Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Bose które nie działa - Klasyka która denerwuje

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2020
    Płeć
    Skąd
    Kraków
    Pojemność
    1.8T
    KM
    180
    Rocznik
    1999
    Kolor
    srebrny
    Posty
    6

    Bose które nie działa - Klasyka która denerwuje

    Cześć!

    Otóż mam problem z którym borykało się zapewne wiele ludzi, a jako ze jestem zielony w car audio i kabelki to trochę dla mnie magia to jednak stwierdziłem ze nie odpuszczę. Pacjent TT 8n z Bose ( zmieniarka, wzmacniacz na miejscu, na oryginalnym radio wyświetlał się napis Bose) radio niefabrycznie Pioneer. Początkowo zakupiłem zły adapter który był do half Bose przez co tylnie głośniki (od wtyczki do radia rozciąłem 2 fioletowe kabelki i podłączyłem z kablami od tuby która miała być jako głośnik ) nie działały. Po kombinacji z kabelkami tuba działała jako tył głośnik przez co ustawienia radia były ustawione 30% przód 70% tył. Teraz stwierdziłem ze głupotą jest mieć bose w go nie wykorzystywać. Zakupiony adapter jest przeznaczony do Bose. Jednak po podpięciu i rozłączeniu tuby oraz sparowaniu uciętych kabelków ze sobą nic się na tyle nie dzieje jest po prostu cisza, gra tylko przód . Nie podpinalem separatora antenowego bo on raczej nie załącza wzmacniacza (jeśli się mylę proszę wyprowadźcie mnie na prosta ) Pytanie główne: Jak sprawdzić czy wzmacniacz nie jest spalony/ uszkodzony ? Jak mogę podpiąć głośniki tylnie na krótko żeby sprawdzić czy działają?

    Z góry Przeraszam za moje zapewne głupie pytania, ale kabelkowy świat audio to dla mnie incepcja która chce ogarnąć.

    PS.
    W załącznikach dodaje zdj jak wyglada to podpięte cudo z alledrogo.

    Nazwa:  A230-DD53-2-D49-4337-B09-A-06901400-B7-AF.jpg
Wyświetleń: 79
Rozmiar:  155.3 KB
    Ostatnio edytowane przez Piter97 ; 03-09-2021 o 07:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników