I to jest jedyny słuszny kierunek!
I to jest jedyny słuszny kierunek!
Za radą zaawansowanego forumowicza przerzucam wątek w ten topik i proszę o pomoc... Z góry dzięki!!!
Cześć,
zawitałem do Was bo poszukuję dla siebie TT a najlepiej TTS (oczywista oczywistość chyba, że zarobię na TTRS...). Proszę Was o pomoc czy warto jechać, kręcić kilometry i tracić cierpliwość oraz oglądać poniższe modele:
http://allegro.pl/audi-tt-2-0tsi-200...337290979.html tu z daleka "śmierdzi" mi przebieg... sam uzytkuję dwa auta (służbowe i swoje obecne i jakoś wierzyć mi się nie chce w 80 tkm przez 6 lat...) - z Waszego forum po małym śledztwie na podstawie zdjęć już wiem, że to nie Sline bo nie te zderzaki i pewnie wiele innych rzeczy...
http://otomoto.pl/audi-tt-s-audi-tt-...C29476815.html a tu sam nie wiem co i jak...ale mam ochotę na tą zabawkę tylko 89 kpln piechotą nie chodzi
Stąd moja prośba o Waszą pomoc chociażby na podstawie zdjęć czy lakonicznych opisów w licytacjach. Z góry dziękuję za Waszą pomoc!!!
Ostatnio edytowane przez ttttt ; 21-06-2013 o 13:15
Odnośnie tego drugiego - sprzedający nie ma pojęcia o tym aucie, więc nie budzi mojego zaufania (pisze o "pneumatycznym zawieszeniu", jakiego nie ma i nie było w TT), nie ma też wzmianki o bezwypadkowości.
Mało tego jest tam też pozycja "szyberdach"... Więc pewnie obie opcje powędrują do kosza
Ta druga warta zainteresowania. W fajnej opcji i dobra cena. Można by zerknąć na żywo.
Wiesz, zerknąć nie problem-problemem jest wiedza, którą trzeba posiadać żeby wiedzieć czego i gdzie szukać... To jest bezcenne, bo wydać ponad 80 dych i mieć "sztrucla" w którego trzeba wpakować kolejną dychę czy dwie żeby było OK to Porażka przez wielkie P... A naszym "handlarzom" nie wierzę-wiem uogólniam i wrzucam wszystkich do jednego wora, ale widziałem ich "wyczyny" i powiedzieć, że ręce opadają to mały miki...
Moim zdaniem za tania jak naTTS. Co do pierwszego auta i jego auta to tu musze sie nie zgodzic. Tez mam maly przebieg, auto regularnie odwiedza ASO na przeglady. TT to nie passat, ludzie nie uzywaja ichzazwyczaj jako wola roboczego, tylko jako auta do zabawy
ale tez nie ferrari zeby jezdzic raz na tydzien,nie wierze w takie przebiegi.
No wiesz, Ciebie to moze dziwic, bo ile pamietam to masz u siebie przebieg w granicach 240 tys, co jest dla mnie kosmosem. Humidorek ma u siebie w aucie z 2007 roku cos ponad 50 tys i tez Cie to dziwi? Jak zobaczysz pelna istorie w ASO w komputerze, ksiazke serwisowa i faktury z ASO to tez w to nie uwierzysz? W 2010 sprzedawalem swoje 8-letnie MK1 z przebiegiem 114 tys potwierdzonym przez ASO i poszlo za cene DUZO wyzsza niz sredniaz allegro ( http://www.klubtt.pl/showthread.php?t=6757 ). Nie rozumiem Twojego podejscia, bo w kazdym temacie chwalisz sie ze kupiles prawdziwa perelke w okazyjnej cenie, ale uwierz mi, ze w niemczech to PRZEBIEG dyktuje cene, a 240 tys do niskich raczej sie nie zalicza.
zlote mysli zachowaj dla siebie auto jest po to zeby jezdzic a nie zeby stalo w garazu. duzy przebieg to 500 tys.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...Mileage=150000 Ktoś coś widzi nie tak ???
I TT
Tak jest, auto mam z 12.2007 i przebieg 53 tys. Robię ok 8tys rocznie (poprzedni własciciel też podobnie), bo pracuję w domu, na imprezy jeżdżę taxi, a na wakacje latam daleko. Uważam, że cenę wyznacza przebieg, więc jakbym sprzedawał to ceniłbym swoje jak średnia z roku 2010 (statystycznie 15-20 tys km rocznie). No, może z 10% rabatem właśnie ze względu na naturalne starzenie się części gumowych. Ale zawieszenie i komora silnika wyglądają jak w aucie 2-letnim (opinia z ASO, a dziś sam to zobaczyłem, jak rozkręciłem poł przodu przy zmianie chłodnicy na lepszą).
Cześć,
Jeżeli chodzi o pneumatyczne zawieszenie pewnie chodzi o Magnetic Ride, czyli magnezowe zawieszenie.
Ja na Twoim miejscu nie patrzył, aż tak na przebieg. Jeżeli masz możliwość spotkania się na miejscu ze zaznajomionym mechanikiem z polecenia (znajomy znajomego z okolicy) to bym pojechał zobaczył stan zawieszenia, jak silnik pracuje, najważniejsze - błędy w silniku, bo większość i tak była malowana i miała swoją przeszłość. Na szukanie też trzeba mieć siły, czas i pieniądze na podróże.
Szukaj takiego auta, żebyś nie musiał za dużo inwestować a żeby auto dawało frajdę.
Co do ceny TTS cena możliwa dla tego samochodu pewnie miał "przygodę", ale dalej patrz na to, żeby auto było sprawne techniczne. (ważne żeby nie miało klapsa w skrzynie biegów, i auto nie było nitowane, tylko spawane)
Sprawdź też geometrię! To dużo Ci powie o tym czy auto miało konkretnego dzwona. (chociaż i to da się zrobić tak że nie poznasz)
Pozdrawiam i życzę udanego zakupu!
Wczoraj się pojawiło. Bardzo dobra cena i bardzo dobry stan wizualny. Zastanawiam się gdzie tu może być kruczek albo faktycznie okazja skoro takie się trafiają.
Linkuję dla zainteresowanych MK2 w niezłym wyposażeniu w niskiej cenie. Auto oczywiście do sprawdzenia bo zdjęciom wierzyć nie można.
49tyś
Ostatnio edytowane przez Blerx ; 06-07-2013 o 09:07
No nie, hehe Cena rzeczywiscie zupelnie nierealna. Wszystko fajnie, tylko ze gdzie magiczne slowo "bezwypadkowy". Sorry, ale mk2 jeszcze po tyle nie chodza , to jak mk1 za 14 tys. Zdjecia robione lustrzanka, pewnie w RAWach i poddane obrobce wiec musialy wyjsc ladnie.