Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Potrzebuje kupić licznik kompletny do audi TT 8n 1999r.

  1. #1

    Dołączył
    May 2021
    Płeć
    Skąd
    Szczecin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    255
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Bialy
    Posty
    9

    Potrzebuje kupić licznik kompletny do audi TT 8n 1999r.

    Szukam pilnie licznika kompletnego do audi TT 8n wersja quatro 225 km, bardzo Was proszę o konkretne oferty już jeden kupiłem przez OLX.pl  i okazał się zepsuty.Jestem laikiem jeżeli chodzi o samochody. TT które kupiłem jest spełnieniem moich marzeń , wsadziłem już w ten samochód kupę siana i chciałbym się ta moja ,, Perełką ,, w końcu nacieszyć . Pozdrawiam wszystkich Łukasz ze Szczecina


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  2. #2
    Awatar ExExE
    Dołączył
    Mar 2021
    Płeć
    Skąd
    Legionowo
    Pojemność
    1.8T
    KM
    242
    Rocznik
    2000
    Kolor
    Srebrny
    Posty
    46
    A nie lepiej naprawić swój (jest szansa, że nie będzie trzeba kodować kluczy) lub ten który już kupiłeś na olx? A co w ogóle dolega tym dwóm licznikom?

  3. #3

    Dołączył
    May 2021
    Płeć
    Skąd
    Szczecin
    Pojemność
    1.8T
    KM
    255
    Rocznik
    1999
    Kolor
    Bialy
    Posty
    9
    Hej. Pobierają prąd przy wyłączonym zapłonie . Zajmuje się tym naprawdę według dużego grona osób najlepszy elektronik samochodowy w Szczecinie. Gdy ja kupiłem stary zegar pokazywał górujący się silnik oraz full benzyny . Próbował go reanimować i stwierdził ze nic z tego bo wcześniej już jakiś helmud próbował i rozpierdzielil wszystko. Wiec znalazłem od Anglika na olx i kupiłem . Okazało się ze ten obrotomierz ma zepsuty . Wiec z dwóch złożył jeden i grało dwa tygodnie tyle ze klemy musiałem na noc ściągać. Kocham ten samochód kupiłem go trzy miesiące temu za 13 tys i już 15 dołożyłem ????, co nie zmieniło moich uczuć !! Ale chciałbym już na wakacje ,,Perełka,, jechać

  4. #4
    Awatar _kris
    Dołączył
    Jul 2011
    Płeć