Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 54

Wątek: Brembo zaciski kit

  1. #1
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582

    Brembo zaciski kit

    Witam,

    Choruję na zaciski Brembo które chcę sobie zamontować pozostaje tylko kwestia ceny. W TTSHOP jest zestaw za 1200 funtów Parts, Accessories, Styling and Performance Tuning for your Audi TT Coupe or TT Roadster nie orientuje się czy tam dają jakieś adaptery czy trzeba je jeszcze dokupić. Taki KIT można by samemu skompletować troszkę taniej problem polega tylko na tym, że sam nie znam się na tyle aby wiedzieć jakiego rodzaju mają być zaciski, gdzie zamówić adaptery itd. Zaciski można by kupić bezpośrednio od producenta lub jego importera może ktoś z was by się dołączył i wspólnie byśmy kupili takie zaciski?

    Kilka osób na forum ma takie zaciski prośba do was abyście opisali jaki to jest rodzaj, czego szukać gdzie najlepiej zamawiać?

    Pozdrawiam
    Jaaqob
    I don't have dreams, I have goals.

  2. #2
    Awatar Pawel-2005
    Dołączył
    Jul 2008
    Płeć
    Skąd
    Płońsk
    Pojemność
    3.2T V6
    KM
    7xx
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    9,782
    wowo ma identyczne tyko tarcze chyba nie brembo tylko jakieś inne:P niech napisze jak hamują ile ważą itp:P bo w takim kicie chodzi raczej o hamowanie ale kolega widzę dostrzega bardziej aspekt wizualny:P

  3. #3
    Awatar Jaqob
    Dołączył
    Nov 2010
    Płeć
    Skąd
    لودز
    Pojemność
    brak
    KM
    ---
    Rocznik
    ---
    Kolor
    ---
    Posty
    4,582
    Już wcześniej pisałem do wowo w tej sprawie liczy się dla mnie hamowanie ale aspekt wizualny odgrywa pierwszoplanową rolę dlatego muszę je mieć
    I don't have dreams, I have goals.

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM