Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 20

Wątek: My prywatnie

  1. #1
    Awatar Jambolek
    Dołączył
    May 2011
    Płeć
    Skąd
    Germany
    Pojemność
    2.0T
    KM
    2xx
    Rocznik
    Kolor
    Posty
    2,567

    My prywatnie

    Postanowilem cos nowego zaczac na forum ... tym miejscem bylo by ((My prywatnie)) wiadomo klub klubem ale wielu z nas ma takze inne hobby przyjemnosci odskocznie zainteresowania - nie koniecznie zwiazane z TT

    Zaczne od siebie od poczatku nie ukrywalem iz jestem fanatykiem ((amatorem)) sportow xtrem.
    Z rowerkami mam do czynienia na co dzien od prawie zawsze , teraz jeszcze wiecej bo po pracy dla przyjemnosci oddaje sie wszelkim mozliwym akcja ....od. np. napraw sasiedzkich po profesjonalne naprawy rowerow wyczynowych a skonczywszy na samemu popisywaniu sie nazwijmy to „jazda „ gdzie kolwiek downhill , downhill urban po freeride((ale to juz nie tak bardzo )) .... nie bede wymyslal ile to juz rowerkow wynioslem z mojego warsztatu bo tego juz sie w dziesiadkach nie da zliczyc ...nie wazne
    na koniec przedstawie Wam maly zapis video jak spedzamy wolny czas w BLN .... i pare moich fotek ......
    zapraszam kolejnych uczestnikow do podzielenia sie wlasnymi hobby jakie kolwiek one by nie byly ...pozdrawiam












    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us
    Ostatnio edytowane przez Jambolek ; 06-12-2011 o 19:22
    I TT

  2. #2
    Awatar Blerx
    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    Wołomin
    Pojemność
    brak
    KM
    ..
    Rocznik
    ..
    Kolor
    ..
    Posty
    1,239
    Hmmm, no to u mnie podobnie bo też rowerowo. Ostatnio mało czasu na to jest, a chwilowo to i nawet nie mogłem kierownicy trzymać dobrze (:
    U mnie może nie downhill ale jazda w streecie i ciuuuutkę flatlandu na bmxe (:
    tutaj kilka fot ze mną