gregor10 Ty miałeś swego czasu do 225km ,masz jeszcze czy został Ci tylko do 180km?
gregor10 Ty miałeś swego czasu do 225km ,masz jeszcze czy został Ci tylko do 180km?
niestety tylko do 180 mam :/
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
Już chyba wszystko u kolegi Mumin zmienione!Proszę o ocenę bo auto odżyło ,ale może ktoś znajdzie jeszcze jakiś szczegół
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131043.html
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131044.html
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131045.html
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131046.html
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131047.html
http://vaglog.rtnet.pl/ksolk_131048.html
n75 do wymiany bo ma problem z utrzymaniem dołdowania ,przepływka jeszcze mierzy za mało jak na 225 i czasy wtrysku sa za długie .
Zgadza się, na pewno za długie czasy wtrysku, do sprawdzenia ciśnienie/wydajność pompy paliwa.
Przeplywomierz zmieńcie tak jak Wam pisałem na PW.
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
I co Panowie.. Koło się zamyka..?
Ostatnio edytowane przez Mumin ; 16-06-2013 o 22:10
przepływke zostawcie na razie w spokoju, macie jeszcze mała nieszczelnosc i zmierzcie cisnienie paliwa pod obciarzeniem i wymiencie n75 na nowy lub na sprawny .
Ostatnio edytowane przez german81 ; 16-06-2013 o 21:56
a w jaki sposób mam sprawdzic to ciśnienie paliwa?
Mam jeszcze jedna pompe paliwa.. może spróbowac ja zamienic?
Auto ma seryjne katy ?
Ostatnio edytowane przez gregor10 ; 21-04-2014 o 15:32
Najmocniejsze S5 3.0TFSI w PL 550KM/770NM & RS5 5F 550KM/770NM
TTRS 2.5TFSI DAZA Multimap Switching, 3 Power levels.
wszystko w serii.. nic nie kombinowane..
jeszcze ;p
- - - - - - - - DODANO - - - - - - - - -
Panowie więc tak...
-znalazłem jeszcze jedną malą nieszczelność w TIPie przy DVce..
-w odmie był kawałek ukruszonego jakiegoś węża, nie wiem jakim cudem sie tam dostał.. i teraz pytanie.. czy ta odma jest sprawna.. jak dmuchne w ktoryś z króćców a drugi zatkam dłonią to słychac jak syczy od góry z pod dekielka.. bez zatykania przepuszcza z jednego krocca jak i z drugiego.. jest do wymiany?
-sprawdzałem WG strzykawką.. trzyma i nic nie puszcza
-DVka sprawdzona pod ciśnieniem przy sprawdzaniu szczelności.. nic nie puszcza.
-zamówinony zawór N75 z ASO o numerze 06A906283C
zobaczymy co wyjdzie dalej ;/
Panowie jeszcze jedna sprawa.. jak sprawdzic te ciśnienie paliwa pod obciazeniem? przesiedzialem wczoraj pół nocy i nic na ten temat nie znalazlem.. albo ja szukac nie potrafie ;p
Ostatnio edytowane przez Mumin ; 18-06-2013 o 12:05
Piotrdul
Test polega na wpięciu wskażnika ciśnienia w linie paliwową na złączkach przy zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego (pierwszy wężyk od zbiorniczka)
Następnie odpalasz auto i na wolnych obrotach powinieneś mieć 2,5 bara
Potem zdejmujesz wężyk podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa i sprawdzasz czy ciśnienie paliwa wzrosło do 3 barów.
Ostatni test polega na wyłączeniu silnika i sprawdzeniu czy cinienie po 15 minutach nie spadło poniżej 1,5 bara
Inna sprawa to sprawdzenie wydatku pompy paliwa (u mnie cisnienie było ok ale pompa nie podawała wystarczającej ilości paliwa i brakowało na wyokich obrotach)
RoGas
Nie dawno temu robiłem u mnie ten zabieg i okazało się właśnie że pompa do wymiany.Opisze jak to sprawdzałem.
Pierw kupiłem 0.5- 1 metr węża 8mm 3 opaski zaciskowe , trójnik(te rzeczy kupiłem w sklepie motoryzacyjnym) i manometr w sklepie hydraulicznym zwykły do pieców 16 zł płaciłem do 4 barów wystarczy.
Pierw odłączyłem waz paliwowy ten górny (dolny to powrót) idący do listwy paliwowej i wpiąłem się poprzez trójnik.(warto poczekać z 30 minut jeśli się jeździło żeby ciśnienie w układzie opadło bo inaczej paliwo pryśnie),
następnie sprawdziłem ciśnienie na odpalonym silniku na biegu jałowym ciśnienie powinno wskazywać 2.5 bara a po odłączeniu wężyka od regulatora paliwa powinno podnieść się do 3 barów na zegarze.Następnie sprawdziłem czy utrzymuje się ciśnienie w układzie paliwowym wyłączyłem silnik i patrzyłem czy ciśnienie nie spadnie poniżej 1.5 bara po upływie 15 minut.
Potem aby sprawdzić wydajność pompy paliwowej zrobiłem pod obciążeniem .Zegar trzymała osoba siedząca obok jako pasażer (dlatego dałem dłuższy waz żeby sięgnął do środka)pokrywę silnika przymknąłem tak aby nie zacisnąć węża . 2 bieg i do odcinki patrzyłem jak zachowuje się ciśnienie paliwa następnie jechałem jakieś 90 -100 kmh i wbiłem 5 bieg i gaz do końca .Zegar powinien pokazywać 3bara + doładowanie.
Ksolk
większość znajdziesz tu:
http://www.klubtt.pl/showthread.php?...Bnienie+paliwa
panowie takie sprawdzanie cisnienia paliwa na postoju jest nie miarodajne . cisnienie pod obciarzeniem sie sprawdza w czasie jazdy czyli robimy tak jak logi 3 bieg i noga w podłodze od 1500-6500 obr przy odcince cisnienie paliwa powinno byc min. 3,9 bara .