moze dobił do serii![]()
moze dobił do serii![]()
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
A ja cieszę się z tego przejawu dbania o zwracanie uwagi na prawidłową pisownię. W cytowanym poście jest z 10 błedów, aż się oczy przewracają. Może kiedyś to forum będzie miało w regulaminie obowiązek pisania poprawnie, bez lekceważenia czytelników... Ech...
humidorek, czy profesor Miodek, to jakaś Twoja rodzina?![]()
Nie, on już jest zboczony, ja tylko zwracam uwagę na naprawdę podstawowe błędy (właściwie nawet tylko 2-3 główne zasady).
Sorka Panowie "dysortografia" (błędy poprawione) , teraz przyśpiesza idealnie do odcięcia(weekend zaplanowany na wymianę dwumasa,sprzęgła oraz org. magla)
Ostatnio edytowane przez piotrek_1221 ; 10-01-2014 o 19:14
długie wiertło i wiertarka rozwali zawartość kata? bez jego rozcinania i zaspawania?
Kolego po rozcięciu miałem sporo gimnastyki by go wyrwać!!!A wiertarką zrobisz otwór przez środek a boki kata zostaną!!
oj kurcze,myslalem ze to jest bardziej kruche i dość szybko się podda,nie chce go rozcinać,ale chyba będę zmuszony.
.
bylo cos takiego ja struninica ,w bmce mialem
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
strumienica sorki , wstawialo sie zamast kata ,w silnikach wielozaworowycch
W mojej byłej 80'tce wystarczył młotek i długi pręt. Wyciągnij kata na zewnątrz i ogień![]()
Ja też się pozbyłem kata ale wstawiłem ''na chwilę'' tłumik - za 40zeta - dźwięk ten sam czyli plus, bardziej słychać turbinkę co też jest plusem, no i troszkę szybciej wkręca się na obroty czyli kolejny plus. Najbardziej zdziwiłem się jak okazało się że kat nie jest zapchany no i że jest metalowy. Trzeba go pogonić
Sorry ponoć nie był do końca metalowy, pogoniłem go za 170zł![]()
Ostatnio edytowane przez omerta ; 26-06-2015 o 17:59
Wszystko się da - w tym rozwiercić kata na przelot. Mnie zajęło to dobre 1.5h ale puściutko i bez żadnego rozcinania/spawania.
Wszyscy się pozbywają i głowią się co będzie jak się pozbędą, no to ja wychodzę Wam na przeciw i właśnie zakupiłem katalizatory co by zamontowaćczasy się zmieniają, dbajmy o środowisko w którym żyjemy.
Znowu TT znowu Cabriolet
Och , please
To na co można sobie pozwolić mając 3 litry i dmuchając w silnik sprężarką wielkości piłki lekarskiej to zupełnie inna sytuacja niż silnik 1.8 obsługiwany sprężarką wielkości dużej pomarańczy.
Poza tym u Ciebie będą 2 katalizatory 200cpsi i średnicy wejściowej 2,5 cala więc restrykcja znikoma i nijak ma się to do seryjnego katalizatora .
Trzeba zawsze zachowywać obiektywne spojrzenie na sytuację
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden