przy wyborze auta tez bralem pod uwage tt, madzie rx8 i 350z. brak kanapy z tylu to jedno ,ale jesli to ma byc auto caloroczne,w zimie pewniej bym sie czul w tt quattro niz z tylnym napedem. poza tym w roznych testach wyczytalem ze zawieszenie w tt jest bardziej "tolerancyjne" dla nierownej nawierzchni, 350z twardszy. o rx8 i wanklu slyszalem pare dobrych opinii od uzytkownikow i nie nalezy sie ich bac,bo to dosyc solidne silniki,ale ze strasznym apetytem
Co do odgłosów odkurzacza, przecież mk1 można kupić sobie w 3.2..
No można... kosztuje jednak sporo więcej od 1,8T... no i niestety nie ma "burbo"
MARUDA
Może trochę źle sformułowałem wypowiedź. Nie mam odrazy do samochodów marki BMW tylko przytoczyłem samą markę z wypowiedzi poprzednika.
Chciałem napisać że trochę głupio się czyta tematy jak ktoś chce zamienić TT na coś innego. Pomijając oczywistość wyższości innych aut od TT bo przecież takowe istnieją.
ps. Z4 też mi się bardzo podoba (:
Blerx - zmienić na BMW to może nie, Z4 jest fajne, ale TT jest fajniejsze zresztą Opel GT bardziej mi się podoba od Z4. Swoją drogą miałem okazję z jeździć z370 bardzo fajne auto o naprawdę bardzo dobrych osiągach i świetnej trakcji jak na ośkę.
Ja nie wiem nad czym się wszyscy tak zastanawiają przecież to oczywiste, że jak nie 8N to 8J a później to już Porsche, Lambo .... itd. hehe
Jaaqob.... zle zrozumiales.
Oczywista oczywystosc ze jak nie 8N to 8J ale jak masz 40 tys+.
Chodzi jednak o auto, które jest w cenie o 20tys+ max
MARUDA
Jak mówisz o 8J to raczej 70 tys + zaczynając od "najbidniejszej" wersji a co do innych aut to fakt faktem trzeba przyznać, że MK1 sporo spadła w cenie i jest dostępna za 20 tys ale jeśli chodzi o sam samochód to poprzeczka jest na tyle wysoka, że dużo droższe auta jej nie przeskoczą tak szybko dlatego licząc tak do 40 tys nie ma niczego co by było zdecydowanie lepsze od MK1 wg mnie
EDYCJA ---------- Post dodany 21:19 20-02-2012 ---------- EDYCJA
Stąd też sam nie wybrałem niczego pośredniego a chwilę dłużej na skup butelki woziłem aby od razu przesiąść się na MK2
za 1-2 lata wyjdą mkIII to cena mkII spadnie na łeb na szyję, więc fajnie bo pojawi się więcej mkII, aczkolwiek i tak co z tego jak bym dalej chciał mieć mkI ale czarną
Pisząc np 40 tyś+ miałem namyśli wartość jaką muszę dodać do wartości aktualnie posiadającego auta.
Czyli np 8N (30tyś) + 40tyś = 8J
Ja szukam coś 20tyś+ czyli w granicach 50tyś auto. Dlatego też 8J odpada
MARUDA