Z tego co mi wiadomo żadna kampania na dsg w mk2 nie występowała, no chyba że dopiero po usterce, obawiam się jednak że przycina któryś elektrozawór w mechatronice i nie będzie lekko, obym się mylił.
Z tego co mi wiadomo żadna kampania na dsg w mk2 nie występowała, no chyba że dopiero po usterce, obawiam się jednak że przycina któryś elektrozawór w mechatronice i nie będzie lekko, obym się mylił.
Znowu TT znowu Cabriolet
Ja nie do konca kumam o co mu chodzilo z ta kampania. Napisal ze dane wysylaja do Audi i tam eksperci beda analizowali co jest nie tak. Beda mogli tez sprawdzic czy jest na to jakas kampania. Zakladam ze nie chodzi o masowa kampanie bo to moglby sprawdzic po VIN ktory ma juz w bazie bo bylem u nich. Moze sa jakies "ciche" kampanie bo wiedza ze cos moglo wyjsc z wada, z fabryki. No nic zobaczymy. Mam termin na przyszla sobote ale chyba zaczna dopiero od poniedzialku.
No i musze przyznac ze jestem w kropce.
Oddalem auto do Audi w Niemcowie w ubiegla sobote rano. We wtorek po poludniu dzwoni Herr Serviceman ze samochod zrobiony gotowy do odbioru. Do zaplaty 148 eur. Pomyslalem ze git i pojechalem odebrac. Niestety bylo juz ok 19 wiec goscia ktory mnie obslugiwal juz nie bylo. Auto wydal jego kolega, ktory wiedzial tyle co napisane w papierach okazalo sie ze przebadali skrzynie, wymienili oprogramowanie i wszystko gra. Odebralem zaplacilem i byloby super gdyby nie to ze jednak nie gra. Jezdzac w ostatnim tygodniu kilka razy znowu natrafilem na wkurzajacy mnie objaw czyli ruszanie "na raty". Puszam hamulec nie daje gazu i samochod rusza potem odpuszcza, rusza odpuszcza... Takie ruszanie przez rozbujanie... Jakmosiagnie juz predkosc odpowiednia dla 1 biegu i 900 obrotow jedzie ok. Ale do tej predkosci "buja" czasami nawet wyrzucajac calkowicie bieg. Najgorzej ze juz nawet nie wiem kiedy to sie zaczyna. Myslalem ze jak sie auto dobrze rozgrzeje... Ale wychodzi ze to nie jest regula. Jedyne co pewne ze po starcie jest ok dopiero jak troche pojezdze... I tez nie zawsze.
Innymi slowy mam nowego softa za 148 eur (troche mniej bo wymienili tez zarowke pozycyjnego za ok 25eur ) oraz diagnoze ze skrzynia jest ok... Powoli zaczynam podejrzewac ze to moze bys prawda i problem lezy zupelnie gdzie indzej.
Musze sprawdzic jak wyglada napiecie na obwodzie w momencie kiedy buja... Moze to alternator nie daje dobrego pradu jak sie rozgrzeje. Kolejne podejrzenia to lozyska w kolach. Od kiedy kupilem kola bardzo halasuja. Bylem przekonany ze to przez szerokie laczki i ze TT tak ma ale teraz zaczynam sie zastanawiac. Moze rozgrzane lozysko "przytrzymuje" kolo na starcie. Czytalem ze jest tez cos takiego jak wspomaganie ruszania pod gore ale nie wiem czy to mam to tez mogloby byc przyczyna.
Czyli... walka nadal trwa i chyba wroce powazniej do tematu po zimie, bo jak zimno to nie chce sie grzebac przy aucie.
Po tym co piszesz tak sobie pomyślałem że zdiagnozował bym cały układ hamulcowy, zaczynając od sprawdzenia zacisków pod kątem pracy tłoczków może przycinają, niesprawny układ kontroli trakcji też może namieszać np widzi poślizg przez niesprawny czujnik któregoś koła i blokuje napęd.
Znowu TT znowu Cabriolet
Dobry pomysl. Jutro bede zmienial przewody i plyn to poprosze zeby rzucil okiem ew. przeczyscil tez tloczyska w zaciskach. Jak mozna sprawdzic uklad kontroli trakcji?
Napisałeś, że czasem wyrzuca całkowicie bieg. Co to znaczy? Jak jest np. na jedynce to jak może wyrzucić bieg? Na wyświetlaczu pokazuje Ci N zamiast 1? Co do podtrzymania jazdy w górę to automatycznie blokowane są koła. Wjedź na stromy podjazd, zatrzymaj auto i puść hamulec. Jeśli auto ani nie drgnie tzn., że masz taką opcję jak jednak minimalnie pojedzie do tyłu to nie ma Nie wiem jak to jest wyświetlane w Audi ale ja mam u siebie wtedy napis Hold.
I don't have dreams, I have goals.
Jaqob wlasnie tak jak piszesz. Jak zrzuca bieg to nie ma cyferki ale tez nie przeskakuje na N. To trwa moze z pol sekundy ten moment. Zeby uchwycic musialem nagrac film i to jest stopklatka. Golym okiem widac tylko ze costam na moment na wyswietlaczu przeskakuje. Chcociaz po odebraniu z serwisu chyba nie mialem jeszcze takiego przypadku. Moze nowy soft wyklucza taka sytuacje D + brak biegu. Na gorkach sie stacza czyli nie mam wspomagania ruszania pod gore
Załącznik 7371
Ostatnio edytowane przez Gak ; 19-10-2014 o 19:04
Zaraz czy znaczy to że jak puścisz hamulec na D to auto jedzie do tyłu? czy to jest opcja? nie sądzę, bardziej niepoprawne działanie mechatroniki.
Znowu TT znowu Cabriolet
Nie bez przesady na D jezdzi do przodu na R do tylu
A i owszem tak jest, gdy stoi sie na wiekszym wzniesieniu . Zupelnie normalna rzecz w skrzyniach dwusprzeglowych, a niemozliwa jak jest sprzeglo hydrokinetyczne - nawet jest to opisane w instrukcji, z zaznaczeniem, zeby wtedy ruszac z recznego i nie dodawac gazu, gdy auto toczy sie do tylu.
----
Pozdrawiam.
Oj to musi być spore wzniesienie
Znowu TT znowu Cabriolet
Podjedź pod stromą górkę, zatrzymaj auto i puść hamulec, zobaczysz jak działa. W TT też nie miałem tej funkcji. Na małych wzniesieniach skrzynia sobie spokojnie radzi dlatego nie zauważyłeś tego ale np. na parkingach podziemnych ze stromym podjazdem jest już problem jak się zatrzymasz.
I don't have dreams, I have goals.
A jeśli chodzi o układ kontroli trakcji, to jego działanie jest sygnalizowane na zestawie wskaźników. Samo zaś działanie tego układu nie powoduje takich objawów, ktore niestety trapią Twoje auto.
AUDI nie przestaje się kochać.
Pod warunkiem ze jest wszystko sprawne i nie ma problemu na wiązkach, itp.
Znowu TT znowu Cabriolet