Panel środkowy jest ok ale bez tych 2 małych wyświetlaczy.
Panel środkowy jest ok ale bez tych 2 małych wyświetlaczy.
Wrzucę jeszcze inny pomysł z miejscem na zegar. W związku że nie chce żeby moje auto wzbudzał jakikolwiek podejrzenia, że coś mam dubane itd.Ogółenie bardzo mi sie podoba wnętrze i nie chciałam w nim nic zmieniać. Czytałem różne posty forumowiczów i wypowiadali sie że aż tak czesto i cały czas sie nie korzysta z zegara. Zamontowałem zegar w schowku o to zdjęcia
doładowanie w schowku to jak dla mnie zły pomysł, zbyt daleko, powinien być w zasięgu wzroku. W schowku można dać wskaźnik na który nie trzeba często spoglądać choć i tak miejsce jak dla mnie słabe
Ja też myślę że to nie najlepsze miejsce na zegar doładowanie na który się zerka nawet w ekstremalnych sytuacjach i nie można sobie pozwolić na takie odwracanie wzroku ..
Jeszcze jeden pomysł na montowanie zegarów jeśli komuś nie zależy na radiu ..
To na miejscu popiołki to trochę rzeźba , ale do auta czysto na tor.... Czemu nie
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
To w miejscu popiołki, jak by dobrze ukierunkować przynajmniej w górę, było by idealne, dla zegarów drugiego rzędu np ciśń. i temp oleju
Znowu TT znowu Cabriolet
Montujemy cos takiego, ale co robimy z wyjsciem na zapalniczke? Chyba przyda sie prad czasami.
Przenosisz ją z boku tzn przy prawym kolanie kierowcy lub lewym pasażera.
TT Quattro - Stage 1
Tylko na stronę pasażera , od kierowcy nie ma miejsca za panelem aby zmieściła się wtyczka a i od strony pasażera miejsce musi być co do centymetra wybrane .
Ja mam taki uchwyt i gniazdo przeniosę w ten sposób .
Jest to oryginalne gniazdo Audi ( z A4 ) otwiera się płynnie po naciśnięciu i występuje w czarnym i szarym .
Podświetlenie pomarańczowe ..
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
Takie pytanko, czy jest wiekszy sens zakladanie wsakznika afr do lekko dlubnietego auta, tzn w granice 280 km? Czy mozna sie obejsc? Pytan w kontekscie wydanych pieniedzy, bo jeszcze turbo to wyjdzie ok 500zl za 2 i instalacji tego, jesli samo turbo to pojdzie na lewa strone w wencie a jak 2 to centralnie i teraz pytanko gdzie latwiej zalozyc?
Obejdzie się bez jednak jest to bardzo przydatny wskaźnik i szczerze polecam .
Oczywiście mowa o szerokopasmowym AFR , wąskopasmowy nie ma kompletnie sensu i jest bezużyteczny
Jeśli chodzi o szerokopasmowy to główną zaletą jest to że możesz widzieć czy program jest poprawny pod względem zasilania paliwem . Jeśli jest za ubogo to z czasem może się to źle skończyć , za bogato to nie mniejsza moc jak by mogła być i szybsze zużycie cylindrów i pierścieni ( efekt wypłukiwania filmu olejowego ) .
Poza tym jeśli wszystko jest ok i nagle auto nie jedzie tak jak jechało to taki wskaźnik jest dodatkowym narzędziem diagnostycznym
lelu666 - Na oko wydaje mi się że jeszcze się zmieści
Pozdrawiam
Zamieszczone przez John Dryden
widział ktoś może bardzo małe zegary, które zmieściłyby się w miejsce przycisków podgrzewania foteli?
Druga opcja to zrobić tak żeby, temperatura oleju i ciśnienie oleju było widoczne na wyświetlaczu komputera pokładowego. Może można tak zrobić?
Nie widziałem takich zegarów, po za tym jaką one spełniały by funkcje przy takich gabarytach, da się zaprogramować Komp że by wyświetlał doładowanie na fisie, ale jest to tak nieczytelne że pozbawione sensu, czyli mamy coś czego nie mamy.
Znowu TT znowu Cabriolet
nie ma doładowania (V6), ale chętnie od czasu do czasu widziałbym temp. i ciśnienie oleju na fisie. Ktoś potrafi zaprogramować kompa?
Nadeszly mnie checi zamontowania dodatkowych wskaznikow. Znalazlem cos co mi odpowiada wizualnie i cenowo jest bardzo obiecujace, trzy w cenie dwoch . Czy ktos moze sie juz spotkal z Autogauge CC II ?
Autogauge - CC II Drift | Track - M�tare - Street Performance
Zestaw ma niby wszystko co potrzebne zawierac, ale moze cos jeszcze jest potrzebne. Cos specjalnego do naszych
W życiu piękne są tylko chwile ...