Witam.
Co potrzeba do zamontowania nie oryginalnych tarcz tzn. Np nie z TT RS tylko z porsche lub innego auta?
Witam.
Co potrzeba do zamontowania nie oryginalnych tarcz tzn. Np nie z TT RS tylko z porsche lub innego auta?
Po pierwsze, to tarcza musi pasowac do otworow w piascie kola. Po drugie musisz miec do niej odpowiednie zaciski, ktore tez podejda do Twoich zwrotnic lub adaptery do zaciskow (Twoich albo nowych). Jezeli zmieniasz od razu zaciski, to moga sie przydac sruby drazone z odpowiednim gwintem (badz nowe przewody) oraz klocki. Jak zostawiasz swoje zaciski, to tylko adaptery. I to tyle, bo o tym, zeby zestaw zmiescil sie w feldze majac na uwadze jej wielkosc oraz ET chyba pisac nie musze .
----
Pozdrawiam.
Okey.
A porada kupic lepiej z TTRS tarcze ( wiercone ) uzywki po 1000km + nowe klocki, wraz z zaciskami TTRS ori , czy lepiej szukac cos CUSTOMOWEGO brembo itp?
Biorac zestaw z TTRS (tarcze, zaciski, klocki, przewody i oslony przeciwpylowe) masz zestaw pasujacy P&P do samochodu oraz calosc jest nadal tak naprawde fabryczna. Natomiast gorzej potem jest z tarczami, bo jedyne jakie widzialem to te z ASO lub uzywane. Sa jeszcze z LOBA itp., ale wtedy kosztuja duzo wiecej niz z ASO. Czytalem na jakims forum, ze ponoc tarcze z TTRS i RS3 szybko sie wyginaja, jednak byla to tylko jedna opinia, takze nie kierowalbym sie tym za bardzo. MichalTT zamontowal taki zestaw u siebie.
Mozesz tez zlozyc sobie sam zestaw, czyli dobrac wielkosc tarczy, zaciski (4/6/8 tloczkowe) i adaptery. Tu praktycznie na pewno beda potrzebne dystanse do fabrycznych felg. Takie rozwiazanie mozesz nabyc np. od Pavel20VTubro (chyba taki ma nick na allegro). Sporo osob na forum korzystalo z jego uslug i sa zadowoleni.
Zalezy tez czy chcesz zamontowac zestaw do konkretnej felgi (chyba, ze jest i tak odpowiednio duza, to nie ma to znaczenia). Jak ja zmienialem zaciski na wieksze, to jeszcze zestawow z TTRS praktycznie nie bylo, wiec nie mialem dylematu. Teraz chyba bym sie jednak skusil na opcje z RS. Tylko dobrze by bylo miec pewnosc co do pochodzenia czesci, stanu i przebiegu. Ewentualnie kompleksowo zregenerowac (to tez robi Pavel).
Wybor nalezy do Ciebie. Mysle, ze nie ma tu opcji zdecydowanie lepszych czy gorszych. Wiadomo, ze im wieksza tarcza i wiekszy zacisk tym lepsze i bardziej precyzyjne hamowanie. W TTRS masz tez 4-tloczkowe zaciski Brembo.
Poza tym jezeli chodzi o adaptery, to lekkie dorabial STELMI z formu. Z tego co pamietam, rzeczywiscie byl spory zysk na masie nieresorowanej.
Dodatkowo mozesz rozwazyc wzmocnienie tylu zestawem z TTRS lub TTS lub TT R32 (we wszystkich jest taki sam). Tu inne rozwiazanie moze pozbawic Cie recznego.
----
Pozdrawiam.
Super. To juz wszystko wiem
Dzieki za opinie to wpadna z TT RS
Spoko . Przy komplecie z TTRS pamietaj o tych oslonach przeciwpylowych (za tarcza), bo czesto nie ma ich w standardowych zestawach. Rowniez Twoje mocowanie przedowow hamulcowych nie bedzie pasowalo, wiec albo musisz kupic sruby drazone z gwintem do Brembo, albo od razu przewody w oplocie do TTRS (polecam te opcje, a szczegolnie z firmy HEL).
Poza tym na zdjeciach w temacie MichalTT widzialem, ze mial tam tez nowe zwrotnice. Moga wiec okazac sie niezbedne. Najlepiej by bylo, gdybys sie jego zapytal albo sprawdzil w ETKA lub ASO czy TT i TTRS maja rozne zwrotnice.
----
Pozdrawiam.
To juz sobie ogarne jak bede miał komplet na miejscu
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Te tarcze beda mi pasowac do auta?
Niestety jedne zostały sprzedane i szukam drugich.
Zobacz ofertę: Tarcze hamulcowe zaciski Audi a3 RS3 TT TTRS 8P0
http://allegro.pl/showItem2.php?item=4291854972