Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 52

Wątek: Odgłos "sprężyny "

  1. #1

    Odgłos "sprężyny "

    Witam . Na moje nieszczęście ,nie jestem biegły w dziedzinie mechaniki samochodowej,
    ale od początku :
    Niedawno nabyłem TT 97r, 18T.
    już podczas zakupu i podczas pierwszej jazdy można było usłyszeć cichy odgłos
    podobny do odgłosu jaki wydaje spręzyna (ciężki do opisania) występujący podczas
    wciśnięcia sprzęgła w trakcie wysokich obrotów silnika.
    Odgłos był cichy i prawie niezauważalny ,poza tym urok TT-tki wzią górę bo zakochałem się w tym samochodzie.
    Dokonałem zakupu.
    Z czaem odgłos przybrał na sile i zaczą pojawiać się również podczas gwałtownego zdjęcia nogi z gazu.
    Odwiedziłem znajomego fachowca u którego dokonywałem napraw w poprzednich autach.
    Padła diagnoza : Koło zamachowe do wymiany !!! Myśle sobie , Jak trzeba to trzeba,tanio nie będzie ,ale przynajmniej samochód w 100% sprawny.
    Ta diagnoza kosztowała mnie 2500 pln , co najgorsze była błędna, a wyjęte koło zamachowe zdawało się być w całkiem dobrym stanie,
    (ps. sprzedam używane koło zamachowe )
    Więc zwracam się z uprzejmą prośbą , do osób które czują się na siłach, postawić bardziej trafną diagnozę.
    Z postów ,które przejżałem wynika że pierwszą rzeczą którą powinienem zrobić jest przeskanowanie samochodu programem VAG-COM .
    Może ktoś zna warsztat godny polecenia w woj Mazowieckim,
    w którym ktoś sprawnie posługuje się tym programem ?

    Z góry dziękuje za odp.

  2. #2
    Awatar Mari
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Polska
    Pojemność
    2.0T
    KM
    62
    Rocznik
    1939
    Kolor
    -
    Posty
    1,619
    Szarobury, sorrki ze troche nie w temacie, ale jak udalo ci sie kupic rocznik 1997? Przeciez produkcja zaczela sie pod koniec 1998 roku

  3. #3
    Przepraszam... palec na klawiaturce sie omsknął, oczywiście 98

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2008
    Płeć
    Skąd
    koszalin