no ale ori maja rozciecia, czyli nie przeciaga sie tylko naklada na drazek juz w miejscu mocowania....
no ale ori maja rozciecia, czyli nie przeciaga sie tylko naklada na drazek juz w miejscu mocowania....
Napisałem ci że trzeba przeciąć.
Znowu TT znowu Cabriolet
a ja na szybko przeczytałem - przeciągnąc....czas spac
dz
A ja się już pogubiłem i nie wiem o czym gadacie
Seryjne jak i poliuretanowe do przodu są nacięte i wystarczy nałożyć na drążek nacięciem na dół i docisnąć obejmą .
Jeśli zmienia się gumki na nowsze to trzeba wymienić też obejmy ale tylko pod warunkiem gdy wcześniej były starego typu .
Nowe gumki mają podwójny garb na ''grzbiecie'' ( LOL ) podczas gdy stare są płaskie i oczywiście obejmy są przystosowane do kształtu gumy .
Jedyne nie nacięte gumy jakie widziałem to te na tylny drążek .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
GUMA STABILIZATORA PRZOD AUDI A3 S3 TT POLIURETAN (3128640882) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
nie wygadaja na naciete - ale jeżeli można naciac to ok.
Co do obejmy, to ja mam te z dwoma "garbami" pasujace idealnie na te np gumy
GUMA STABILIZATORA AUDI A3 TT SEAT LEON ŚR. 17MM (3064383003) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Wiec, teraz jak zaloze poliuretany z aukcji powyzej, to obejme wychodzi na to ze powinno sie zmienic na starza - plaska...bo ta nie bedzie dobrze dociskac.
Nacięć nie ma jak widać, to są moje gumki które weszły pod obejmy nowego typu, działa już długo, ułożyło się to i nic się nie dzieje.
Znowu TT znowu Cabriolet
jk;'jk'jk'kjlkgklghklgkl;gk;jk;jk;jk;79p0uy9uiphui jktyikdfjdfj
Ostatnio edytowane przez ICE ; 13-04-2014 o 17:55
Jak ja kupowałem w strong, to ta firma jeszcze raczkowała i dopiero uczyli się robić tuleje, tak więc jedyne co pasowało to właśnie wspomniane gumki, reszta była do golfa 4 bo oni myśleli że to to samo, jak większość ludzi, tak że poszło to do zwrotu, a w zawieszenie wleciał porządny jeszcze wtedy Lemfo, i żyje do dziś, mam twardy zawias więc z poliuretanem mogło by plomby wybijać z zębów.
Znowu TT znowu Cabriolet
kl\'kl;kl;\'k
Ostatnio edytowane przez ICE ; 13-04-2014 o 17:54
Przy seryjnym zawieszeniu i dobrze dobranej twardości nie widzę problemu. Na pewno na drążki można śmiało wkładać, czuć lekkie usztywnienie i lepszą reakcję na skręt reszta to musi być przemyślana decyzja, bo zależy kto jak i gdzie używa auto, dla mnie zestawienie sportowego zawiasu i seryjnych gumek jest optymalne.
Znowu TT znowu Cabriolet
No to widzę że wolna amerykanka z tymi gumkami
Jak się kupuje ori lub dobre zamienniki to są nacięte .
Moje Powerflex-y też przyszły nacięte i z garbami + specjalny smar żeby to nie skrzypiało .
Osobiście doradzałbym wymianę obejmy na nowszą jeśli zakładamy nowsze gumki jeśli natomiast mamy już nowszy typ obejm to sugerowałbym nie kupować gumek / poliuretanów starego typu .
Nie za bardzo Te gumy nie są częściami resorującymi karoserię a to ma główny wpływ na komfort . Jeśli myślisz tylko poliuretanach na drążek stabilizujący to nie odczujesz pogorszenia komfortu .
Oczywiście trudno mi to zagwarantować w przypadku wszystkich producentów
Jeśli chodzi o resztę gumek to możemy o tym dyskutować w osobnym wątku który nie tak dawno powstał
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Obejmy mam takie w kształcie - rozumiem ze to te "nowsze"
i do nich gumki takie w kształcie ale 21mm a drazek 19 wiec jest luz
obawiam sie tych - sa do starego typu obejmy - z zawartych tu info
GUMA STABILIZATORA PRZOD AUDI A3 S3 TT POLIURETAN (3128640882) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
gdzie zatem można znaleźć poliuretany do tych nowszych obejm? a moze w standardowym zawiasie olać te poliuretany i poprostu normalne gumy załozyc w odpowiednim rozmiarze?
pzdr
u mnie nie ma problemu piszczenia, a stukanie to okazalo sie ze amorek jest jeden wybity - jutro dostane nowe i swieta mam wesole
co do gum to zalozylem teraz (listopad) febi ale co z tego jak za duza srednica o 2 mm. Dzis dzwonilem kolo siebie do sklepu i mi pan powiedzal ze ma ale 20mm ale jest ok moge takie zalozyc, ja mowie ze mam 19 i chce 19 a on ze to nie ma znaczenia...niezle. Bylbym bardziej sklonny zalozyc np 18mm zeby lepiej dociskalo ale rzekomo szybciej sie to zuzyje.
Kupie chyba zwykle gumy nie poliuretany na 19 mm drazek i tyle.
Artur - mysle ze mi nic lepszego nie trzeba i nie mysle o zadnych zmianach...no moze grzanie tyłka bym dołożył bo tego nie ma...ale to inna historia
Panowie mam pytanie. Skrzypi mi ten stabilizator, nawet po wymianie gum. Zgodnie z sugestiami z forum zdecydowałem się wymienić cały drążek. Moje pytanie brzmi jaki najlepiej kupić. Produkty tuningowe odpadają bo auto jest żony i za takie wydatki by mnie powiesiła. Fabrycznie mam 20mm z lewym mocowaniem na 2 śruby (to szerokie) i plastikowymi podkładkami pod gumy, które swoją drogą wywaliłem przy wymianie gum. Trochę dziwne bo dla mojego nr nadwozia etka przewiduje 19mm, a nic nie było wymieniane raczej. Kwestia czy poszukać jakiś używek grubszych np.:
http://allegro.pl/s3-8l-golf-cupra-r...004893733.html - spoko zestaw, tył od razu bym zmienił - pytanie tylko czy się nada i nie sprawi problemów.
http://allegro.pl/show_item.php?item...cf77d00be2ff62
czy kupić nowy w ASO. Jeśli w ASO to taki jak miałem czy coś od nowszych wersji?
Dzięki za wszelkie sugestie.