Chcialbym zakupic taki zestawik cewek z adapterami http://www.ttstuff.com/mm5/merchant....ry_Code=T1PENI , ale jest napisane ze pasuja do 1999-2002 Audi TT 225 w/ AMU engin . Beda pasowaly do mojego 2000 APX 225?
Dziekuje i pozdrawiam
Chcialbym zakupic taki zestawik cewek z adapterami http://www.ttstuff.com/mm5/merchant....ry_Code=T1PENI , ale jest napisane ze pasuja do 1999-2002 Audi TT 225 w/ AMU engin . Beda pasowaly do mojego 2000 APX 225?
Dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez lelu666 ; 30-05-2012 o 06:32
pasują Arttur takie ma i niech potwierdzi na 100% bo według mnie pasują na 99%
Wlasnie kiedys widzialem ze ktos mial, tylko postu znalesc nie moglem
Czekam i dzieki.
Oczywiście będą pasować tyle że adaptery są produkowane w dwóch kształtach .
Dla aut w których oryginalnie były przykręcane cewki są takie :
Natomiast tram gdzie oryginalnie były wciskane cewki , mogą być takie :
Pierwsze jednak mogą być użyte w każdym aucie , te drugie nie przykryją całkowicie kwadratowego '' otworu '' jaki jest w pokrywie zaworów przystosowanej do przykręcanych cewek .
W linku który dałeś nie ma fotek i o ile z opisu pasują to warto by się upewnić dzwoniąc lub pisząc e-mail
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ok, chodzi jedynie o ksztalt adapterow. Zastanawialem sie o co chodzi, ze jedne pasuja a drugie nie Dziekowac
a ja wbiłem w te adaptery (za drogie), kupiłem dekiel pod wciskane cewki i bedę sam dumał jak to idealnie spasować
Drogie, ale ladnie sie beda prezentowac. Mialem kupic kompletny wydech, lecz posanowilem zainwestowac w silnik i zawieszenie. Poprawie troche wizualnie i jakosciowo.
panowie jakie nr cewek z tfsi pasują??? każde???
pasuja kazde, a nie kazde sa dobre, poczytaj o akcji serwisowej
wiem ze 1.8t byla akcja servisowa ale ze do 2.0 tfsi to nie wiedziałem...
te cewki są wadliwe , nie polecam.06E 905 115 - czerwone
z czerwonych to takie sa dobre np 06E 905 115 E
A wracając do sedna sprawy, jaki sens ma taki mod. o ile w mocno podkręconym aucie można to zrobić, ale nie trzeba, to w serii????
Znowu TT znowu Cabriolet
Normalnie nie idzie już nadążyć za tymi akcjami serwisowymi Generalnie można przyjąć zasadę że te sprzedawane oficjalnie w ASO będą ok bo z tego co wiem to wycofują ze sprzedaży jeśli dana część podlega akcji .
Ludzie testujący to w seryjnych autach raportowali bardziej kulturalną pracę silnika na biegu jałowym i płynniejszą pracę silnika . Cewki te umożliwiają ustawienie trochę większej szparki na świecach bez ryzyka szybszego zejścia cewki in wypadania zapłonów na wyższych obrotach pod obciążeniem .
W mocnych autach po tuningu właśnie to jest główna zaleta stosowania tego rozwiązania .
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Do tych raportów podchodził bym tak samo, jak do raportowania wyższej mocy i cichszej pracy po zmianie oleju na wyższy, z druga częścią jak najbardziej zgadzam się i wtedy ma to sens.
Znowu TT znowu Cabriolet