bardzo ladna sztunia .... powodzenia
19\G/48
bardzo ladna sztunia .... powodzenia
19\G/48
Z Hubim sie nie porusza tematów, które jedno- lub niejednoznacznie kojarzyć się mogą z sexem
Typu gałka, tarcie, trzymać w dłoni itp :P
Mówię z autopsji <lol2>
Co do samochodu - rewelka!
Oby cieszyła oko i dawała wiele radości z jazdy.
TTaka sytuacja
oj tam oj tam, moze mnie poprostu zaciekawila ta gałka...![]()
nie wnikam![]()
TTaka sytuacja
Nie wiem co Darek na to
w sumie to moze koniec OT bo koledze smiecimy jakimis gałkami i trzymaniem![]()
Żeby nie było, że z autem nic się nie dzieje.
TT robi codziennie 50 km a w weekendy kilka razy więcej, więc od momentu kupna, stuknęło nam 11,000 km.
Doszła niedawno zmieniarka MP3, którą zamocowałem w schowku pod popielniczką. Także wszystkie ulubione utwory nabreszcie są na wyciągnięcie dłoni. Brakuje mi jednak dzisiejszego standardu w tej kwestii jakim jest obsługa przy kierownicy
Przed zimą, wczesną jesienią zakupiłem klocki TRW i tarcze MIKODA GT na obie osie, bo jeździłem na już mocno nadwyrężonym zestawie.
Wymieniony został olej w Haldexie oraz filtr, było go ledwie połowę i czarny niczym smołaTakże po kilku testach na mokrej nawierzchni i szutrze (porównywałem długość śladów tylnej i przedniej na ziemi i wyszło całkiem idealnie), stwierdzam, że jest moc
Czekam na pierwszy śnieg.
Pobawiłem się trochę swoim kluczykiem gdyż wyglądał okropnie, a że czekam na pasek/brelok Audi, który zamierzam do niego doczepić to nie mogłem pozostawić takiej rozbieżności między tymi dwoma. Również mechanizm scyzoryka nie działał więc miałem non stop wysunięty grot ;/
Pozostała jeszcze kwestia naprostowania lekko grotu, oraz wsadzenia go w nowe jarzmo.
Udało się bezproblemowo wyjąć immo, bez rozcinania czegokolwiek i niszczenia obudowy. Wystarczyło podgrzać zapalniczką plastik i tego glutka który trzyma immo. Do wyjęcią użyłem wygiętej igły, którą można było odpowiednio "wejść" pod kapsułkę immo i ją podważyć.
Od razu mówię, że element z baterią NIE PASUJE do układu zastosowanego w naszych kluczykach, jest inaczej zasialnie z bateryjki poprowadzone. Zatem ta część obudowy pozostała stara, jednak jest oa z tyłu i była w miarę dobrej kondycji, co mogę przeżyć.
Całą modyfikację uważam za dobrą, moje przyciski były już mega wytarte, zatem nawet ten chiński plastik jest jak zbawienie![]()
Ostatnio edytowane przez przemeks ; 27-11-2014 o 21:09
Żeby nie było dzieje się z autem. Oby tak dalej
P.S. Fajna gałka, zapewne świetnie trzyma się w dłoni oraz zmniejsza tarcie o nią, przez co można bardziej komfortowo...![]()
Tak jak mówiłem, te chińskie zamienniki obudowy kluczyka z allegro to można o podłogę potłuc - nic z nich nie pasuje do części ori. Wg mnie lepiej zaryzykować i kupić używany ori kluczyk w dobrej kondycji i jakoś z dwóch złożyć jeden przyzwoity.
Nie mniej gratuluję naprawy bo jak pamiętam to kluczyk był z stanie agonalnym i kompletnie nie pasował do wyglądu jakie reprezentowało auTTko![]()
Te Terrere Terrere terererererere …
AuTTo o ile dobrze pamiętam to ma aktualnie ok. 250 kkm, prawda Przemek?
Te Terrere Terrere terererererere …
Na liczniku juz prawie 280k
Niestety widać już to po auTTku - fotele i lakier.
Wychodzą te rzeczy które kiedyś Cezary usuwał na renowacji lakieru.
Bez wosku dobrego furka jak kobieta bez makijażu![]()
Tak Jerry na liczniku tyle może mieć, na licznikuauto Cezary kupił już ze sporym przebiegiem, a nie był on oryginalny, bo przed tym kilku chandlaży się zajmowało tą TT, więc przebieg to rzecz względna jak jeździ dobrze to sie nie przejmować, lepiej się żyje w nieświadomości, bo czego oczy nie widzą tego, bla bla bla
![]()
Znowu TT znowu Cabriolet