Strona 12 z 23 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 166 do 180 z 331

Wątek: Usuwanie N249 i N112 dla TT 180KM

  1. #166
    Awatar Endr3j
    Dołączył
    May 2009
    Płeć
    Skąd
    Ostrołęka
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    sreberko
    Posty
    126
    To co zaznaczyłeś to zawór kombinowany kombi-valve
    W momencie zimnego startu zawór N112 otwiera kombi a pompa sai tłoczy spaliny ubogie w tlen a bogate w niedopalone paliwo z powrotem do filtra powietrza
    aby wróciły do komory spalania taki ekologiczny zagracacz.

    W momencie gdy wyrzuciłeś N112 zawór kombinowany się już nie otwiera tym samym cały układ recylkulacji spalin przestaje działać
    możesz spokojnie wyrzucić Zawór kombi oraz pompkę SAI a "dziurę" w głowicy zaślepić bo po co trzymać pod maską nie działające graty?, pawel-2005 dorabia takie zaślepki ja też mam sztukę właśnie od niego.
    .... 1,8 t....

  2. #167
    Awatar HENRY007
    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2004
    Kolor
    czarny
    Posty
    108
    Kolego Messik: ta wtyczka pod kolektorem to tzw G235 electronic control unit, mierzy ona temperaturę spalin i chroni turbinę i kolektor wydechowy silnika przez redukcję mocy do czasu gdy temp spalin spadnie znów ponizej 950*C pozdrawiam

  3. #168
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    granatowy
    Posty
    913
    Dobrze wiedziec, dzieki!

  4. #169

    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    170
    [QUOTE=Messik;96443]No wiem zrobilem zdjecia i mam kilka pytan

    Co to za trojnik? Jego nie ruszamy, pewnie, ale na przyszlosc od czego on jest?


    Mam pytanie każdemu wyda pewnie sie banalne, chodzi mi o prośbe podpowiedzi jak rozpiąć bez uszkodzenia te opaski które są na zdjęciu?Czy potrzebne do tych opasek są specjalne szczypce?

  5. #170
    ZBANOWANY!
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć
    Skąd
    Wrocław
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    granatowy
    Posty
    913
    Mozna kombinowac ze srubokretem, zawsze jak cos popsujesz to wstawisz nowe, normalne opaski

  6. #171

    Dołączył
    May 2011
    Płeć
    Skąd
    Internet
    Pojemność
    brak
    KM
    xxx
    Rocznik
    xxx
    Kolor
    xxx
    Posty
    167
    [QUOTE=adii100;110602]
    Cytat Zamieszczone przez Messik Zobacz posta
    No wiem zrobilem zdjecia i mam kilka pytan

    Co to za trojnik? Jego nie ruszamy, pewnie, ale na przyszlosc od czego on jest?


    Mam pytanie każdemu wyda pewnie sie banalne, chodzi mi o prośbe podpowiedzi jak rozpiąć bez uszkodzenia te opaski które są na zdjęciu?Czy potrzebne do tych opasek są specjalne szczypce?
    Prostujesz ten "języczek", który teraz jest lekko zagięty (3 ząbek od góry), żeby mógł wyjść przez otwór w którym teraz jest. Potem od spodu masz koniec opaski, podważasz i tyle.
    Są kobiety pistolety!

    - NIE dyskutuję z idiotą! Sprowadzi mnie do swojego poziomu, a tam pokona doświadczeniem.

  7. #172

    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    170
    Cytat Zamieszczone przez Endr3j Zobacz posta
    To co zaznaczyłeś to zawór kombinowany kombi-valve
    W momencie zimnego startu zawór N112 otwiera kombi a pompa sai tłoczy spaliny ubogie w tlen a bogate w niedopalone paliwo z powrotem do filtra powietrza
    aby wróciły do komory spalania taki ekologiczny zagracacz.

    W momencie gdy wyrzuciłeś N112 zawór kombinowany się już nie otwiera tym samym cały układ recylkulacji spalin przestaje działać
    .
    Więc jak odciąłem węża od N112 do combi może ten wąż zostać nie zaślepiony?Czy nie bedzie łapał przez zawór combi w blok lewego powietrza?

  8. #173

    Dołączył
    Feb 2011
    Płeć
    Skąd
    Koszalin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    150
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Czarny
    Posty
    6
    Witam.
    Napiszę w tym temacie bo sprawa dotyczy oryginalnego zaworu DV w Audi A4 1,8T 150KM,zawór nowy z ASO 6 miesięcy temu założony doładowanie podniesione z 0,55 na 0,8 bar.

    Wszystko działa poprawnie z jednym wyjątkiem ,jadąc ze stałą prędkością powiedzmy 120km/h zaczynam powoli wciskać gaz i doładowanie zatrzymuje się na 0,35 bar i dalej nie pójdzie dopiero jak puszczę gaz i wcisnę ponownie ale gwałtownie to jest ok.
    Jeżeli wciskam gaz gwałtownie nic takiego nie występuje.

    Śledząc ten wątek podłączyłem zawór w w/w sposób i jest tak samo więc wadliwe działanie opisanego systemu też wykluczam.

    Zrobiłem jeszcze próbę jazdy z odłączonym przewodem podciśnieniowym idącym do DV i doładowanie też dochodzi do 0,35 bar.

    Zawór wyciągałem jakiś czas temu i jest jak najbardziej ok, szczelny w 100%.

    Czy powinien trzymać ciśnienie pomimo braku podciśnienia?

