Mam zapchany katalizator - moje pytanie czy polecacie go wyciac czy wymienic na nowy? I czy w tym aucie (8n 2000rok) sa 2 czy 1sonda lambda?
Mam zapchany katalizator - moje pytanie czy polecacie go wyciac czy wymienic na nowy? I czy w tym aucie (8n 2000rok) sa 2 czy 1sonda lambda?
Wywal wpiździet albo załóż sportowy o ile masz fundusze. Sonda jest jedna.
Wymień na MAGNAFLOW 200cpsi i ciesz się ładnym przepływem i brakiem problemów z nadgorliwymi inspektorami
Przychylam się do wypowiedzi Pietrucha.
Znowu TT znowu Cabriolet
Dzieki chlopaki teraz juz wszystko wiem
A to zależy jaki obecnie masz teraz wydech, ilość tłumików i przekrój rury?
Znowu TT znowu Cabriolet
dp3" bez kata, reszta seria.
Wyciąłem u siebie katalizator i prawda jest taka że auto trochę odżyło, jednak powyżej 3tys zrobiło się w aucie głośniej. Trudno zdecydować co lepiej, np. ja nie lubię głośnych wydechów bo miałem już takie auta i jazda w trasie powyżej np. 120kmh to była mordęga, dla 5KM więcej nie warto...chyba trzeba będzie wrócić do serii...
To w takim układzie Kat wyciszy pracę turbiny, bo działa jak tłumik. Jeżeli zależy ci na basowym dwięku to pobaw się końcowym tłumikiem, a środek zostaw w spokoju.
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Dla tego środek powinien być jak najbardziej wytłumiony, bo to z niego słyszymy w kabinie, tył pełny przelot i dzwięk ucieka za auto.
Znowu TT znowu Cabriolet
czyli założyć jakieś katalizatory przelotowe? u mnie niestety są dwa do założenia.