W sensie ta blenda "plaster miodu" z tyłu? I bardzo dobrze Jakoś TT wygląda z tym dużo lepiej
W sensie ta blenda "plaster miodu" z tyłu? I bardzo dobrze Jakoś TT wygląda z tym dużo lepiej
Tak "plaster miodu". Zobaczymy, bo może mi się uda jeszcze coś oprócz tego dorzucić
Zakładaj więc swój temat i opisuj działania przy autku
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
TT dziś przeżyła sprawdzanie szczelności układu dolotowego kompresorem Wielkie podziękowania dla kolegi Mumin Super było razem pogrzebać przy autach!!!
W mojej czarnulce znaleźliśmy dwie nieszczelności, dobrze że niewielkie i usuwalne, lecz bardzo ważne. Wężyk przy dv był naderwany (prawdopodobnie przecięła go opaska zaciskowa) oraz pęknięty był wężyk (również przy złączeniu) od ciśnienia paliwa.
Autko zdecydowanie odżyło, zbiera sie szybciej i być może jej ostatnie wahania "nastrojów" wynikały właśnie z tych niedomagań. Obecnie jest cisza... dosłownie
Teraz TT czeka jeszcze wymiana świec i filtrów w piątek
Kurde, tez musiałbym sprawdzić szczelność. Mumin mi juz sugerował, ze to może być przyczyna szarpania :/
Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
TTaka sytuacja
Szczelnosc to podstawa...fajnie Aga ze wszystko u Ciebie na tip top robisz Mam nadzieje ze zawitasz w Pszczelińcu
Aga wrzuc jeszcze foty z regulatorem ciśnienia co prawda u mnie bylo bardziej zaleziałe i załuje ze fotek nie zrobilem, ale chociaz bedzie podglad dla potomnych jak u Ciebie wygladało Warto tam tez zaglądac
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
A więc zapraszam
Ostatnio edytowane przez Mumin ; 16-04-2014 o 22:53
Właśnie!!! Mumin pokazał mi jeszcze jak wyczyścić regulator ciśnienia paliwa Nie było tam ruszane chyba odkąd autko wyszło z fabryki, więc ten zabieg był wyłącznie na plus.
A przed czyszczeniem, brud w tym miejscu wyglądał tak...
Załącznik 6134
Załącznik 6135
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Dokładnie! Na początek polecam samemu prześledzić wszystkie węże, a potem na szczelność do Mumina Moje pęknięcia były tak niewielkie i niezauważalne gołym okiem, że dopiero z kompresorem doszliśmy do ładu
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Wiesz hubi_pl jak jest u mnie z tym wyjazdem Bardzo bym chciała, ale wszystko uzależni się od mojej obrony pracy mgr
Kompresor to podstawa przy testowaniu szczelności I oczywiście szczelność to też podstawa
Gratuluje zakończonej sukcesem operacji.
Z tym czyszczeniem FPR trzeba jednak uważać bo otwiera się układ paliwowy już za filtrem i cokolwiek ''tam wpadnie'' do tego otworu to idzie bezpośrednio na wtryski .
Nie twierdze że wam wpadło tylko ostrzegam innych
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Dzięki Arttur - ważna uwaga Nam nic nie wpadło, mieliśmy czyściutko i pod dachem
Dzisiaj w mojej TT wylądowały wreszcie nowe świece NKG PFR6Q (po ostatnich logach polecono ich wymianę). Dodatkowo przyszła pora na wymianę filtra powietrza (stary nie był aż taki zły, ale...) oraz filtra paliwa.
TT śmiga super Cieszę się, że się tak "odświeżyła" przed świętami.
To jak już taka pieknie odswiezona, to mozesz do Wawy na SPOT wpadac
bardzo ładne autko i ciekawa historia pozdrawiam
"czyszczenie" tego miejsca bez zmiany o ringu to trochę bzdura;/ Ten brud jest poza uszczelnieniem i niema opcji aby on wpadł do środka. Benzyna to taka ciecz która lubi sobie "pełzać" i jakieś tam mikro ilości przejdą przez oring a potem gdy w komorze silnika panuje brud to się przylepi. Ale niema możliwości aby wpadł on do środka. Natomiast po otwarciu bardzo możliwe jest ,że coś tam wpadnie podczas wyjmowania regulatora. Przy takim zabiegu powinno się koniecznie wymienić ten uszczelniacz gdyż inaczej możemy zrobić więcej szkód niż pomocy ;/
Ulala, ale Paweł pojechał. Co do efektów u mnie może nie były jakoś bardzo odczuwalne po czyszczeniu regulatora. W tej sprawie więcej, dużo więcej, może powiedzieć Mumin. Jednak chcę dodać, że mnie nie chodziło o ten brud do okoła, co bardziej w miejscu gdzie jest benzyna, czyli tam na dole, a ten u góry to wyczyściło się przy okazji
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Coś dawno nic się tu nie pojawiało...
TT śmiga, cieszę się nią, choć w korku przy 30-stopniowych upałach i z klimatyzacją włączoną na full, pali jak smok.
Ostatnio udało mi się ustrzelić jej taką letnią fotkę.
Załącznik 6541
Czuć w powietrzu czerwiec, czuć lato... postawiłam ją sobie przed domem i tylko patrzyłam na nią, bo piszę pracę magisterską i tylko w ramach relaksu raz pogrzebałam jej trochę w trzeszczących plastikach w tylniej klapie. Powiedzmy że trochę temu zaradziłam, ale jakiś świerszcz dalej tam jeszcze siedzi
Moze to ta nieszczesna tylnia polka? U mnie tez nie daje o sobie zapomniec
Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka
Ladna ladna TTka, ciekawe po kim to ma