hehe mówiłem Bartek ze czerwone i już ) piknie jest
hehe mówiłem Bartek ze czerwone i już ) piknie jest
DaviTT
- zmieniony kompletny rozrząd
- nowe świece
- zmieniony płyn wspomagania
teraz pora na szukanie zimowych opon / opon + felg
a to małe zaskoczenie...po przejechaniu ok 140km niestety w korkach na krajowej "8" przy prędkościach 50 - 90km/h z włączoną klimą
Załącznik 4811
Ostatnio edytowane przez barTT ; 12-11-2013 o 12:11
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
Widze ze masz gaz, moglbys pokazac jak wyglada ta koncowka do tankowania?
Co do spalania to mozliwe, ja na takim samym odcinku zrobilem 5,8 lekko mocniejsza TT
nie mam gazu, skąd to przypuszczenie?? Nie planuję zakładać, nawet gdybym chciał to by się to nie opłacało w moim przypadku...auto więcej stoi w garażu niż jeździ...wierzyć lub nie, ale zabawka, a nie wół roboczy
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
aaa ok, po zdjeciu profilowym - to jest chyba redbull a wyglada jak koncowka do tankowania
Co do spalania brakuje chyba jedyneczki z przodu,u mnie zawsze od 15-17 ,gratuluje wyniku
zrob logi, chyba ze masz bardzo ciezka noge
od momentu kupienia mam "pasażera na gapę" w przedniej lewej lampie :/ mianowicie zmumifikowane szczątki osy...nie wiem, czy w Holandii służy to jako talizman i nie mam pojęcia jak ona tam wlazła??
lampa nie paruje, nie jest pęknięta / uszkodzona, nie leje się do niej woda... ktoś wie jak ją usunąć bez rozklejania lampy?
http://zapodaj.net/008846827edb0.jpg.html
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
od momentu kupienia mam "pasażera na gapę" w przedniej lewej lampie :/ mianowicie zmumifikowane szczątki osy...nie wiem, czy w Holandii służy to jako talizman i nie mam pojęcia jak ona tam wlazła??
lampa nie paruje, nie jest pęknięta / uszkodzona, nie leje się do niej woda... ktoś wie jak ją usunąć bez rozklejania lampy?
http://zapodaj.net/008846827edb0.jpg.html
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
A może tak:
Zdemontuj lampę, wyjmij wszystkie żarówki i zaślepki i udając barmana z shaker'em spróbuj pozbyć się owada. Musiał się jakoś dostać do środka, więc wydostać się też powinien.
Ja na Twoim miejscu pojechał bym na stację benzynową z kompresorem, włożył przewód do środka i spróbował wydmuchać dziada sprężonym powietrzem Jeżeli nie wyleci, to jest szansa że poleci w niewidoczne miejsce i za jakiś czas nie będziesz już o nim pamiętał
zapomniało mi się o przeglądzie :/ i dwa tygodnie jeździłem bez ważnej pieczątki....zaraz po tym jak to zobaczyłem pojechałem na najbliższą stację...auto konkretnie przetrzepane, specjalnie poprosiłem, żeby zajrzeli wszędzie, gdzie się da....sam wlazłem do kanału popatrzeć pod auto...wszystko ok, zawieszenie też bez zastrzeżeń, zero oznak rdzy, układa wydechowy też, tyle co mogłem zajrzeć i poświecić od spodu pod silnikiem też suchu, zresztą kontroluję cały czas stan oleju i nic nie ubywa....cieszę się, że wszystko ok, często jeżdzę trasą Wro - Berlin i nie chciałbym niespodzianek na autostradzie przy szybszej prędkości...jedyna poprawka...REGULACJA ŚWIATEŁ
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Czy ktoś z klubowiczów z Wrocławia posiada kable i VAGa? Dzisiaj rano podczas standardowej jazdy miejskiej zapaliła mi się kontrolka "check engine" i chciałbym to sprawdzić...mam nadzieję, że to nic poważnego, póki co z zewnętrznych oznak wszystko jest ok, silnik pracuje tak samo, nie przerywa, przyspiesza tak samo, nic nie stuka, nie dymi, nie gaśnie itd. może to jest powiązane z pompą SAI? Bo chwilowo problem z "odkurzaczem" przy odpalaniu na zimny zniknął. Mimo wszystko chciałbym wiedzieć o co chodzi i w czym leży przyczyna. Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc!
Ostatnio edytowane przez barTT ; 30-03-2014 o 10:00
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
Mysle, ze bede mogl Ci jakos pomoc z diagnoza auta. Jak chcesz, to odezwij sie na PW.
----
Pozdrawiam.
Dzięki koledze Wysoczan następujące błędy zostały namierzone:
2Faults Found:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Value (check D.V.) P1297-35-10 Intermittlent
16795 - Secondary Air Injection System P0411-35-00- Incorrect Flow Detected / czy jest sens naprawiać, czy lepiej SAI do wywalenia?/
Jakieś komentarze? Sugestie? Jak najszybciej pozbyć się usterek?
>> ORYGINALNE, TANIE KOSMETYKI SAMOCHODOWE BMW <<
barTT, milo bylo poznac .
Dla pierwszego bledu, dalsze procedury masz opisane tu:
Wiki Ross-Tech: 17705
A drugiego tu:
Wiki Ross-Tech: 16795
Niestety co do praktycznych rozwiazan jaka podjac decyzje ws. SAI nie pomoge .
Ostatnio edytowane przez Wysoczan ; 17-04-2014 o 14:33
----
Pozdrawiam.