wymianą:
Szybkie zdjęcie podczas demontażu:
Oraz efekty końcowe:
Mimo posiadania TT już ponad 10 miesięcy czuje się jakbym dopiero wczoraj je kupił i codziennie dostarcza wiele radości
Niedługo udam się na jakąś "bardziej profesjonalną" sesję lustrzanką i pokażę jak auto prezentuję się w pełni okazałości
Bardzo fajnie to wszystko wygląda Co do tej radości, to fakt, coś w tych TTtkach jest Pozdrawiam ze Zgierza!
Co do planów bo zapomniałem wspomnieć: Na przyszły letni sezon wpadną jakieś nowe większe felgi + dystanse razem z oponami (na zimę zostaną te które są tylko odnowione) oraz polerka lakieru. Do wymiany pozostaje również radio oraz jakieś lepsze nagłośnienie gdyż nie działa potencjometr. A potem to już tylko ogarniać pod maską bo jest straszny bałagan i brudno
Uprzedzając komentarze o tym że wysoko stoi, niestety ale tak zostanie gdyż robiąc codziennie sporo kilometrów po dziurawej Łodzi obniżone zawieszenie tylko mnie spowolni a na to nie mogę sobie pozwolić. Niestety ale trzeba iść na kompromisy przy "dupowozie"
Dzięki Krzysiu za pozdrowienia