  9. #174

    Dołączył
    Dec 2011
    Płeć
    Skąd
    łódzkie
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    czarny
    Posty
    170
    Cytat Zamieszczone przez Endr3j Zobacz posta
    To co zaznaczyłeś to zawór kombinowany kombi-valve
    W momencie zimnego startu zawór N112 otwiera kombi a pompa sai tłoczy spaliny ubogie w tlen a bogate w niedopalone paliwo z powrotem do filtra powietrza
    aby wróciły do komory spalania taki ekologiczny zagracacz.

    W momencie gdy wyrzuciłeś N112 zawór kombinowany się już nie otwiera tym samym cały układ recylkulacji spalin przestaje działać
    możesz spokojnie wyrzucić Zawór kombi oraz pompkę SAI ......
    Ja mam takie pytanie usunałem N112 i N249 zostawiłem zawór kombinowany z odciętym wężem nie zaślepionym nie wiem czy go zaślepić czy nie.. pompę SAI też jest i podczas ,gdy samochód jest zimny pompa SAI się załącza i buczy przez pewien czas i po niedługim czasie przestaje ,więc ona działa...Mam pytanie ,czy przez nie zaślepiony wąż od zaworu kombi i przez to,że załącza się pompa nic się nie stanie?

  10. #175

    Dołączył
    Aug 2009
    Płeć
    Skąd
    Polkowice(Berlin)
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    99
    Kolor
    srebrny
    Posty
    42
    Panowie potrzebuje Nr. tej części Nazwa:  Bez tytułu.jpg
Wyświetleń: 4897
Rozmiar:  58.3 KB

  11. #176
    Awatar Pat
    Dołączył
    Oct 2011
    Płeć
    Skąd
    Lublin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    srebrny
    Posty
    76
    chciałbym połączyć kolektor ssący z DV przewodem o średnicy wewnętrznej 3,5mm,
    w związku z tym moje pytanie- czy są jakieś przeciwwskazania zastosowania takiej średnicy przewodu? czy musi być koniecznie przewód o śr.4mm?

  12. #177
    Awatar PawelM
    Dołączył
    Sep 2011
    Płeć
    Skąd
    Warszawa
    Pojemność
    brak
    Kolor
    -
    Posty
    478
    Cytat Zamieszczone przez Pat Zobacz posta
    chciałbym połączyć kolektor ssący z DV przewodem o średnicy wewnętrznej 3,5mm,
    w związku z tym moje pytanie- czy są jakieś przeciwwskazania zastosowania takiej średnicy przewodu? czy musi być koniecznie przewód o śr.4mm?
    Nie ma, pół milimetra nie zrobi różnicy.

  13. #178

    Dołączył
    Feb 2012
    Płeć
    Skąd
    kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2000
    Kolor
    granat
    Posty
    123
    Przymierzam się do wykonania operacji, usunięcia wszystkich zbędnych systemów z pod maski Pacjent APX 225. Przydało by się zdobyć zaślepkę tą owalną do głowicy??? Czy ktoś jeszcze był by chętny na zakup takiej zaślepki?? Paweł-2005 dorabia takie, Jak by była większa liczba osób to można by raz złożyć zamówienie. Znajdzie się ktoś chętny?

    No i poszło, graty zostały usunięte, dość dużo tego(2,4KG) a robota prosta. Dźwięk auta po opreacji, prawie jak bym miał BOV-a Mam wrażenie że troche poprawiło się spalanie... Jechałem dzisiaj na zawody 200KM w jedną stronę, dojechałem w 2h20m w jedną stronę i spalanie z kompa 7,6L wydaje sie realne bo zalałem 32 litry na świecącą się rezerwę a po dojechaniu na miejsce jeszcze się nie świeci rezerwa

    Silnik: APX 225KM Q

    Dzięki wszystkim za opisy, bez nich nawet nie próbował bym się za to brać ( bardzo pomocne ).
    Ostatnio edytowane przez szpaku88 ; 05-05-2012 o 13:49

  14. #179
    Awatar Tunio
    Dołączył
    Sep 2010
    Płeć
    Skąd
    Wawa/Karczew
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    295
    Witam!

    Mam pytanko pod który otwór w kolektorze dolotowym mam się wpiąć przewodem tym co będzie leciał do DV. Bo z n112 idą dwa przewody do kolektora.

  15. #180
    Awatar M and V
    Dołączył
    Jun 2010
    Płeć
    Skąd
    Bydgoszcz
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    2000
    Kolor
    silver
    Posty
    2,274
    pytanie laika,
    w ajq nie mam SAI a wiec nie mam tez n112, czy jesli zostawiajac wszystkie graty na miejscu nic nie "ucinajac" (slowo klucz... ) po prostu polacze dv od gory tym wezykiem bezposrednio pod kolektor to bedzie to prawidlowe obejscie calego n249 ? pytam, bo chetnie uproszcze uklad, ale nie chce nic ucinac, bo nie lubie sytuacji nieodwracalnych

    "Love Them BOTH" - M.

Podobne wątki

  1. Usuwanie N249 i N112 w wersji 225KM
    Przez Kasprzyk19 w dziale MK1 (1998-2006)
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 04-06-2021, 22:48
  2. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 31-08-2017, 15:04
  3. MK1 [8N] usuniecie n249. n112 audi tt 225km
    Przez matimati w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-01-2015, 20:08
  4. jak pozbyc sie n249 i n112 w tt 225?
    Przez pioter w dziale Ogólne
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 12:20
  5. kupie N249 i N112 dla TT 180KM
    Przez charli22122 w dziale Kupię
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2010, 14:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •