Pokaż wyniki od 1 do 11 z 11

Wątek: Prośba o interpretację logów :)

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Mikołów
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Silver
    Posty
    21

    Prośba o interpretację logów :)

    Witam, po długiej walce z moją TT doprowadziłem ją do w końcu do takiego stanu że można pokazać logi ,
    nie znam się za bardzo na tym, dlatego komentowanie wolę pozostawić fachowcom
    Ostatnio edytowane przez tkds ; 22-10-2011 o 20:05

  2. #2
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    1,047
    Jeszcze przydalo by sie abys poczytal dokladnie jak sie robi prawidlowe logi, bo jesli nawek ktos chcialby ci pomoc to i tak po tych skrawkach za duzo nie zobaczy
    Loguj osobno kazdy blok albo maksymalnie dwa na raz.
    Widac, ze prawdopodobnie auto jest po lekkim programie, N75 wysterowany wysoko, mozliwa nieszczelnosc za turbo.
    Tak jak pisalem zrob porządne logi wtedy sie zobaczy

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Mikołów
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Silver
    Posty
    21
    No faktycznie trochę pochrzaniłem te logi , postaram się wrzucić coś do porządku w przyszłym tygodniu, bo na razie choroba nie pozwala przejechać się TT-ką a co dopiero robić logi, dzięki za radę. Pozdrawiam

    ---------- Post dodany 22-10-2011 o 19:02 ---------- Poprzedni post 15-10-2011 z 15:22 ----------

    Posłuchałem rady kolegi matikte i zrobiłem wszytko jeszcze raz od początku, mam nadzieję że teraz będzie wszytko dobrze

    Log (0 - 031)
    Log (1 - 002)
    Log (2 - 11
    Log (3 - 115)
    Log (4 - 001)
    Log (5 - 020)

    wskazania z bloku 032

    9.0% i -0,8%

  4. #4
    Awatar matikte
    Dołączył
    May 2010
    Płeć
    Skąd
    Cork (Irlandia)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik