Akurat kolektor, który wyspawał Borys jest wierną kopią markowego produktu
Akurat kolektor, który wyspawał Borys jest wierną kopią markowego produktu
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Nie . Za dodatkowe 200$ dostajesz kolektor i przepustnicę 70mm . Zdecydowanie to nie jest dopłata za przystosowanie kolektora do montażu tej przepustnicy .
Zuczek , teraz tak patrzę na tą cenę i widzę że już po promocji . Cena nadal atrakcyjna ale to jest normalna cena tego kolektora . Tak więc nie musisz zastanawiać się w pośpiechu
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ja cały czas widzę 599usd, czy on był jeszcze tańszy?
Znowu TT znowu Cabriolet
Tak . 599$ to normalna cena . Promocja się skończyła choć data może być myląca ale w USA podają w kolejności miesiąc/dzień/rok .
W linku masz wszystko czarno na białym
http://forums.vwvortex.com/showthrea...e-Manifold-***
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ok i zapewne to wina kolektora
Wg mnie szkoda kasy na taki kolektor,bo efekt niewspolmierny do wydatku. Chyba ze walczymy o kazdego konia.
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
No niestety wina kolektora to puścił na spawie. Gdy sprawdzałem szczelność to tak wiało ,że masakra. Jak TT dojechała ode mnie do wawy to podobno spaw aż tak pękł ze gt2876 było wstanie nadmuchać 0.5 bara;/ Zanim auto do mnie trafiło i została znaleziona przyczyna to biedna TT kulała tak i przy dobrych wiatrach silnikowi stała by się krzywda bo pękniecie było przy 1 i 2 runnerze;/ Oczywiście TT była strojona w Mr motors już z nieszczelnościami i co jak wiesz może się źle skończyć dla tłoków;/
Mimo wszystko ja podzielam zdanie Żuczka bo te oszczędności prędzej czy później wychodzą i potem jest tak ,że jedni mają mocne auta i bezawaryjnie jeżdżą po świecie ciesząc się nimi a inni CI "cwańsi" co zaoszczędzili potem twierdzą ,że tuningowane auta nie nadają się do jazdy na codzień bo to chory pomysł;/ Nie jest to aluzja do nikogo tylko takie ogólne stwierdzenie bo ja też wolałem wydać te 2 tys na swój SEM a nie się potem zastanawiać czy pęknie albo czy napełnianie jest równomierne.
Spoko,o innej dziurze pomyslalem Bywa... spaw,czy odlew, jedno i drugie moze ulec awarii.
Wlasnie Pawel na Twoim przykladzie uznalem ze szkoda kasy,aczkolwiek nie wiem jaki bylby wynik bez. Tak czy inaczej najmocniejsze 1.8T i VR lataja na home made.
Przeplywy mozemy sobie sprawdzic i jesli juz o nich mowa,to czy sprawdzales swoja czapke po wlasnym dremelkowaniu,skoro tak dbasz o jednakowe napelnianie?
Jakbym mial worek siana i chcial z setupu wycisnac wszystko to moooze bym kupil,lecz nie wpierwszej kolejnosci.
Ostatnio edytowane przez wowo ; 03-11-2013 o 20:15
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Powiem Ci szczerze ,że ja jestem zadowolony ze swojego setupu. Oczywiście puk puk bo nie znam dnia ani godziny ale setup zrobił naście tys km bezawaryjnie poza właśnie home made częścią którą strugał przemocar:P Teraz jest już ok ale tak na marginesie niebawem zrobi wylot właśnie na rzecz markowej części. U mnie wyszło tyle na ile pozwoliło turbo dlatego więcej na tym setupie nie będzie pomimo ,że słupek ma spory zapas.
Odnośnie tych 1.8t które tak latają na home made to nie znam i nie wiem o których mówisz. Akurat te co znam to się więcej psują niż jeżdżą ale może są jakieś mocne bezawarjne 1.8T 500+ które zrobiły przynajmniej 10 tys bez większych awarii...
Moja głowica miała mierzone przekroje kanałów po moim "dremelkowaniu" także bez obaw ,że jest krzywo :P
Poza tym to temat o kolektorach do 1.8t a nie mojej głowicy
Przekrój to nie przepływ :P
To że wystepują awarie to przecież normalna rzecz. Seria się psuje, więc auto które ma mocy x2 i więcej też ma prawo i nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Czym wiecej i bardziej agresywnie sie jeździ tym wiecej róznych awarii.
Wracając do kolektorów, na pewną ogromną ich zaleta jest zamiennośc stronami
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Ty mówisz wowo że szkoda ci kasy, ale chyba na ten markowy vs VR. service, bo chyba nie ori AGU vs markowy? przy BT i GT30, to zmiana tego kolektora raczej konieczna i prędzej czy później zrobi wylot, sądzę że nawet przed przyszłą korektą bo nie chciał bym latać do Bielska z byle duperelą i ogarnąć już wszystko co mi tam trzeba na Tip-Top.
Nawet nie zauważyłem kiedy stuknęło mi 7tyś po wystrojeniu Stage3 i jak na razie awarii brak, a auto lekko ze mną nie ma i za to cenię markowe produkty, chodź wiadomo jak jest zawsze może coś się wysypać przy podwajaniu mocy
Ostatnio edytowane przez ZUCZEK ; 03-11-2013 o 20:57
Znowu TT znowu Cabriolet
Jeżeli kształt kanału jest taki sam, chropowatość powierzchni ,długość i przekrój to i przepływ będzie taki sam bo to czysta fizyka:P
Odnośnie psucia może i tak ale pytanie czy dzieje się to co 400km 4 tys czy 40 tys km. Dla mnie 2 pierwsze opcje to zdecydowanie za szybko dlatego wolę przepłacać nić potem wydawać 2-3x tyle na naprawy;/
Odnośnie 500+ w 1.8t to w pl chyba nie ma tego za wiele , już nie mówiąc o projektach które trochę pojeździły i nie wybuchły...
w takim razie masz bardzo precyzyjne dlonie i oczy skoro za pierwszym podejsciem zrobiles dremelkiem idealne przeplywy na kazdym kanale seria nie jest idealna a przeciez przejezdza setki tys. km.
No nie ma, ale gdyby nie te wybuchajace projekty to dalej bylibysmy w czarnej dupie!
Wracajac do tematu, to chcialbym zobaczyc kreski porownujace te kolektory, oczywiscie nie te ze strony producenta, bo jak na razie w znanych mi setupach nie ma rewelacji i wynik taki lub bardzo zblizony mozna osiagnac majac w kielni te 2 klocki :P
Ostatnio edytowane przez wowo ; 03-11-2013 o 22:20
NAPRAWY, PRZEGLĄDY, TUNING grupy VAG i BMW. ZAPRASZAM !!!
Odnośnie wyników to porównanie można by zrobić własnie u mnie po samej wymianie kolektora bez strojenia, bo to że gdzieś ktoś nie zrobił wyniku nie znaczy że nie ma sensu, bo np jak u Pawła kolektor jest spokojnie do 600hp a wynik zamknęła niestety suszarka i żaden hiper SEM by tu nie pomógł, a nawet przy seryjnym mógł by wyjść gorszy ale tego nie wiemy, bo nikt nie porównywał przed i po, jeżeli taki kolektor trafi w moje ręce, to zrobimy pomiar Dyno przed i po na tym samym boscie, wtedy będzie wiadomo co daje sama wymiana.
Znowu TT znowu Cabriolet