Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 37

Wątek: Ksenony w Audi TT

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2007
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarna
    Posty
    197

    Ksenony w Audi TT

    Orientujecie się może, kto i za ile jest w stanie dokonać upgrade'u zwykłych reflektorów w TT, na ksenonowe? (wydaje mi się że sam reflektor jest gotowy do "przyjęcia" żarówki - ma wypolerowane szybki i spryskiwacze). Pytałem już o to kilka razy na zagranicznych stronach zawsze otrzymując w odpowiedzi ten tutorial: Changing bulb. Nie jestem elektonikiem/elektrykiem i w zasadzie boje się to robić sam, żeby niczego nie zepsuć. Stąd właśnie pytanie o firmę, która robi takie rzeczy.
    Czarne 2000 TTC 180 Quattro + JBL GTO Car Audio

  2. #2
    Nie łatwiej Ci po prostu kupić kompletnych reflektorów xenonowych ?
    TTHud | carnivore extraordinaire

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2007
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarna
    Posty
    197
    Cytat Zamieszczone przez pabloes
    Nie łatwiej Ci po prostu kupić kompletnych reflektorów xenonowych ?
    I płacić 4-5 razy więcej?

    Rozrzutny raczej nie jestem
    Czarne 2000 TTC 180 Quattro + JBL GTO Car Audio

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2007
    Płeć
    Skąd
    Krakow
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    159
    slyszalem ze wystarczy dokupic dwie przetwornice i dwie zarowki xsenonowe.. a spryskiwacze to inna bajka
    Masz cos do powiedzenia? na pewno? przemysl to jeszcze raz... a potem napisz!
    ---------------------------
    Nie masz nic do powiedzenia, ale jednak piszesz? KLIKNIJ--> http://twozywo.art.pl/wyraz/spierdalaj.htm

  5. #5

    Dołączył
    Mar 2007
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarna
    Posty
    197