Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 46

Wątek: Jak wyregulować linki zmiany biegów

  1. #16
    Awatar MiroTT 1,8T
    Dołączył
    Jun 2011
    Płeć
    Skąd
    DKL
    Pojemność
    1.8T
    KM
    ???
    Rocznik
    2000
    Kolor
    quattro
    Posty
    636
    Po tej operacji,biegi lepiej wchodza,ale chrupniecie z dwa na trzy nie ustalo,olej tez wymienilem na Castrol taff x 75w90,ale nic to nie dalo,wina pewnie jest po stronie synchronizatora,strasznie obniza to komfort zmiany biegow,bo czuje sie jak w NASTAWNI KOLEJOWEJ.

  2. #17
    Awatar tuzio5
    Dołączył
    Nov 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    210
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    90
    Regulacja jest banalna i bardzo poprawia komfort zmiany biegów, biegi wchodzą idealnie. Zrobiłem ją przy okazji zakładania nowej poduszki do skrzyni od Pawła. Polecam! mało roboty a efekt murowany, ja miałem takie coś że ciężko było czasem wbić 5 albo 1, teraz nie mam tego problemu. Zamiast "gwoździa" do blokady wykorzystałem klucz o kształcie litery L który idealnie ciasno wlazł. Jestem mega zadowolony z tej operacji.

  3. #18

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Filmik już nie działa.

    Znalazłem w innym miejscu.


    ps. dla czego instrukcja regulacji linek jest inna na filmiku niż w instrukcji zamieszczonej przez olo? Tam blokujesz skrzynię przed blokadą drążka.

  4. #19
    Awatar humidorek
    Dołączył
    Jul 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    2.0T
    KM
    342
    Rocznik
    2008
    Kolor
    czarny DSG
    Posty
    2,015
    Hehe, mala dygresja, jaka mi się skojarzyła z "linkami w skrzyni DSG" - są przerzutki jak w rowerze, przy kierownicy. Że też w autach dopiero niedawno to wprowadzili

  5. #20
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Cytat Zamieszczone przez ICE Zobacz posta
    Filmik już nie działa.

    Znalazłem w innym miejscu.


    ps. dla czego instrukcja regulacji linek jest inna na filmiku niż w instrukcji zamieszczonej przez olo? Tam blokujesz skrzynię przed blokadą drążka.

    Dzięki ICE , poprawiłem już pierwszy post .
    Jeśli chodzi o tą kolejność to nie ma za bardzo znaczenia , w obu przypadkach rozpina i spina na zablokowanych








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  6. #21
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,039
    Ja zrobilem u siebie wg tego schematu ale nie czulem roznicy, moze dlatego ze autem jezdzilem 2 tyg od zakupu a przez xx lat jezdzilem automatem

    Nazwa:  725685adecc0c626.jpg
Wyświetleń: 5173
Rozmiar:  80.7 KB

  7. #22
    Awatar Tomasso
    Dołączył
    Jun 2012
    Płeć
    Skąd
    Łódź
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    995
    Parę dni temu zmieniałem sprzęgło (dodatkowo dwumas zamieniony na jednomas), od tego czasu strasznie ciężko wchodzi 1-szy bieg i bywa, że podobne problemy są ze wstecznym. Inne biegi bez problemu. Mechanik twierdzi, że to wina linek, ale nie można ich wyregulować, bo plastikowe tuleje, na których oparte są linki się wytarły i trzeba je wymienić. Czy chodzi o te części z filmu Arttura widoczne ok. 40 sek? Czy może być jakaś inna przyczyna? O mechanice nie mam pojęcia, więc samodzielne sprawdzenie raczej mi się nie uda

  8. #23
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Nie wiem o co chodzi dokładnie

    Jeśli tak jak piszesz wytarły by się te końcówki linek to jak by się trzymały ?
    Nie wiem też o co chodzi z tym że linki się opierają na tulejach , może poprzekręcałeś trochę to co powiedział mechanik a może on sam nie wiedział co mówi

    Spróbuj to zrobić sam , jak widzisz jest to bajecznie proste i na prawdę nie trzeba mieć zdolności mechanicznych ...








    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  9. #24
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Nov 2012
    Płeć
    Skąd
    DW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    2XX
    Rocznik
    2001
    Kolor
    -
    Posty
    615
    Mam pytanko, bo troche mnie to denerwuje, a wiec: po regulacji biegi wchodza troche jakby za ardzo z boku, czyli jedynka jest tam gdzie kiedys miejsc miedzy jedynka a dwojka, tragedii nie ma, ale denerwuje to+ ta guma dziwnie sie z tym zachowuje, cyli ja wypycha :/

  10. #25
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,861
    Zrób to jeszcze raz na spokojnie i zobacz czy będzie taki sam efekt .
    Jest też ewentualność że teraz jest dobrze a dotychczas było źle i do tego się przyzwyczaiłeś .

    Nie ogarniam o co chodzi z gumą , co to ''dla niej'' za różnica że lewarek jest w delikatnie innej pozycji . Jakieś foty mile widziane ...






    Pozdrawiam


    Cytat Zamieszczone przez John Dryden
    Beware the Fury of a Patient Man

  11. #26
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    U mnie również przeprowadzony ten zabieg.Zdecydowana poprawa....

  12. #27

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Moja skrzynia od kupna śmiga dobrze i linek nie regulowałem jeszcze. Jednak jakbym to chciał zrobić to najpierw wolał bym się zaopatrzyć w te plastikowe czarne ząbki na sprężynie co łapią linkę. Bo podobno mogę być wytarte.

    Wie ktoś jak je wymienić i jaki jest ich numer?

  13. #28
    Awatar ksolk
    Dołączył
    Oct 2006
    Płeć
    Skąd
    Olkusz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,837
    Cytat Zamieszczone przez ICE Zobacz posta
    Moja skrzynia od kupna śmiga dobrze i linek nie regulowałem jeszcze.
    U mnie też nie było jakiś problemów,ale warto to zrobić bo to żaden kłopot a pewnie poczujesz różnice.

  14. #29

    Dołączył
    Dec 2009
    Płeć
    Skąd
    Gorlice/Rzeszów
    Pojemność
    2.0T
    KM
    200
    Rocznik
    2007
    Kolor
    VegasYelow
    Posty
    4,449
    Cytat Zamieszczone przez ksolk Zobacz posta
    U mnie też nie było jakiś problemów,ale warto to zrobić bo to żaden kłopot a pewnie poczujesz różnice.
    Spoko git ale najpierw w zapasie chce mieć te łapaki. Tak na wszelki wypadek .

  15. #30
    Awatar hubi_pl
    Dołączył
    Sep 2012
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    3.2 V6
    KM
    250
    Rocznik
    2004
    Kolor
    Czerwony
    Posty
    7,039
    Czy w MK2 tez tak mozna wyregulowac? widzial ktos moze schemat? instrukcje...

Podobne wątki

  1. Gałka zmiany biegów z 8S do 8J
    Przez Ernest w dziale MK2 (2006-2014)
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-06-2016, 10:44
  2. Lewarek zmiany biegów
    Przez kiero w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2013, 09:57
  3. jak zregenerować gałkę zmiany biegów
    Przez Pawel-2005 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 10:19

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •