No cóż , była zima ( a u Ciebie pewnie zimniej ) więc może nie odczułeś przyrostu bo był mały albo nie było .
Nie mniej jednak w lecie powinieneś odczuć
Pozdrawiam
No cóż , była zima ( a u Ciebie pewnie zimniej ) więc może nie odczułeś przyrostu bo był mały albo nie było .
Nie mniej jednak w lecie powinieneś odczuć
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
A własnie że jest to odczuwalne. Ja czuje jak seryjny smic mi sie zagotowuje nawet przy temp +5stopni.Na autobanie oczywiscie nie , ale po miescie smigajac czuc ze moc spada , a temp w dolocie rosnie szybko.
Ten fmic 180x550x65 jest nawet maly, ja polecam ten wiekszy 230mm.
A ten 550x230x65 zmieści się bez żadnych problemów? I czy do mocy około 220 KM jest sens montowania go? Czy lepiej ten mniejszy?
Ostatnio edytowane przez Cubanito ; 16-03-2012 o 11:58
nie wiem jak w TT ale w S3 trzeba było podciąć troche przednią belke bo jest za wysoki,ale napewno lepiej chłodzi jak seryjne dwa i wystarczy do wiekszej mocy
Mam ten wiekszy (550x230x65) zakupiony, w przyszlym tyg bedzie montaz to sie podziele informacja, jak sie miesci..
A czy ktoś kiedyś widział takie rozwiązanie połącznia oem SMIC z jednym FMIC? Jakieś korzyści z takiego rozwiązania ?
PistonHeads.com
TT Quattro - Stage 1
Coś za coś Na pewno efektywność chłodzenia jest lepsza niż przy zastosowaniu tylko kiepskiej jakości małego FMIC-a nie mniej jednak taki układ ma zdecydowanie większy spadek ciśnienia na wyjściu i dodatkowo zwiększoną pojemność ..
Zdecydowanie lepiej zamontować tylko dobry FMIC
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ostatecznie padło na to że chciałbym właściwie sam wykonać całego FMICa, jedynie z pomocą kolegi przy spawaniu i teraz mam takie pytanie odnośnie tego jak powinny isć rury, tzn. ta do kolektora dolotowego to rzecz jasna a ta od turbo? Ma ktoś jakiś szkic?
Uch , nie wiem czemu mi się pomyliło że masz 225 ( dla tego dałem foty moich rur ) .
W 180-siatkach jest większy problem z poprowadzeniem rur ale tez kilka opcji ...
Możesz wykorzystać tą rurę która jest montowana seryjne w każdej TT a w 225 łączy ona ze sobą SMIC-e i połączyć się na dole z rurą wychodzącą z turbo lub zrobić wyjście z turbiny górą analogicznie jak w 225 tylko po przeciwnej stronie .
Coś na wzór jak Kuba zrobił u siebie , zobacz w jego wątku ...
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Sorki za głupie pytania ale czasami fajnie jest coś zrobić samemu, czyli jak zdejme starego SMICa to łączę się w jedną z tych rur?
mam pyt. odnosnie FMIC w 180tce, w zestawie forge'a pod 180 wyglada to tak:
czy to jest klasyczny kolektor od 225, czy jakas inna konstrukcja ?
dlaczego w zestawie forgea jest ten kolektor?
w ten sposob latwiej/efektywniej prowadzi sie orurowanie pod fmic, czy w czym rzecz ?
to jest wymiana plug/play z tym kolektorem ?
"Love Them BOTH" - M.
Jest to kolektor od 225 i znacznie podnosi koszt tego zestawu, można kupić sam fmic, używany kolektor na allegro i dorobić orurowanie, wyjdzie połowę taniej, zestaw pod taki kolektor znacznie skaraca drogę jaką ma pokonać powietrze, zmniejszając laga, ale czy ma to uzasadnienie w przypadku małych turbin, raczej nie.
Znowu TT znowu Cabriolet
Widziałem ten kolektor i na odlewie jest wypukły napis forge co pozwala podejrzewać że nie jest to oryginalny kolektor .
Ps. M czy V przekazała Ci info odnoście mojego FMIC-a .
PW jak coś
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Ale jest zrobiony wdg ori. toczka w toczke
Znowu TT znowu Cabriolet