Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 43

Wątek: Filtr powietrza - co o tym myslicie??

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2009
    Płeć
    Skąd
    Krosno/Gliwice
    Pojemność
    brak
    KM
    1
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    117

    Filtr powietrza - co o tym myslicie??

    znalazlem cos takiego na allegro
    http://moto.allegro.pl/item691312431...1_8t_1_8t.html

    chcailbym kupic dolot+stozek do 1.8t 180ps , moze ktos mi zaproponuje jakies dobre rozwiazanie razem z linkami ?? bo nie za bardzo mam pojęcie w temacie. z gory dzieki






    Zmieniłem tytuł na bardziej odzwierciedlający temat dyskusji
    Arttur

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2009
    Płeć
    Skąd
    Jasło
    Pojemność
    1.8T
    KM
    224
    Rocznik
    1999
    Kolor
    czarny
    Posty
    37
    witaj,

    jestem początkujący ale czytając uważnie posty dużo jest propozycji odnośnie silikonowych dolotów firmy FORGE.

    Ps. trochę OT ,moge zapytać gdzie serwisujesz swoją TeTke ?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2009
    Płeć
    Skąd
    Krosno/Gliwice
    Pojemność
    brak
    KM
    1
    Rocznik
    -
    Kolor
    -
    Posty
    117
    na skorpionie (stacja lotos).

    http://www.allegro.pl/item683993407_...t_180_bhp.html co o tym myslicie?? trzeba do tego uzyc jakiejs przedluzki zeby przepływka zbyt szybko nie padła??

  4. #4
    Awatar game23
    Dołączył
    Nov 2008
    Płeć
    Skąd
    DDZ,WROCLAW
    Pojemność
    1.8T
    KM
    186
    Rocznik
    1999
    Kolor
    niebieski
    Posty
    237