A w jakim stanie są uszczelniacze zaworowe?
A w jakim stanie są uszczelniacze zaworowe?
Miałem remont głowicy wykonany przez Pawła jakoś grubo ponad rok temu wiec głowicy nie obstawiam [jak bym nie miał robionej to pierwsze co bym ją sprawdził ] heh
Biały dym to nic innego tylko puszczjące turbo w wydech wiec nie ma się czegoś innego doszukiwać, więc pozostaje tylko kwestia dlaczego puszcza.
Konrad czyli hybryde miałeś od Germana z Wrocławia?
Tak, własnie od niego. German je rozebrał i mówi ze uszczelniacze wszystko ok, ale po stronie wydechowej jest troche oleju i mowi ze na pewno to nie turbo puszcza i powiedział własnie zebym cisnienie oleju sprawdził bo dla niego to wyglada jak bym miał za wysokie i wypycha mi w turbo a ono dalej w wydech.. Ps prostując kopcenie jest koloru siwego :P a jak dodam gazu zmienia sie w niebieski :P
Konrad niestety mi nie wierzył i zrobił po swojemu. Pojechał gdzie indziej ale tak samo powiedzieli ,że turbo to złom i leje cały olej do dp;/
Nie wiem co teraz z tym będzie ale to nie moja sprawa bo ja oferowałem naprawę w postaci kitu na k04 lecz propozycja została odrzucona i pewnie dalej będzie grzebane w...hybrydzie :P
tymczasem inne ciekawe projekty się już tworzą :
więcej info będzie jak skończę i odpalę ale równolegle składa się jeszcze drugi bolid na zakutym motorze i na kuciznę czeka jeszcze inne audi
Tak na marginesie doszło troszkę sprzętu i każda głowica która będzie składana przeze mnie zawsze będzie miała mierzone zawory czy są równe:
pomiary krzywizn wałów , pomiar owalizacji cylindrów i wymiary panewek tez już nie są problemem gdyż doszło u mnie troszkę nowego sprzętu pomiarowego
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
mam kolegę który ostatnio bije rekordy w wysadzaniu 1.8t :P
niecały miesiąc temu wysadził korbę z racji jazdy na bardzo niskim poziomie oleju. Przerzucił mu ktoś drugi słupek ale po kilku kilometrach rozwalił zresztą moje ex turbo k04 bo zostawił w niej metalową trytytkę gdy sam sobie to reanimował. Nowe turbo teraz ładowało mu 1.7-2 bary i wyszła taka sytuacja :
próba rekonstrukcji korby i tłoka:
Ale tym razem oleju nie brakowało w silniku co widać po :
generalnie wszystko śmiernik. Blok porozrywalo na kawałki. Misa popekana ,głowica uszkodzona,w środku pełno śmieci i wszystko porozrywane;/
Jutro mam dostać drugi podobny słupek tyle ze tutaj wysadził przy 5-6 tys a wcześniej przy 2 tys. Ciekawe jaka będzie różnica. Ciekawe co się uda odratować z tego.
A tak z innej beczki to podjąłem się pierwszej próby zmiany korb samemu. Wiem ,że niektóre warsztaty po prostu przerzucają panewki i ogień ale ja wolałem wszystko pomierzyć :
różnica pomiędzy nowymi korbami to jedna setka więc myślę ,że chyba wszystko powinno śmigać jak trzebaeksperyment prowadzę na własnym aucie:P znam przypadki ,że ludzie zmieniali korby bez mierzenia i chyba jeżdżą ale z moim szczęsciem to fuckup byłby pewne jak w banku ,a poza tym podchodzę do tematu ambitniej a nie "może się uda"
przyszła także fajna paczka z ciekawymi fruktami do głowicy:
niebawem kolejne paczki gdyż będzie budowane kolejny mocny słupek 1.8t![]()
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 18-11-2014 o 03:55
Ja p... niezly lomot musial byctak wlasnie jest jak sie bierzemy za cos na cYm sie nie znamy
Wow ale dziursko![]()
Jak ty tam wlazles do tego silnika he he, ech ci domowi tuningowcy.
Znowu TT znowu Cabriolet
Panie i Panowie, mogę prosić o namiary na Pana Pawła? Kontakt przez PW chyba niemożliwy a chciałbym bardzo do Płońska moim autem zawitać na mały przegląd.. :d
Pan Paweł ma menadżera - moge przyjąć zamowienie na serwis i przekaze![]()
To po znajomości poproszę zatem o wpisanie mnie na listę oczekujących ;d
jakiś czas temu wyjechał kolejny dosyć mocny setup który miałem okazje składać na nowo.
Poprzedni stage skończył tak ,że auto coś niedomagało, korbe zgięło ( auto jeździło do samego końca) i po chwili wypadały zapłony i auto przestawało jechać ;/
Dlatego silnik został rozebrany i poskładany na nowo :
Tak na marginesie w garażu docelowo 1400+ ( stara fotka bo już dawno wszystkie 3 auta jeżdżą )
Seryjne korby zrobiły wylot na rzecz IE z otworem smarującym:
dół już złożony:
Cylindry oczywiście po honowaniu i nowe pierścienie :P
Uszczelka sklejona na loctite
Głowica już czeka na ożenek z dołem
Reszta układanki
TD05 z muszlą wydechową 10.5 i wirnikiem cnc kompresora który był dedykowany do największego td05
Nieudane sprzęgło które robił właścicielowi ktoś z rf ;/
robimy wlocik do budy
Już na miejscu
Finalnie pod maską jest jak prawie seria na rządnie właściciela auta:P Niestety okazało się ,że sprzęgło które ktoś załatwił jest do bani i nie działa. Finalnie poszedł zestaw sachs racing pod ori dwumas i na dzień dzisiejszy działa jak trzeba.
Auto ma jechać na korektę do rogala i ciekawe jaką moc wypluje. Teraz silnik jest gotowy na sporo NM także liczę ,że auto będzie podawać bo zapewne głód naszego kolegi jest spory i warto by było aby zostało to wynagrodzone![]()
Ostatnio edytowane przez Pawel-2005 ; 18-02-2015 o 14:01
Niom troszke ona stała u Ciebie (a chyba z rok jak się nie myle), mam nadzieje, że po korekcie , wynik wynagrodzi właścicielowi czas. Oczywiscie onbord mile widziany plus np, sprawdzenie sie z "tanim dupowozem", co by miec jakies porównanie.
Rozumiem, że auto Grabka?