ZUCZEK ten Twój komentarz nie jest za bardzo przydatny...
Myślę, że jedyny sposób na znalezienie jakiejś nieszczelności to teraz test z dymem (tylko skąd go wziąć) bo w normalny sposób nie jestem w stanie niczego znaleźć
Odpuść test z dymem
Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 21-04-2014 o 16:04
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Płynu w atomizerze używam od początku właściwie. Ale teraz naprawdę nie słychać nigdzie syku powietrza.
Zauważyłem, że przy gwałtownym przyspieszaniu jakby delikatnie szarpało, może ma to jakiś związek z moim głównym problemem (może to coś od gazu?)
jak tylko na lpg to na 99% nie zestrojone odpowiednio lpg lub jakis inny problem
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Jedz do Gregora z Krakowa nie masz tak daleko. Wiecej wydasz na robienie logow niz dojazd do niego
Na benzynie jest to samo.
Co do strojenia to raczej jest w porządku, robił je jeden z lepszych krakowskich macherów, Piotr Ficek. No chyba, że coś się zepsuło czego nigdy nie można wykluczyć.
A co do wycieczki do Gregora to już o tym myślałem i pewnie do tego dojdzie jeśli sam nie rozwiążę problemu
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Panowie, miałem ostatnio wątpliwości co do śruby odpowietrzającej, którą wymieniłem w zeszłym tygodniu (035103245A; kupiona w ASO). Wyciągnąłem ją i ona puszcza jak dmucham w krócieć od strony kolektora. Wystarczy dmuchnąć ustami. Tak chyba nie może być, nie?
Stara śruba normalnie nie puszcza ale potrafi się chyba krzywo ułożyć (sprężynka nie dociska dobrze tłoczka).
Pojechałem do ASO i sprawdziłem sobie kolejną i puszcza tak samo. Albo te śruby są lipnie wykonane albo może trochę puszczać (chociaż nie sądzę).
Niestety teraz takie robia, juz opierdolilem ludzi w serwisie we wro, razem z ich glownym mechanikiem, ktory najpierw twierdzil ze nie ma przepuszcac a jak pokazalem ze jednak przepuszca to nagle tak ma byc. Inna sprawa ze jak podejdzie tam troche oleju to sie uszczelni
No to lipa jakaś bo nie wiem czy zakładać taki przepuszczający czy szukać w innym ASO?
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Kumpel mi poradził, żeby zrobić coś innego. Stary zaworek wybebeszyć i zostawić tylko jako przelotkę a na wężu od kolektora założyć zwykły, uniwersalny zaworek zwrotny. Co myślicie?
Jak tamten zaworek tak puszcza to faktycznie lepszym rozwiązaniem będzie ten zaworek zwrotny.
Założyłem ten zaworek i dalej błąd 17705. Chyba się poddaję bo bez pomocy nie dam sobie z tym rady
Aby sprawdzić czy to może wina softu jednak, przydało by się podmienić ECU.
Znowu TT znowu Cabriolet
Oczywiście zaworek ma nie przepuszczać w jedną stronę ( podczas jazdy na doładowaniu ma być zamknięty ) ale też pomysł z montowaniem zwykłego zaworu nie jest najlepszy bo takie zaworki mają mniejszą średnicę wewnętrzną / przepływ i tym samym obniżasz drożność układu PVC ryzykując wzrostem ciśnienia w skrzyni korbowej ..
Pozdrawiaj
Zamieszczone przez John Dryden
jesli zaworek trzyma to nie jest on przyczyną, problem musi leżeć zapewne gdzie indziej o ile błąd nie pojawiał się wczesniej,
bo jeśli się pojawiał wczesniej a jesteś pewny że wszystko było ok to problem w sofcie niemal pewny, była seria softów z bugiem.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.