sprawdz kompresje na cieplym motorze
sprawdz kompresje na cieplym motorze
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
nie gregor, ale...
mocno cofa zapłony w 020, za mocno...
reszta jest oki, moc jest
przyczyn może byc kilka, jesli paliwo jest prawdziwe 98
stawiałbym na głowicę.
pzdr
Olek
Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 16-10-2014 o 01:13
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
panowie kompresja 12.5 bara na kazdym cylindrze ..... co jeszcze sprawdzic .... :/ dzieki
19\G/48
wrzucam fotke swiec, kazda wyglada jak ta na zdjeciu .....
19\G/48
Nietety w Irl jest tylko PB95 i jeszce nie najlepszej jakosci i to moze byc powodem problemow
niby na maxolu jest te wzbogacone ....matikte
19\G/48
Ni niby jest tam 5% bioetanolu ale jak ma sie to do liczby oktanowej to chyba tylko "najstarsi gorale" wiedza, w internecie mozna znalesc info na ten temat i zdania sa podzielone. Sam osobiscie logowalem na PB95 z Topaza i roznicy nie bylo zadnej, identyczne cofanie zaplonu jak u ciebie
czyli nie doszukiwac sie problemu ? jest pare symptomow co mnie draznia ale nie wiem z czym to zwiazek..... np. rano po odpaleniu czekam az obroty zejda z ssania bo jak od razu bede jechal to auto sie dlawi , wkurza mnie to .... nastepnie chyba slychac panewki, no i faluja obroty .... dodam ze na hamowni wynik byl niezadowalajacy ale bede jechal to potwierdzic na inna ....
19\G/48
świece wyglądają oki
jeśli takie jest u Ciebie paliwo, to te korekty w 020 można tym tłumaczyć.
ale do stukających panewek to bym jednak zajrzał
dzieki chlopaki za konkrety,podpowiedzi i rzetelna pomoc szkoda ze na miejscu nie ma szpecow