Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: PrzywTTanie

  1. #1

    Dołączył
    Sep 2008
    Płeć
    Skąd
    Szczecin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    225
    Rocznik
    2001
    Kolor
    Black
    Posty
    57

    PrzywTTanie

    Witam wszystkich fanów audi TT .
    Nazywam sie Robert, jakieś dwa miesiące temu stałem sie posiadaczem samochodu moich marzeń Audi TT 1,8 225 km cabrio quatro . Kupiłem rozbity egzemplarz z włoch. Jako ze jestem mechanikiem z wykształcenia ( lecz nie praktykującym na codzień ) postanowiłem autko naprawic sam... i tak po dwóch miesiącach w garazu i wielu chwilach slabości i zwątpienia odbyłem wczoraj jazde próbną ze skutkiem pozytywnym . Chciałem podziękowac wszystkim za wiadomości które były mi bardzo pomocne przy naprawie - wiedza zawarta na tym forum jest bardzo pomocna dla osób które lubią cos sami naprawiac. Jeszcze raz dziękuję i ciesze się że mogę byc wśród was . Oczywiście wiadomości które zdobyłem podczas naprawy chętnie przekaże . niedługo jak czas pozwoli pojawia sie zdiecia mojej niuni ( Wymiana rązrzadu, panewek regeneracji kokpitu ( na nowy nie było mnie stac 3000 ale to wkrótce - lakierowanie zderzaka rieger z szerokim pyskiem, demontaż i montaz kokpitu, lakierowanie felg demontarz ławy wahaczy regenaracja ubytków lakieru po głebokiej rysie gwoździem itp itd ...

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2008
    Skąd
    Kraków
    Posty
    81
    WiTTaj!!!
    Gratuluje nabytku i cierpliwosci przy naprawach
    Szerokiej drogi

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2008
    Skąd
    Warszawa
    Posty
    223
    wow - gratulacje!

  4. #4
    Awatar Arttur
    Dołączył
    Nov 2006
    Płeć
    Skąd
    Schaumburg USA
    Pojemność
    2.0T
    KM
    4XX
    Rocznik
    ////
    Kolor
    czarny
    Posty
    8,863
    Witam w klubie i gratuluje
    W sumie u Ciebie jest kilka powodow do gratulacji , TT , odwaga i determinacja , koncowy sukces i przy okazji sporo sie dowiedziales o aucie


    Pozdrawiam